Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kouluissa oikeasti ole mitään pukukoodia? Pikkuisissa sortseissa ja topeissa käveli tyttöjä yläastetta/lukiota kohti kuin biitsille me

Vierailija
06.08.2025 |

Menossa.

Ja ennenkun joku näsäviisas tulee huutelemaan "älä kyylää teinejä!" niin ensinnäkin olen nainen ja toiseksi olin autossa,en erityisesti "kyylännyt" ketään.

Kommentit (271)

Vierailija
21/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei välitä. 

Vierailija
22/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä koulut on jo tänään alkaneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin näytti esimerkkiä olemalla festareilla mikrohameessa, ilman pikkareita.

Noilla on sentään jotain päällä

Haista ny vit tu!

Vierailija
24/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joku koulupuku kun vanhemmat ei enää välitä missä asussa nuoret liikkuu. Onko niillä vaatteita päällä ollenkaan. Toiset pukeutuu säkkiin ja toiset ei pukeudu ollenkaan. Välimuoto siitä olisi hyvä.

Vierailija
25/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä seksualisoit lasten vatsoja ja rintakehiä? Olisiko papin puoleen kääntymisen paikka, pervo?

Vierailija
26/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wau, oletko ihan nainen täällä naisten palstalla, WOW ja WAU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
27/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, arvon Kyylä, ei ole.

Vierailija
28/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kesäkelit!

Mun tytär lähti lukioon olkaintopissa ja farkuissa,joku rotsiko siihen olisi pitänyt päälle kiskoa?

Joko hänelläkin on Onlyfans äidin tapaan ?

Vierailija
29/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole pukukoodia. Liikunnanopettajat joskus puuttuivat nuorten ulkoiseen olemukseen haukkumalla mutta muut opettajat eivät ottaneet kantaa.

Vierailija
30/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten pukeutumista kommentoivat ovat ihmiskunnan alinta pohjasakkaa. Se on aivan sama kuin kommentoisit toisen ulkonäköä. Vuosikausia on jauhettu ettei näitä saa kommentoida ja kas kummaa kun jonkun mamman oli taas pakko tulla kommentoimaan. Ymmärrätkö olevasi kiusaaja?

Vierailija
31/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Vantaalla.

Vierailija
32/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin näytti esimerkkiä olemalla festareilla mikrohameessa, ilman pikkareita.

Noilla on sentään jotain päällä

Olikohan sillä Ruisrockissa juopuneena heiluneena ministerillä kamelinvarpaiden kynnet lakattu samalla värillä kuin sormien ja varpaiden kynnet?

Vierailija
33/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kesäkelit!

Mun tytär lähti lukioon olkaintopissa ja farkuissa,joku rotsiko siihen olisi pitänyt päälle kiskoa?

Miksi päästät tyttäresi kouluun h...n näköisenä?

Vierailija
34/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No wau, oletko ihan nainen täällä naisten palstalla, WOW ja WAU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Naisten palsta?

Vierailija
35/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomessa ikinä ollut. Onko ap ensimmäistä kertaa elämässän Suomessa? 

Vierailija
36/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jotenkin noloja ja arvostelukyvyttömistä vanhemmista kertoo ne alakoulun kevätjuhlien pukeutujat. Olen jo monena vuonna ihmetellyt niitä muutamia vitos-kutosluokkalaisia tyttöjä, jotka saapuvat kevätjuhlaan korkkareissa hoippuen (koska eivät niillä vielä osaa kävellä) ja todella paljastavissa mekoissa: Helma vesirajassa ja olkapäät paljaana. Näyttävät siltä kuin olisivat menossa yökerhoon, tai harvemmin itse asiassa yökerhoissakaan olen tuollaista pukeutumista nähnyt.

Vierailija
37/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Tampereen seudulla

Vierailija
38/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään mukainen pukeutuminen on hyvä. T-paita, toppi, shortsit on näillä keleillä ok. Toivottavaa toki, että shortsit ovat oikeat shortsit, joissa on puntit

Vierailija
39/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaintoppi on täysin normaali,arkinen kesäasu johon pukeutuu niin 16vuotiaat kuin kuusikymppisetkin. Mitä ihmettä..

Vierailija
40/271 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jotenkin noloja ja arvostelukyvyttömistä vanhemmista kertoo ne alakoulun kevätjuhlien pukeutujat. Olen jo monena vuonna ihmetellyt niitä muutamia vitos-kutosluokkalaisia tyttöjä, jotka saapuvat kevätjuhlaan korkkareissa hoippuen (koska eivät niillä vielä osaa kävellä) ja todella paljastavissa mekoissa: Helma vesirajassa ja olkapäät paljaana. Näyttävät siltä kuin olisivat menossa yökerhoon, tai harvemmin itse asiassa yökerhoissakaan olen tuollaista pukeutumista nähnyt.

Tajuatko miten sairasta on mennä kevätjuhlaan kyyläämään lasten asuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme