Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka oikeasti suunnittelee ja panostaa treffeihin?

Vierailija
07.08.2025 |

Ei mitään kahvi- tai kävelytreffejä. Se ei vaadi minkäänlaista vaivannäköä. Tulee fiilis että mies on laiska ja haluaa päästä helpolla tai sitten etsii pelkkää seksiä. 

Haluan hemmottelua ja että mies maksaa. Haluan että eteeni panostetaan. Erityisesti jos mies on itse ehdottanut treffejä. 

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä prinsessa saattaa joutua odottamaan aika pitkään. 

Vierailija
2/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Ruusunen odottaa prinssiä.🛌👩👨🌹🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies jotain muuta kuin mahdollisuuden palvella?

Vierailija
4/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käyttää saman vainvannäön siihen että itse panostat treffeihin. Annat miehelle maailman parhaat treffit. Sanot hänelle että hän ei saa tehdä mitään, vaan hän on vain hemmoteltavana. Ja sitten käytät ison summan omaa rahaasi niihin treffeihin että miehellä on mahdollisimman hemmoteltu olo. Ja tietysti teet paljon töitä treffien eteen. Kaiken tarkoitus on todistaa hänelle että olet oikeasti kiinnostunut etkä ole laiska tai pihi nainen.

Vierailija
5/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää sohvalla sipsiä isomahaisena ja naputtaa nakkisormilla valituksia että haluaa paljon rahaa käyttävän ja vaivaa näkevän miehen eikä mitään laiskaa.

Vierailija
6/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vakavissasi kirjoittelet, niin millaista vaivaa ajattelit itse nähdä treffien suhteen? VAi pysyä passiivisen alistuneena ja kävellä kuin lammas perässä hokien tykkään en tykkää tykkään en tykkää?

Vierailija
7/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä.

Äijät ehkä tarjoo kahvin, mut ei aina sitäkään.

Vierailija
8/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten sugardädi hommattava

9/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi suunnitella itte 😃

Vierailija
10/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä naisten eteen panostamiset tiedetään.

Vierailija
11/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiä on harvassa, prinsessoja myös. Ap, mee ite tienaamaan ja elä omillasi, et sä mitään miestä tarvii.

Vierailija
12/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tapaaminen menee vielä tunnustellessa kannattaako edes lähteä toista kertaa treffeille, niihin voi sitten panostaa enemmän. Onhan selvää jos paikalle lyllertää aivan erilainen ihminen mitä antaa netissä itsestään ymmärtää niin kyllä sitä toista kertaa ei tule.

Vierailija
13/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään sokerideittipalstalta.

Vierailija
14/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit käyttää saman vainvannäön siihen että itse panostat treffeihin. Annat miehelle maailman parhaat treffit. Sanot hänelle että hän ei saa tehdä mitään, vaan hän on vain hemmoteltavana. Ja sitten käytät ison summan omaa rahaasi niihin treffeihin että miehellä on mahdollisimman hemmoteltu olo. Ja tietysti teet paljon töitä treffien eteen. Kaiken tarkoitus on todistaa hänelle että olet oikeasti kiinnostunut etkä ole laiska tai pihi nainen.

Vaadin tällaisen naisen. Hänen pitää todistaa että on oikeasti kiinnostunut minusta. Ja olla kaunis, isorintainen, hoikka ja saa minut nauramaan. Ja varakas eikä saa olla pihi, vaan näyttää rahoillaan että rakastaa minua.

Vierailija
15/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olis sitten sugardädi hommattava

Tämäpä juuri. Lompakkoa ollaan etsimässä. Minä kokisin todella ahdistavaksi deitit, joihin on panostettu etukäteen  tuntematta minua lainkaan. Mieluummin tosiaan ne kahvit abcllä jonka jälkeen kumpikin pääsee poistumaan tilanteesta helposti mikäli ei natsaa.

Vierailija
16/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä niin että mieti millaiset treffit haluat, rukoile asiaa, ja sitten mene elämässäsi eteenpäin. Perus manifestaatiot siis. 

Vierailija
17/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies jotain muuta kuin mahdollisuuden palvella?

Miksi sen pitäisi saada muuta? Ajatteliko mies, että voi ihan tuosta noin vaan kävellä naisen pilluun vai?

Vierailija
18/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulisi tuollainen mies vastaan, juoksisin varmaan lujaa karkuun, koska epäilisin joksikin narsistin sairaaksi ansaksi.

Vierailija
19/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerys panostaa ensitreffeihin, kuten ap haaveilee.

Ensin pitää tavata kasvokkain ja tunnustella onko sitä ns. kemiaa (kuva ja teksti ei riitä).

Jos sitä kemiaa toisen kanssa löytyy, niin vasta sitten toisille treffeille voi halutessaan järjestää jotain kalliimpaa tai monimutkaisempaa. Kaikki eivät sellaista kaipaa silloinkaan, vaan haluavat tutustua toiseen kunnolla, eikä siihen tarvita mitään materian ympärillä pyörivää säpinää.

Toki kaikki saa haluta minkälaista deittiä haluaa. Minulle ap jättää kuvan itsestään lapsellisena prinsessatyttönä, jolle miehen keskustelutaidot toisarvoisia.

Vierailija
20/168 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tällaisen naisen. Hänen pitää todistaa että on oikeasti kiinnostunut minusta. Ja olla kaunis, isorintainen, hoikka ja saa minut nauramaan. Ja varakas eikä saa olla pihi, vaan näyttää rahoillaan että rakastaa minua.

Näitä on aika paljon deittiapeissa nykyään. Tuo että naisen pitää saada mies nauramaan jne. Deittiapit ovat failanneet, sillä samat kysymykset ovat tarjolla miehille ja naisille, ja miehet tarttuvat prinsessarooliin välittömästi. 

Tavallaan hyvä, että näkee väistää miesvauvat. Mutta harmi sinänsä, että miesvauvat saavat epärealistisia ideoita. No, toisaalta ei ole kuin yksi askel siihen, että hekin alkavat tapailla miehiä sitten.