Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsia kohtaan loukkaavaa, jos isä on löytänyt eron jälkeen uuden tyttöystävän?

Vierailija
25.04.2007 |

Miksi kyllä, miksi ei?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin, Ala-Lapuan yh-yhdistys

Vierailija
2/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos avioerolle on objektiivisia syitä (väkivalta, pettäminen, alkoholismi) niin ok, muussa tapauksessa se kyllä osoittaa tiettyä piittaamattomuutta lasten hyvinvointia kohtaan. Sori vaan, tämä on minun mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lasten äiti lähettää vihaisia ja ilkeitä viestejä koko päivän " sinä loukkaat lapsiasi pakottamalla heitä olemaan sinun hoitosi kanssa" .



Sitten illalla soittaa ja pyytää palvelusta, että lapset saisivat olla yön yli isänsä luona.



Toisinaan ensin aamulla äiti lähettää vihaisia ja törkyisiä e-maileja exälleen ja uhkailee lastensuojelulla.



Iltapäivällä soittaa ja itkee, että autosta on puhjennut rengas.



Isä kysyy lasten äidiltä, pitäisikö lapset viedä hammaslääkäriin. Lasten äiti vastaa " vittu ei sulle kuulu saatanan kusipää, haista vittu" .



Onko järkee vai ei?

Vierailija
4/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tietysti jos avioerolle on objektiivisia syitä (väkivalta, pettäminen, alkoholismi) niin ok, muussa tapauksessa se kyllä osoittaa tiettyä piittaamattomuutta lasten hyvinvointia kohtaan. Sori vaan, tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
5/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tietysti jos avioerolle on objektiivisia syitä (väkivalta, pettäminen, alkoholismi) niin ok, muussa tapauksessa se kyllä osoittaa tiettyä piittaamattomuutta lasten hyvinvointia kohtaan. Sori vaan, tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
6/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on annettava myös aikaa toipua vanhempien erosta. Väksinkin aiheuttaa ristiriitaa lasten tunteissa, jos jommallakummalla on lähestulkoon heti uusi kumppani,oli sitten kyseessä isä tai äiti!

Kyllä erotilanteissakin on lapsi asetettava AINA etusijalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että lasten äidillä isää kohtaan suuri katkeruus. Voisi kuvitella et isä aiheuttanut eron jollain sopimattomalla käytöksellä. Välejään eivät myöskään ole pystyneet selvittämään.



Uskaltaisin jopa arvella, että äidillä tunteita tätä isää kohtaan. Katsos kun rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.



Aika näyttää eroavatko äiti ja isi lopullisesti vai palaavatko vielä yhteen. Voi isin uusi heila jäädä vielä kakkoseksi.

Vierailija
8/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen, kyllä se uusi puoliso voi olla rikkaus elämässä. Oma tyttäreni on aivan totaalisen ihastunut isän uuteen vaimoon, poika ei juuri puhu asioista kuten tyttö. Mutta kerran mm. pyysi, että " äiti, hierotko mun" , kysyin häneltä, että " hierooko xxx sinua vai kuka?" johon poika naama hymyssä kertoi, että " kyllä xxx hieroo" . Mun mielestäni ainakin mun lapsille uusi vaimo on oikea helmi, ihanaa, että ovat häneen kiintyneitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kuulostaa siltä, että lasten äidillä isää kohtaan suuri katkeruus. Voisi kuvitella et isä aiheuttanut eron jollain sopimattomalla käytöksellä. Välejään eivät myöskään ole pystyneet selvittämään.

Uskaltaisin jopa arvella, että äidillä tunteita tätä isää kohtaan. Katsos kun rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

Aika näyttää eroavatko äiti ja isi lopullisesti vai palaavatko vielä yhteen. Voi isin uusi heila jäädä vielä kakkoseksi.

joka oli myös seksuaalisluontoinen.

Parisuhteen seksielämä loppui vuosi ennen avioeron vireille panemista.

Lasten äidin kommentit exälleen ovat edelleen tyyliä " vittu että sä oot niin vitun tyhmä" . " Vittu sulle ei kannata selittää mitään kun sä olet niin idiootti" .

Vierailija
10/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että asialla toinenkin puoli. Olet varmasti kuullut vain isän kertomuksen erosta ym. Äidin kertomus voisi olla hyvinkin toisenlainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olen varma että asialla toinenkin puoli. Olet varmasti kuullut vain isän kertomuksen erosta ym. Äidin kertomus voisi olla hyvinkin toisenlainen..

mutta avioliitto päättyi sen tähden, että äidillä oli tunne- sekä seksipitoinen suhde toiseen aviossa olevaan mieheen viiden vuoden ajan. Tämän suhteen hän oli aloittanut ennen avioitumistaaan miehen kanssa.

Mies halusi mennä avioliittoneuvontaan (ja he menivätkin), mutta se ei päättynyt kovin tuloksekkaasti.

Olen seurustellut miehen kanssa jo pidempään, ja joistakin rasittavista piirteistään huolimatta hän on melko normaali, erittäin keskusteleva ja rakentavasti asioita lähestyvä ihminen.

Vierailija
12/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on sopuisa ja lapset ovat saaneet tarpeeksi aikaa sopeutua siihen, niin tuskinpa uusi suhde kovin vahingollinen olisi. Kun sen sijaan jos ero tapahtuu vain toisen vanhemman aloitteesta yllättäen, eivätkä lapset ole osanneet aavistaa mitään, niin silloin olisi varmaan hämmentävää nähdä äidin tai isän seurustelevan jonkun toisen kanssa. Lisäongelmia varmasti aiheuttaa se, jos se jätetty osapuoli on erosta katkeroitunut, sillä vaikka tämä kuinka yrittäisi esittää reipasta lasten edessä eikä puhua exästä pahaa, niin kyllä lapset vaistoavat herkästi mikä on tunnelma ja yleinen fiilis kaiken korrektin fasaadin takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen sijaan tämä jättäjä on ollut katkera koko liittonsa ajan, eikä parempaa ole luvassa.

Vierailija
14/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaikkapa äiti on syvästi onneton isän uudesta naisesta? Onko lapsi silloin onnellinen isän puolesta vai surullinen äidin puolesta? Revi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Entä jos vaikkapa äiti on syvästi onneton isän uudesta naisesta? Onko lapsi silloin onnellinen isän puolesta vai surullinen äidin puolesta? Revi siitä.

mutta VOIKO asialle yhtään mitään - tai yhtään kukaan ulkopuolinen - on tyystin irrallinen kysymys.

Entäs jos äiti on omasta elämästään pysyvästi katkeroitunut? Mites sitten suu pannaan? Ei sekään lapsia naurata, mutta voiko sille isä jotain - kyselee epätietoinen.

Vierailija
16/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että monet päätyvät eroon ja solmivat hyvin pian uusia suhteita. Lapset joko kärsivät tai ei, tapauksesta riippuen. Ikävää, mutta elämä on. Silti on jotenkin yksiuloitteista ja naivin typerää mennä väittämään, että jos vanhemmat ovat onnellisia (siinä uudessa suhteessaan) niin lapsetkin olvat AUTOMAATTISESTI onnellisia.

Vierailija
17/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Entä jos vaikkapa äiti on syvästi onneton isän uudesta naisesta? Onko lapsi silloin onnellinen isän puolesta vai surullinen äidin puolesta? Revi siitä.

Vanhemmuuteen kuuluu tsempata ja jaksaa lapsen vuoksi. Voi olla onneton olo, mutta lapsen parhaaksi silä ei kuormita lasta tai aiheuta hänelle ristiriitaisia tunteita, joissa joutuisi valitsemaan, ollako isän vai äidin puolella. Ihme, ettei tästä jaksamisasiasta silloin puhuta, kun pitäisi jaksaa se tosiseikka, että oma ex on löytänyt uuden puolison - kun muuten pitäisi jaksaa kaikki maailman tuskat ja p-kat, kun se kuuluu vanhemmuuteen ja pitää kasvaa aikuiseksi jne...

Vierailija
18/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Entäs jos äiti on omasta elämästään pysyvästi katkeroitunut? Mites sitten suu pannaan? Ei sekään lapsia naurata, mutta voiko sille isä jotain - kyselee epätietoinen.



[/quote]




Vierailija
19/22 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Entä jos vaikkapa äiti on syvästi onneton isän uudesta naisesta? Onko lapsi silloin onnellinen isän puolesta vai surullinen äidin puolesta? Revi siitä.

Vanhemmuuteen kuuluu tsempata ja jaksaa lapsen vuoksi. Voi olla onneton olo, mutta lapsen parhaaksi silä ei kuormita lasta tai aiheuta hänelle ristiriitaisia tunteita, joissa joutuisi valitsemaan, ollako isän vai äidin puolella. Ihme, ettei tästä jaksamisasiasta silloin puhuta, kun pitäisi jaksaa se tosiseikka, että oma ex on löytänyt uuden puolison - kun muuten pitäisi jaksaa kaikki maailman tuskat ja p-kat, kun se kuuluu vanhemmuuteen ja pitää kasvaa aikuiseksi jne...

Vierailija
20/22 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko jo heti heilastella, niin ei tarvitse lapsille tätä uutta esitellä kuitenkaan. Mutta miehet varsinkin, ottavat uuden heti, eikä seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi