Miksi joku vetää WC pöntön kansi auki?
En voi käsittää, levittää turhaan pöpöjä. Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa kansi kiinni, voiko joku kertoa.
Kommentit (127)
Eihän kukaan jätä jääkaappin oveakaan auki, miksi joku jättää pöntön kannen?
Sinun kannattaisi muuttaa muovikuplaan elämään. Pöpöhullu taas vauhdissa.
Minä. Meillä sellainen hitaasti laskeutuva pöntönkansi. Joskus odotellut, että se laskeutuu tooooosi hitaasti. Laitan sen alaspäin kyllä, mutta kun huuhtelu on ohi, niin kansi on vielä matkalla alas
Pöpöt jäävät sitten pöntön kanteen ja tarttuvat selkään.
Jotta sinä voit kysellä aiheesta palstalla.
Miten nämä pöpöhullut pystyvät elämään normaalia elämää? Eivätkö vaan tiedä muista pöpöistä kuin wc-pöntön pöpöistä?
Kannen sulkeminen ja uudelleenavaaminen ja taas sulkeminen on liian monivaiheinen prosessi
Vierailija kirjoitti:
Idiootti !
ei täällä tarvii esitellä ihteään!
Ja ihmetellään vielä, miten noro on niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Pöpöt jäävät sitten pöntön kanteen ja tarttuvat selkään.
Istuuko joku oikeasti wc-pöntöllä kuin nojatuolissa? Onko mielestäsi parempi levittää ne pöpöt ympäri wc-tilaa käsipyyhkeisiin ja vesihanoihin saakka?
Näitä pöpö-hulluja on työpaikoilla. Vedetään vessa kansi kiinni ja seuraavaa sitten odottaakin paskarantuinen pöpö-pönttö.
Tärkeämpää, että miehet nostavat renkaan ylös loroteĺlesssan ja mieluiten laskavat sen takaisin myös alas.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpää, että miehet nostavat renkaan ylös loroteĺlesssan ja mieluiten laskavat sen takaisin myös alas.
Eikö naisilla ole käsiä?
A: Haluan varmistaa, että kaikki tuotokset menevät varmasti alas, jotta mitään ei jää kellumaan. Lisäksi minun tuotosteni päällä on kasa paperia.
B: Minulla on pytyn ja lavuaarin välissä pesuorni, eli on aikamoinen pöpö, jos osaa sen tornin yli hypätä peilikaappiin.
Sitä paitsi sinulla on ennättänyt niitä pöpöjä tulvahtaa reilusti huoneilmaan jo paljon ennen vetämistä, kun pyyhkimisen lisäksi roiskuttelet kumminkin sillä bideellä niin, että pskasi vaan pölisevät, oikein lentävät tuulettimeen.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti !
Yhden lauseen vähä-älyinen typerys taas sönkkäämässä turhia aloituksia.
Poistoon.
"Jos aurinko on jonain päivänä sininen?"
"Kuinka monta postimerkkiä sulla on?"
"Hautajaisiin aina valkoisia kukkia?"
En halua koskea siihen saastaiseen kanteen.
Idiootti !