Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu kollega flirttailee esihenkilölle ja saa etuuksia tällä

Vierailija
07.08.2025 |

Kyllä sieppaa katsella taas lomien jälkeen, kuinka varattu nuorempi kollega jatkaa flirttailuaan esihenkilöllemme. Kollegani on 26v nainen ja esihenkilömme on 52v naimissa oleva perheellinen mies. Hymyilee ja keikistelee, raivostuttavaa. Tulevat hyvin juttuun ja jättävät tahallaan minut ulkopuolelle. Itseäni ei kiinnosta keskustella töissä muista kuin työasioista, koska olen sen verran sitoutunut oman alani ammattilainen. Ja olen ihan varma, että kollegani saa kaikenlaisia etuuksia itselleen, mitä minulla ei ole. Sain toista kautta kuulla, että kollegani oli kutsuttu esihenkilömme lapsen ylioppilasjuhliin kesällä! Minua ei kutsuttu, joten eipä mennyt tämäkään tasavertaisesti. En lähde moiseen peliin mukaan ollenkaan. Minulla ei ole vielä todisteita siitä, että etuuksia olisi saatu mutta selvitän asiaa. Mielestäni tämä on törkeää toimintaa! Ja esihenkilöltämme todella epäammattimaista, että antaa alaisensa hymyillä ja keikistellä ja hänelle siitä etuuksia! Siinä voi tämän kaksikon hymyt hyytyä, kun toimitusjohtaja saa kuulla. Ikävää vaan, kun joutuu heti lomalta palattuaan katsomaan tätä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kohtaa kemiat, joillakin ei. Mikä etuus ny on ylioppilasjuhliin osallistuminen?

Vierailija
2/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue. Satutäti taas tekee hehtaarialoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sinulle, jos olet esimiehen vaimo.

Vierailija
4/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ovat ystävystyneet, vaikka ikäeroa on. Ei ylioppilasjuhliinkaan yleensä ihan random ihmisiä kutsuta. Ja kertoiko tietolähteesi, että oliko tämä kollegasi esihenkilönne juhlissa kumppaninsa kanssa? Ja koska esihenkilönne on kertomuksesi mukaan naimisissa oleva mies, niin varmasti hänen vaimonsa on ollut tietoinen kutsutuista vieraista. Eli ihan jo tällä perusteella sanoisin, että sinä olet tässä se ongelma, ei kollegasi tai esihenkilösi.

Vierailija
5/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Itse sain korotettua lukiossa Ruotsin numeroa sillä, että flirttailin Ruotsin opettajani kanssa. Meillä oli kahdenkeskisiä juttelutuokiota aina silloin tällöin, joissa kehuin hänen ulkonäköään ja nostin hänen itsetuntoaan. Eihän lähes viisikymppinen nainen nyt oikeasti kiinnostanut minua yhtään, mutta sain tällä tavalla numeroani kohotettua. Yhtään aiempaa paremmaksi Ruotsin kielen osaajaksi en tullut, mutta numerot nousi.

M46

Vierailija
6/6 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos on keksinyt keinon, millä saa itselleen etuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi