Eikö kouluissa oikeasti ole mitään pukukoodia? Pikkuisissa sortseissa ja topeissa käveli tyttöjä yläastetta/lukiota kohti kuin biitsille me
Menossa.
Ja ennenkun joku näsäviisas tulee huutelemaan "älä kyylää teinejä!" niin ensinnäkin olen nainen ja toiseksi olin autossa,en erityisesti "kyylännyt" ketään.
Kommentit (271)
MIssä koulut on jo tänään alkaneet?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin näytti esimerkkiä olemalla festareilla mikrohameessa, ilman pikkareita.
Noilla on sentään jotain päällä
Haista ny vit tu!
Pitäisi olla joku koulupuku kun vanhemmat ei enää välitä missä asussa nuoret liikkuu. Onko niillä vaatteita päällä ollenkaan. Toiset pukeutuu säkkiin ja toiset ei pukeudu ollenkaan. Välimuoto siitä olisi hyvä.
Miksi sinä seksualisoit lasten vatsoja ja rintakehiä? Olisiko papin puoleen kääntymisen paikka, pervo?
No wau, oletko ihan nainen täällä naisten palstalla, WOW ja WAU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesäkelit!
Mun tytär lähti lukioon olkaintopissa ja farkuissa,joku rotsiko siihen olisi pitänyt päälle kiskoa?
Joko hänelläkin on Onlyfans äidin tapaan ?
Ei siellä ole pukukoodia. Liikunnanopettajat joskus puuttuivat nuorten ulkoiseen olemukseen haukkumalla mutta muut opettajat eivät ottaneet kantaa.
Toisten pukeutumista kommentoivat ovat ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Se on aivan sama kuin kommentoisit toisen ulkonäköä. Vuosikausia on jauhettu ettei näitä saa kommentoida ja kas kummaa kun jonkun mamman oli taas pakko tulla kommentoimaan. Ymmärrätkö olevasi kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin näytti esimerkkiä olemalla festareilla mikrohameessa, ilman pikkareita.
Noilla on sentään jotain päällä
Olikohan sillä Ruisrockissa juopuneena heiluneena ministerillä kamelinvarpaiden kynnet lakattu samalla värillä kuin sormien ja varpaiden kynnet?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesäkelit!
Mun tytär lähti lukioon olkaintopissa ja farkuissa,joku rotsiko siihen olisi pitänyt päälle kiskoa?
Miksi päästät tyttäresi kouluun h...n näköisenä?
Vierailija kirjoitti:
No wau, oletko ihan nainen täällä naisten palstalla, WOW ja WAU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naisten palsta?
Ei ole Suomessa ikinä ollut. Onko ap ensimmäistä kertaa elämässän Suomessa?
Oikeasti jotenkin noloja ja arvostelukyvyttömistä vanhemmista kertoo ne alakoulun kevätjuhlien pukeutujat. Olen jo monena vuonna ihmetellyt niitä muutamia vitos-kutosluokkalaisia tyttöjä, jotka saapuvat kevätjuhlaan korkkareissa hoippuen (koska eivät niillä vielä osaa kävellä) ja todella paljastavissa mekoissa: Helma vesirajassa ja olkapäät paljaana. Näyttävät siltä kuin olisivat menossa yökerhoon, tai harvemmin itse asiassa yökerhoissakaan olen tuollaista pukeutumista nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Tampereen seudulla
Sään mukainen pukeutuminen on hyvä. T-paita, toppi, shortsit on näillä keleillä ok. Toivottavaa toki, että shortsit ovat oikeat shortsit, joissa on puntit
Olkaintoppi on täysin normaali,arkinen kesäasu johon pukeutuu niin 16vuotiaat kuin kuusikymppisetkin. Mitä ihmettä..
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti jotenkin noloja ja arvostelukyvyttömistä vanhemmista kertoo ne alakoulun kevätjuhlien pukeutujat. Olen jo monena vuonna ihmetellyt niitä muutamia vitos-kutosluokkalaisia tyttöjä, jotka saapuvat kevätjuhlaan korkkareissa hoippuen (koska eivät niillä vielä osaa kävellä) ja todella paljastavissa mekoissa: Helma vesirajassa ja olkapäät paljaana. Näyttävät siltä kuin olisivat menossa yökerhoon, tai harvemmin itse asiassa yökerhoissakaan olen tuollaista pukeutumista nähnyt.
Tajuatko miten sairasta on mennä kevätjuhlaan kyyläämään lasten asuja?
Vanhemmat ei välitä.