Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää A la Carte - ravintolaa Helsingissä!

Vierailija
03.04.2007 |

Päästään miehen kanssa vihdoin kahdestaan viettämään aikaa ja nyt olisi hakusessa hyvä ravintola. Ehkä joku välimerellinen ruoka voisi olla se mitä haemme. Hotelli ja teatteri jo varattu! Jesh! Voi tätä onnea. (Milloinkahan viimeksi ollaan saatukaan lapset hoitoon).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Fishmarket, ja Gastone. :o)

Myös Demo, joka sai juuri ekan Michelintähtensä, niitten viinit varsinkin on aivan mielettömiä.

Vierailija
2/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin katsella netistä noiden ruokalistoja.



t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ruokaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi