Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän vaimoni rahoilla, joudun tekemään kaikki kotityöt

Vierailija
07.08.2025 |

Vaimolla on paljon omaisuutta perittynä ja hän on hyväpalkkaisessa työssä. Meillä menee siis keskimäärin erittäin hyvin taloudellisesti pariskuntana. Itse olen niin sanotusti töiden välissä, mutta totuus on, etten ole töitä edes hakenut. Tämä on johtanut siihen, että joudun tekemään meillä kaikki kotityöt ja pihatyöt. Ymmärrän tietysti, että vaimo on päivät töissä ja tuo ns leivän pöytään, mutta ei tämä nyt ihan reilulta kuulosta. Haluaisin olla suhteemme mies, mutta kaverit ovat jo pidempään naureskelleet, että meillä on perinteiset roolit vaihtuneet. Tyydyn tähän, koska minun ei tarvitse käydä töissä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Te olette nainen. 

Vierailija
22/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on oikeastaan unelmatilanne, varsinkin jos vaimo vielä iltaisin haluaa seksiä sinulta kotitöiden lisäksi tyypillisten roolien mukaisesti.

Moni mieskin haaveilee vähän vanhemmasta ja hyvin toimeentulevasta elättäjäpuolisosta ja tuosta tilanteesta. Ap voi nauttia elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatko ovat teidän? Ja vaimo kohtelee hyvin ja osoittaa huomiotakin? Ihan hyvä pohja suhteeseen.

Vierailija
24/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä vaimo. En usko että hänellä on teistä kahdesta ongelmia löytää uutta puolisoa.

Vierailija
25/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaatia naiselta esimerkiksi eläkevakuutuksesi maksamista.

Vierailija
26/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ap mitään, homma OK. Pidä vain huoli että vaimosi maksaa sinulle eläkesijoituksiin joka kuukausi rahaa, ja että saat kompensaation tärkeästä työstäsi joka mahdollistaa hänen uran rakentamisensa.

Olettehan varmasti aviossa ilman avioehtoa, että saat osituksessa sitten osasi?

Miksi vaimon pitää maksaa hänelle eläkettä? Mieshän on vapaa menemään töihin ja keräämään eläkettä itselleen. Mies on itse valinnut loisimisen ja välttelee ansiotyötä.

Vierailija
27/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ap mitään, homma OK. Pidä vain huoli että vaimosi maksaa sinulle eläkesijoituksiin joka kuukausi rahaa, ja että saat kompensaation tärkeästä työstäsi joka mahdollistaa hänen uran rakentamisensa.

Maksaakos miehet naisilleen kotona olosta eläkesijoituksia joka kuukausi, epäilen suuresti, siis miksi pitäisi miehillekkään maksaa? Tervetuloa naisen normi arkeen kaikessa suhteessa. Vielä on naisia  jotka tekee koti ja piha työt oman työnsä lisäksi, eikä saa siitä mitään erillis korvausta.

Heps! On myös miehiä jotka tekevät suurimman osa koti ja pihatyöt oman työnsä lisäksi. Esimerkiksi minä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
28/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimon pitää maksaa hänelle eläkettä? Mieshän on vapaa menemään töihin ja keräämään eläkettä itselleen. Mies on itse valinnut loisimisen ja välttelee ansiotyötä.

Loisimisen? Hänhän tekee työtä.

Vierailija
29/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi siis maksaa palvelut luonnossa? Ilmottaisin viranomaisille.

Vierailija
30/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi siis maksaa palvelut luonnossa? Ilmottaisin viranomaisille.

Mistä ilmoitat? Kyllä Suomessa saa seksiä myydä ja ostaa. Ja luuletko, ettei esim. ap:n asumista ja syömistä makseta? 

Vierailija
31/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes hae töitä, joten et myöskään saa mitään työttömyysrahaa?

Vain sairaat ja vajaat saavat vapautuksen työnhakuvelvoitteesta. Jos on vain lievästi vajaa, joutuu siltikin ainakin yhden työhakemuksen kuukaudessa lähettämään.

Vierailija
32/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes hae töitä, joten et myöskään saa mitään työttömyysrahaa?

Vain sairaat ja vajaat saavat vapautuksen työnhakuvelvoitteesta. Jos on vain lievästi vajaa, joutuu siltikin ainakin yhden työhakemuksen kuukaudessa lähettämään.

EI töitä ole pakko hakea, jos ei halua. Tämä vaikuttaa sitten päivärahan määrään, jos laiminlyö hakuvelvoitteen. Tämä on köyhien ongelma. Ja jos ap:n muijalla pinkka kunnossa, niin onko ap edes ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi?

Vierailija
33/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et hae töitä niin sitten Sun pitää tehdä töitä kotona. Mikä ongelma? Sitäpaitsi ei ne kotityöt varmaankaan kestä 8 tuntia per päivä?

Vierailija
34/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas herätys klo 5.45, kiireessä aamutoimet ja sitten duuniin. Täällä ollaan klo 7-15.30. Pari vartin mittaista kahvitaukoa ja puolen tunnin ruokatauko. Sama jatkuu taas maanantaina ja muinakin päivinä viikonloppuja lukuun ottamatta. Joskus joutuu ylitöihin. Lomaa 4 viikkoa kesällä ja yksi viikko talvella. Palkasta jää käteen pari tonnia. Vaimo sairaanhoitaja, vuorotyötä, käteen jää saman verran kuin minulla. Ajattele ap, että mistä oikeastaan valitat? Siitä, että teillä on rahaa ja sinun ei tarvitse käydä töissä? Ja niitä vähiä kotitöitäkään et haluaisi tehdä? Itse osallistun kotitöihin siinä missä vaimokin ja välillä viikonloppuisin ja iltaisin hoidan myös lapset yksin, koska vaimo on töissä. Elänkö kaikesta huolimatta onnellista elämää? Kyllä. Elätkö sinä ap? Et ainakaan tunnu arvostavan sitä, mitä sinulla on? Älä pidä kaikkea itsestään selvyytenä.

Vierailija
35/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minä ja ei nuo hommat kauan vie aikaa. Helpota niitä ja hanki robotit avuksi. Meillä vielä asuu teinit kotona joten hommaa riittää. 

Organisoi ja muista että tekeminen on hyväksi.

Vierailija
36/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen meillä kaikki kotityöt (siivous, pyykkihuolto silityksineen, ruoanlaitto, usein kaupankäyntikin, tiskaus). Neliöitä on 149. Ei ole mahdoton urakka, kun koti on järjestyksessä ja hommiin on rutiini.

Tänään olen lapsen saattanut kouluun. Nyt juon kahvia ja katson aamu-tv:ta. Sitten alakerran siivous 2h, lenkille ja ruoanlaitto. Illalla pesen koneellisen pyykkiä. Huomenna en siivoa vaan teen viikonlopun ruoat. Tämä on mun unelmatyö ja mies mahdollistaa mulle sen.

Vierailija
37/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja teen ison osan kotitöitä ja vaimoni tuo leivän pöytään. Ostan minäkin ruokaa ja maksan jotain laskuja mutta minulla on aikaa tehdä kotitöitä koska olen työtön eikä minua haittaa tehdä kotitöitä. Kyse on vaan suunnittelusta. Joskus imuroin sunnuntai aamuna jo kuudelta ja pesen pyykkiä aamuisin viideltä jo. Sitten voin tehdä päivällä omia juttuja kuten käydä kalassa. Käyn kalassa ja myyn kalaa, saan 200-300 euroa viikossa kalan myynnillä

Vierailija
38/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura takaisin, olet rohkea.

Vierailija
39/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niintuota naiselle joka elää miehensä rahoilla 100% eikä saa mitään tukia, ei riitä että hän tekee kaikki kotityöt, synnyttää ja hoitaa lapset. Hänen pitää myös kaikin tavoin miellyttää aviomiestä ja näyttää hyvältä, olla valmiina tarjoamassa palveluja. Muuten miehet täällä haukkuvat naista lokiksi, ja muutenkin.

Palveletko vaimoasi kaikin tavoin?

Vierailija
40/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat olla suhteen mies mutta et halua tehdä kotitöitä etkä palkkatöitä. Miehen logiikkaa taas parhaimmillaan.