Montako kertaa vuodessa lomailette ulkomailla?
Myös viikonloppumatkat lasketaan.
Itse lomailen 4krt vuosi.
Tallinnaa ja tukholmaa ei lasketa ulkomaiksi.
Kommentit (78)
Tänä vuonna ei tule yhtään ulkomaanreissua. Viime vuonna olin Jenkeissä 2 viikkoa. Ensi vuonna taitaa tulla 2 ulkomaanreissua jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.
Tänä vuonna 2, samoin viime vuonna 2. Keskimäärin varmaan toi. Vaihtelee 0-3.
Reissaaminen on niin rasittavaa ettei voisi vähempää kiinnostaa enää. Hyvä kun keskustaan asti viittii lähtiä.
0-2. Viime vuonna en ollut kertakaan, tälle vuodelle pari reissua.
Luonto kiittää mitä vähemmän :)
Omituisia oletuksia, kyselyssä on aika suppeat marginaalit. Viimeksi olin ulkomailla 5 viikkoa sitten, sitä aiempi kerta oli 12 vuotta aiemmin, sitä edellinen kerta 8 vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Uppupup. Aloittaja ei vastannut asialliseen kysymykseen, lasketaanko Suomessa käynti ulkomaan lomaksi?
No mitäpä luulet, jos ei kerta ulkomaille matkustamistakaan lasketa ulkomaanmatkaksi. 🤦🏻
Kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä.
8 viikkoa vietän vuodesta ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia lomamatkoja en tee kuin yhden korkeintaan kaksi vuosittain mutta Englannissa tulee käytyä pitkälti toistakymmentä kertaa vuodessa kun on jalkapalloseuran kausikortti.
Minkä seuran?
Vierailija kirjoitti:
Uppupup. Aloittaja ei vastannut asialliseen kysymykseen, lasketaanko Suomessa käynti ulkomaan lomaksi?
Varmaan, jos asuu muualla kuin Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee. Nyt oon viimeisen vuoden aikana tehnyt neljä lomamatkaa ulkomaille mutta jonain vuosina ei tule yhtään.
Eikö ahdista, jos ei pääse reissuun?
No ei :D Mulle tulee ulkomaille myös työreissuja.
Gambiaan vai Thaimaahan?
Vierailija kirjoitti:
Reissaaminen on niin rasittavaa ettei voisi vähempää kiinnostaa enää. Hyvä kun keskustaan asti viittii lähtiä.
Laihduta läski! Jaksat taas liikkua sen jälkeen.
Aikanani kävin noin sata kertaa Viipurissa vuoden sisään.
Työttömillä palstamammoilla ei ole varaa käydä edes ulkona syömässä saati sitten matkustella.
Ei vaan huvita enää yhtään. Varsinkaan lentokentilläodottelu ja ahtaissa koneen penkkiväleissä jonkun haisulin vieressä istuminen. Oon jo nähnyt kaiken minkä nähdä tarvii. Lomailen ja kulutan mielelläni Suomessa.
Vastahan kävin 38 vuotta sitten. Ei sitä nyt yhtenään kehtaa ettei naapuri kadehdi.
7 kertaa tänä vuonna. Käyn Gambiassa poikaystäväni luona.