Lue keskustelun säännöt.
Suosittele hyvää A la Carte - ravintolaa Helsingissä!
03.04.2007 |
Päästään miehen kanssa vihdoin kahdestaan viettämään aikaa ja nyt olisi hakusessa hyvä ravintola. Ehkä joku välimerellinen ruoka voisi olla se mitä haemme. Hotelli ja teatteri jo varattu! Jesh! Voi tätä onnea. (Milloinkahan viimeksi ollaan saatukaan lapset hoitoon).
Kommentit (3)
Täytyykin katsella netistä noiden ruokalistoja.
t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin Fishmarket, ja Gastone. :o)
Myös Demo, joka sai juuri ekan Michelintähtensä, niitten viinit varsinkin on aivan mielettömiä.