Montako kertaa vuodessa lomailette ulkomailla?
Myös viikonloppumatkat lasketaan.
Itse lomailen 4krt vuosi.
Tallinnaa ja tukholmaa ei lasketa ulkomaiksi.
Kommentit (78)
Yleensä 1-3 kertaa, mutta on myös vuosia ettei olla käyty yhtään kertaa, tai sitten vaan risteilyllä Tukholmassa .
En kertaakaan. Matkustan kahden maan välillä, synnyinmaan ja nykyisen kotimaan.
0-2 kertaa. Tänä vuonna tulee tehtyä yksi matka, syksyllä, jos ei kevään Tukholman-reissua kerran lasketa tähän. Ei tule aika pitkäksi niinä vuosina, kun ei matkustella kauempana, koska joka tapauksessa tehdään kotimaan reissuja ja mökkeillään.
Yhtenä vuonna teimme 5 lomamatkaa 1-2-4 viikkoa. Tuntui, että hommasta alkoi mennä hohto. Sama, jos söisi fine dining ravintolassa joka viikko, niin koettu elämys per kustannus lähteen pian inflatoitumaan. Itselle 3-4 optimi vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi lentokoneessa v. 1990.
Mutta lautalla on kuitenkin käyty?
Mä matkailen työkseni useamman kerran vuodessa Euroopassa, Afrikassa, Itä-Euroopassa ja Aasiassa. Ei voisi vähempää innostaa lomalla matkustella ulkomailla. Ei pientäkään hohtoa ole siinä.
Tänä vuonna ollut jo 6 lomareissua (Portugali, Sveitsi, Italia, Itävalta, Liettua ja Norja) ja pari (Espanja, Singapore) on vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia lomamatkoja en tee kuin yhden korkeintaan kaksi vuosittain mutta Englannissa tulee käytyä pitkälti toistakymmentä kertaa vuodessa kun on jalkapalloseuran kausikortti.
Minkä seuran?
En voi kertoa kun joku tuttu voisi arvata että se olen minä joka palstailee.
Työmatkoja tulee 4-5 (usein lisäksi päivä pari lomaa), siihen päälle pari kolme omaa reissua sekä mökkeilyä ja laskettelureissua viikonloput, joten alkaa lomat ja viikonloput olla aika täynnä.
Viime vuonna 1, tänä vuonna 3 ja ensi vuonna ainakin 2.
Yleensä sellaiset 6 - 8 lomareissua tulee vuodessa tehtyä. Aiemmin oli hieman vähemmän lomareissuja, mutta niiden lisäksi oli yleensä 2 - 3 työreissua per vuosi. Nyt ei ole enää yhtään työmatkoja, ei ulkomaille, eikä kotimaassa. Se on minusta oikein hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa olenko keski verto matkailija
Ap
Ihanko oikeasti mietit? Et tietenkään ole. 4 krt vuodessa on valtava määrä varsinkin kun ilmoittamiasi lähikohteita ei lasketa.
Itse olen keskituloinen ja mieheni reippaasti yli keskitulojen, mutta matkustetaan ulkomailla Max kerran vuodessa . Lapsiperhe.
Yleensä kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja myöhemmin syksyllä. Lomaa pidän aina heinäkuussa kotona.
Up