Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimusten mukaan niitä ihmisiä risoo eniten muiden ulkonäkö, jotka eivät itse ole kovin hyvän näköisiä

Vierailija
07.08.2025 |

Eli rumemman näköiset hermostuvat kauniimpiensa seurassa, juoruilevat selän takana jne. Oletteko huomanneet tällaista? 

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
2/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän tutkimuksen mukaan?

Ja en ole huomannut.

Vierailija
4/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Vierailija
5/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea. 

Vierailija
6/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittääköhän tämä, miksi miehet yleensä välttelevät seuraani, mutta naiset sen sijaan pitävät minusta? Aina ollut vaikea löytää miespuolisia ystäviä, ja vaistoan usein, etteivät miehet pidä minusta. Ihan tavallinen heteromies olen ja käytökseni on myös sen mukainen, mutta olen komea. 

Miehet eivät valitse ystäviään ulkonäön perusteella

Vierailija
7/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä uutta? Merenneitopatsaankin hinkit kelpaavat jollekin hermostumisen aiheeksi. Ilmeisesti omat tykit eivät ole ihmeelliset

Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole. 

Vierailija
8/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä naisenakaan ole valinnut ystäviäni ulkonäön perusteella.

Vierailija
9/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei ollut pointtini. Eivät suoraan ulkonäön perusteella, mutta kenties eivät pidä toisen miehen ulkonäön vaikutuksesta ympäröiviin ihmisiin, etenkin naisiin. Kunhan vain pohdiskelen.

Vierailija
10/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne silikonit? Juu, ei mielestäni sovi pallosilarit patsaalle, oli omat millaiset hyvänsä. Onko tuon suunnittelija ihan kartalla siitä, millaiset on luonnolliset,kun sitä sanaa näkyi käyttävän? Nuo ei ole. 

Mikä juttu tämä patsashomma on?

Vierailija
11/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin huomannut. Jos somessakin näkee jonkun arvostelevan toisen ulkonäköä rajuin sanankääntein, on arvostelijan profiilikuvassa yleensä harvinaisen rumannäköinen ihminen.

Vierailija
12/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas hyvää suomen kieltä käytetty aloituksessa.

Vierailija
13/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää nämä kaikki ketjut täällä jossa vastustetaan naisten pukeutumista stringeihin, bikineihin ja vaaleisiin housuihin joista näkyy läpi.

Koska kadehtivat. Olipa yllätys.

Vierailija
14/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei ollut pointtini. Eivät suoraan ulkonäön perusteella, mutta kenties eivät pidä toisen miehen ulkonäön vaikutuksesta ympäröiviin ihmisiin, etenkin naisiin. Kunhan vain pohdiskelen.

Miehet vaistoaa paskat miehet heti.

Vierailija
15/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä patsashomma on?

Googleta Denmark big mermaid statue. Joku äijä siis suunnitellut uuden merenneitopatsaan ja sitä on jotkut kauhistelleet (mielestäni ihan syystäkin). Suunnittelijan mielestä täysin luonnollinen. Toisten mielestä miesfantasia ja mauton. 

Vierailija
16/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on

Vierailija
17/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juurikin tätä tarkoitin. Hermostutaan kun jollain on jotain, mitä itsellä ei. Tekosyyksi sitten joku tällainen, että "ei ne edes sovi patsaalle" tms

Vierailija
18/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisivat olla betonia eikä silikonia. Mee hoitoon tissi kateus patsaalle ei ole tervettä.

Vierailija
19/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa on ihan parhaita ne klipit, joissa näytetään, minkä näköiset miehet ovat laittaneet kauniille tytöille "ruma ja liian pienet tissit ja liian lihava"-kommentteja. Poikkeuksetta ovat jotain auton alle jääneen näköisiä puolikaljuja pallomahasetiä. 

Vierailija
20/114 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO SILLÄ MITÄÄN VÄLIÄ MINKÄ NÄKÖINEN ON!!!!!!!! JOKAINEN ON HYVÄ JUURI NIIN KUIN ON, MINUA EI LOUKATA TÄLLÄISILLÄ MIELIPITEILLÄ