Elän vaimoni rahoilla, joudun tekemään kaikki kotityöt
Vaimolla on paljon omaisuutta perittynä ja hän on hyväpalkkaisessa työssä. Meillä menee siis keskimäärin erittäin hyvin taloudellisesti pariskuntana. Itse olen niin sanotusti töiden välissä, mutta totuus on, etten ole töitä edes hakenut. Tämä on johtanut siihen, että joudun tekemään meillä kaikki kotityöt ja pihatyöt. Ymmärrän tietysti, että vaimo on päivät töissä ja tuo ns leivän pöytään, mutta ei tämä nyt ihan reilulta kuulosta. Haluaisin olla suhteemme mies, mutta kaverit ovat jo pidempään naureskelleet, että meillä on perinteiset roolit vaihtuneet. Tyydyn tähän, koska minun ei tarvitse käydä töissä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jos et hae töitä niin sitten Sun pitää tehdä töitä kotona. Mikä ongelma? Sitäpaitsi ei ne kotityöt varmaankaan kestä 8 tuntia per päivä?
Minusta ei ole oikein, että joutuu tekeen kaiken, vaikka oliskin vaan kotona. En naisena kohtelisi miestäni tollain.
Kun naisesi tulee töistä kotiin, niin oletko sängyssä viettelevässä asennossa ruusu hampaiden välissä ja erektio huipussaan? Saako naisesi ottaa sinut heti ilman mitään lämmittelyjä?
Meillä oli sama homma. Muutettiin exän kanssa aikanaan ulkomaille, minä jatkoin etätöitä Suomeen, mutta hänellä oli sellainen ala, ettei toivoakaan työllistyä siinä kyseisessä maassa ainakaan ennen kuin olisi oppinut kielen todella hyvin (ja siltikin vaikeaa, koska siellä oli paljon työttömyyttä muutenkin). Sovittiin jo ennen lähtöä, että ex hoitaa kaikki kotityöt, kun kerran minun palkalla eletään.
Ja hoitikin, ei ollut ongelmaa siinä. Ei hänellä siihen todellakaan mennyt 8h päivässä, eli tavallaan oltiin silti hyvinkin epätasa-arvoisessa asemassa, koska minä tein työt ja olin suht väsynyt, hän taas saattoi aamulla tehdä kotityöt, mennä päiväksi vaikka rannalle, tulla kaupan kautta kotiin laittamaan ruuan. Mutta en mä siitä valittanut, koska se nyt oli vaan realismia että noin se menee jos siellä halutaan asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niintuota naiselle joka elää miehensä rahoilla 100% eikä saa mitään tukia, ei riitä että hän tekee kaikki kotityöt, synnyttää ja hoitaa lapset. Hänen pitää myös kaikin tavoin miellyttää aviomiestä ja näyttää hyvältä, olla valmiina tarjoamassa palveluja. Muuten miehet täällä haukkuvat naista lokiksi, ja muutenkin.
Palveletko vaimoasi kaikin tavoin?
Kyllä kai jokainen mies mielellään palvelee naistaan makuuhuoneessa kaikin mahdollisin tavoin. Tyhmä kysymys.
Entä jos ei suuremmin kiinnosta seksi kuin ehkä kerran kuussa mutta esim jalka- ja niskahieronta kelpaisi joka päivä. Ehkä suuseksin vastaanottaminen. Myös hiusteni kampaaminen ja letittäminen, ja lisäksi tykkään katsella kun mies pukeutuu epämukaviin vaatteisiin ja korkkareihin. Muutenkin saisi keikistellä minulle jotta olisi silmänruokaa, ja vartalon pitäisi olla mallin mitoissa. Pitäisi olla iloinen, hymyilevä ja hieman alistuva.
Ruoan pitäisi tulla pöytään tarjoiltuna ja sievä essu miehellä päällä.
Tuossa olisi vastine siihen mitä täällä jotkut miehet toivovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niintuota naiselle joka elää miehensä rahoilla 100% eikä saa mitään tukia, ei riitä että hän tekee kaikki kotityöt, synnyttää ja hoitaa lapset. Hänen pitää myös kaikin tavoin miellyttää aviomiestä ja näyttää hyvältä, olla valmiina tarjoamassa palveluja. Muuten miehet täällä haukkuvat naista lokiksi, ja muutenkin.
Palveletko vaimoasi kaikin tavoin?
Kyllä kai jokainen mies mielellään palvelee naistaan makuuhuoneessa kaikin mahdollisin tavoin. Tyhmä kysymys.
Entä jos ei suuremmin kiinnosta seksi kuin ehkä kerran kuussa mutta esim jalka- ja niskahieronta kelpaisi joka päivä. Ehkä suuseksin vastaanottaminen. Myös hiusteni kampaaminen ja letittäminen, ja lisäksi tykkään katsella kun mies pukeutuu epämukaviin vaatteisiin ja korkkareihin. Muutenkin saisi keikistellä minulle jotta olisi s
Jos tällä välttäisin se, ettei tarvitse käydä töissä ja talous on turvattu, niin sopii minulle. Tosin letittämistä joutuisin harjottelemaan, muut hommat sujuisi.
Voisin mielelläni ottaa tuollaisen asetelman. Irtisanoudun töistä ja teen kotiaskareita.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa sitten joka päivä sitä munaa.
Ei vaan muista olla vonkaamatta toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa sitten joka päivä sitä munaa.
Ei vaan muista olla vonkaamatta toimii paremmin.
Jep, ei pidä vongata, mutta erektio on syytä olla jatkuvasti päällä, jotta vaimo voi sitten aina halutessaan ottaa miehen.