Mikä ärsytää eniten naisten pukeutumisessa?
Onko se hameen lyhyys vai pituus? Onko se korkkarit vai flattarit? Korut, laukut? Eli mikä ärsyttää?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Tissivaon esittely palvelualoilla. Oli kiusallista apteekissa kun piti koko ajan keskittyä etten vahingossa katso rintoja. Olen nainen itsekin.
No olisit katsonut vain, jos ne kerran oli katsottavaksi tarkoitettu.
Korkeavyötäröiset farkut, äitifarkut, löysät farkut, farkut ilman vyötä, ylipäätään nykyinen farkkumuoti joka näyttää siltä että nainen olisi varastanut farkkunsa suoraan jonkun 90-luvun alun remonttireiskan jalasta. Ihan kammottavan näköisiä ja epänaisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Tissivaon esittely palvelualoilla. Oli kiusallista apteekissa kun piti koko ajan keskittyä etten vahingossa katso rintoja. Olen nainen itsekin.
Samoin. Olen valitettavasti myös joutunut vastaavalla tavalla häirityksi asiakaspalvelijan taholta. Nainen myös.
Henkilökohtaisesti naisena ärsyttää se, että naisten muoti ei ole käytännöllistä. Onhan hameet, mekot, ja korkkarit kivoja, mutta niiden kanssa on vaikeampaa esim pyöräillä. Sitten jos elät aktiivista elämäntyyliä johon sopii paremmin housut ja T-paita, niin saat kommenttia miehiltä, että miksi et pukeudu naisellisemmin. Helppohan se on sanoa, kun miesten muoti on niin käytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet.
Toki. Sä tykkäisit alastomista naisista, pikku incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "nainen itsekin"-tyypit on inceleitä.
Lenkki nakin kuoressa eli liian pienet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet.
En ainakaan sun näköisistä valaista läskilesbo.
Ei mikään.
Miesten vaatteissa ärsyttää lika ja rehjuisuus, raskausarpinen röllykkämaha, auki olevat lenkkarit (kun ei läskimaha ylety solmimaan nauhoja) ja hien ja lian haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "nainen itsekin"-tyypit on inceleitä.
Olet keksiny uuden sanan nyt jankuta sitä aamusta iltaan.
Naisena mua häiritsee taskut hameissa ja mekoissa. Ne täytyy aina muistaa erikseen silittää tai muuten jäävät pesun jälkeen möykyiksi. Trikoossa ne siliää itsestäänkin mutta pellavassa yms. ne täytyy silittää. Turhaa ylimääräistä vaivaa kun en edes tarvitse taskuja.
Vierailija kirjoitti:
Tyylittömyys. Trikoolegginsit ei ole housut.
Se, ettei enää viitsitä yhtään katsoa peilistä, että miltä näyttää kun menee ulos. Vaikka asu on vapaa, se ei tarkoita sitä, että kuljeskelet ihmisten ilmoilla pieruverkkareissa ja huolittelemattomana. Erityisesti monet naiset ovat lopettaneet laittautumisen kokonaan. Miehiltä sitä ei edes niin odottaisi mutta yllättäen monet kuitenkin yrittävät. Tyylikkäitä miehiä näkee suhteessa enemmän kuin tyylikkäitä naisia.
Taidat puhua teineistä. Heillä on usein tapana pukeutua verkkareihin ja vaikka huppariin. Vaikka he näyttävät nuorilta naisilta, niin he ovat vielä melkein lapsia, eikä heitä kiinnosta pukeutua aikuisen tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Miesten vaatteissa ärsyttää lika ja rehjuisuus, raskausarpinen röllykkämaha, auki olevat lenkkarit (kun ei läskimaha ylety solmimaan nauhoja) ja hien ja lian haju.
Annatko persettä?
Vierailija kirjoitti:
Naisena mua häiritsee taskut hameissa ja mekoissa. Ne täytyy aina muistaa erikseen silittää tai muuten jäävät pesun jälkeen möykyiksi. Trikoossa ne siliää itsestäänkin mutta pellavassa yms. ne täytyy silittää. Turhaa ylimääräistä vaivaa kun en edes tarvitse taskuja.
Nehän on tosi helppo ommella pois jos ei tykkää.
Ärsyttää trendien seuraaminen. Ei ole omaa tyyliä, vaan pitää pukeutua vaikka mihin kunhan on uusinta uutta. Ja vastaavasti ärsyttää kauppojen huono valikoima, ei meinaa muuta löytyä kuin niitä trendirytkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet.
Sitä kutsutaan ihan vaan heteroksi. Mutta toki vain hyvännäkösistä alastomista naisista, mieluiten mun munan alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään.
Eniten huvittaa nämä tällaisen kommentoijan kaltaiset muumit joilla on käsittelemättämiä traumoja ja pakottava tarve tulla purkamaan miesvihaansa kaikkiin ketjuihin joissa arvostellaan mitä tahansa naisiin liittyvää.
Naiset on parhaimmillaan nuorena nautittuina.
Joo niitäkin on mutta monella on myös mustaksi värjätyt hiukset.