Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+40v. nainen, hävettääkö nyt se, millä asenteella elit parhaat vuotesi Sex and the city -sarjan innoittamana

Vierailija
07.08.2025 |

Kysynpähän vain.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en edes sarjaa katsonut.

Vierailija
2/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vuoteni olivat kun lapseni olivat pieniä, oli ihanaa seurata heidän kasvuaan ja sitä ihmettelyä kaikkea uutta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään hävetä. Oletko itse vähän tärähtänyt kun haaveilet täällä naisten häpeästä. Sietäisit saada pikku pyllynposkillesi piiskaa tällaisesta käytöksestä.

Vierailija
4/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin ja luin myös Cosmopolitania. Siten opin manipuloimaan naisia.

-AP

Vierailija
5/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo itken ikuisesti nyt etten valinnut sitä naisia vihaavaa inceliä nuorena :-(

Vierailija
6/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 30 mutta elin parhaat vuoteni aivan liian siveellisenä, siinä missä saman ikäiset miehet piti hauskaa. Nyt otan sen kaiken takaisin. :P

Vierailija
7/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä asenteella? En ensinnäkään koskaan kiinnostunut ko. sarjasta, toiseksi parhaat vuoteni vietin opiskelemalla ja lisäksi seurustelin rauhallisten, asiallisten miesten kanssa, yhden kerrallaan, tietenkin. Lapsiakin sain yhdelle näistä miehistä, jonka kanssa olen edelleen.

Vierailija
8/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä innoittanut mitenkään. Parhaat vuoteni vietin ulkomailla auttamassa norsuja.

Vierailija
9/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan on parhaat vuodet nyt! Lapset on jo isoja, oon vähän yli 40-vee, töissä, terve ja mulla on rahaa. Tiedän että muita ihmisiä ei mun oleminen ja tekeminen pahemmin kiinnosta (nuorena sitä luulee, että muut välittää ja se tuppaa ahistamaan&luomaan paineita), joten uskallan ollan rennompi ja oma itseni. Niin että ei kaduta mikään! 

Vierailija
10/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskovainen nuori, enkä harrastanut seksiä, käynyt baareissa, enkä juonut alkoholia tai polttanut tupakkaa. Naimisiin menin miehen kanssa jonka kanssa olin ensimmäistä kertaa käynyt treffeillä, tavattiin autokoulussa. 

Ihan sillälailla

Vierailija
11/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pätkääkään, vaikkei em. sarjalla olekaan mitään roolia elämässäni. Katunut olen onnetonta avioliittoani.

Vierailija
12/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä hävettäisi, jotka ovat tuota sarjaa katsoneet ja fanittaneet?

Tuttu 40+ Sex And The City-fani elää edelleen niin. Aikoo kuulemma elää niin kauan kun kuumia miehiä kiinnostaa. 

Jos ihminen elää omien arvojensa ja ihanteidensa mukaista elämää, niin mitäpä siinä häpeämään. 

Vierailija
13/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Sinkkuelämää-sarjahan on täynnä nettimiesten kliseitä. Näin naisena koen sarjan paikoitellen ihan hauskaksi, mutta vaikea ymmärtää miten se on uponnut niin moneen ihan tosissaan. 

Vierailija
14/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70v eläkeläisukko taas mölisee.

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

Vierailija
15/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse satuin vähän aikaa sitten katsomaan Kumman kaa-sarjan uusintaa, ja totesin että se on itse asiassa aika hyvä dokumentti sen ajan Suominaisista.

Vierailija
16/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo itken ikuisesti nyt etten valinnut sitä naisia vihaavaa inceliä nuorena :-(

Joten tyydyit sellaiseen vanhana.

Vierailija
17/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä osa Sex and the Cityn naisten elämää on ap:lle ongelma? Se, että naiset tekevät itse päätöksen seksuaalisuudestaan ja miten sitä toteuttaa? Sehän on jokaisen naisen oikeus, tai siis pitäisi olla.

Vierailija
18/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Sinkkuelämää-sarjahan on täynnä nettimiesten kliseitä. Näin naisena koen sarjan paikoitellen ihan hauskaksi, mutta vaikea ymmärtää miten se on uponnut niin moneen ihan tosissaan. 

Kyllä se upposi. Sen jälkeen on syntyvyys lähtenyt laskuun.

Vierailija
19/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Ei kai sitä kukaan ole tosissaan ottanutkaan. Ainakin itse katsoin sitä samalla tavalla kuin kotimaista Kumman kaa sketsisarjaa. Molemmat oli hauskoja, viihdyttäviä ja humoristisia.

Vierailija
20/113 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70v eläkeläisukko taas mölisee.

150 kumppania.

Olisipa ollut enemmän.

Paras asia elämässäni.

No tuohon ikään mennessä pitäisikin olla tuollainen luku, vaikka olisikin mies. Et pitänyt kovin kovaa tahtia. Itse vasta 40 ja jo samoissa lukemissa.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi