Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elisa Aaltola VAUHKOONTUI veljensä sanoista!!!

Vierailija
06.08.2025 |

Elisa: -"Mika mitenkä kehtaat?"

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011410208.html

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miten tuo pikkuprinsessa on pyörittänyt koko perhettä. Ja Mikan huomattavasti vanhempana isoveljenä luultavasti täytynyt antaa kaikessa periksi. Toivottavasti nyt aikuisena asettaa rajansa myrkynkylväjää vastaan. En enää ikinä luottaisi mihinkään tuollaisessa ihmisessä, joka alkaa tuolla tavalla lokaamaan julkisuudessa. Hyi olkoon, millainen toimintatapa! 

Vierailija
82/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittääkseni kirjoittanut valtaosasta ihmisistä.  Suomessa on runsaasti paikkakuntia joiden asukkaiden kohtalona on jo syntymästään alkaen noudatettava vanhempien uskonlahkoa, he tietty tottuvat elämään siten.  Joskus sitten aikuistuttuaan pääsevät päättämään itse, mitä haluaa ja mitä ei.     Et selvästikkään ymmärtänyt mitä mielipiteelläni tarkoitin.   Usko on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä mun mielestäni tarvitse julistaa tai pyrkiä ketään käännyttämään.   En itsekään ole ns. ateisti, vaikken näin aikuisena piittaakaan viettää juhlapyhiä.   Kaikki arkipyhät vähän ärsyttää mua.  Viihdyn tavallisen arjen puitteissa parhaiten ja palvelut tarvittaessa toimii ilman erityisaikoja /aikatauluja.  Hyviä aikoja/vointeja sinulle.  Katso asioita laajemmin. 🤗                                                                                                                                                          

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsittääkseni kirjoittanut valtaosasta ihmisistä.  Suomessa on runsaasti paikkakuntia joiden asukkaiden kohtalona on jo syntymästään alkaen noudatettava vanhempien uskonlahkoa, he tietty tottuvat elämään siten.  Joskus sitten aikuistuttuaan pääsevät päättämään itse, mitä haluaa ja mitä ei.     Et selvästikkään ymmärtänyt mitä mielipiteelläni tarkoitin.   Usko on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä mun mielestäni tarvitse julistaa tai pyrkiä ketään käännyttämään.   En itsekään ole ns. ateisti, vaikken näin aikuisena piittaakaan viettää juhlapyhiä.   Kaikki arkipyhät vähän ärsyttää mua.  Viihdyn tavallisen arjen puitteissa parhaiten ja palvelut tarvittaessa toimii ilman erityisaikoja /aikatauluja.  Hyviä aikoja/vointeja sinulle.  Katso asioita laajemmin. 🤗                             &nb

Mikäs juttu tämä on?

Vierailija
84/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtien pitäisi myös haastatella elisan työtovereita. tunnettu narsisti työpaikka kiusaaja omat ja työnantajan rahatkin menevät sekaisin. laiska luuseri joka omista mokistaan syyttää muita. kuuluu sarjaan yliviikari maja-luoto elisallekkin järkätään suojatyö porvoon museosta.

Vierailija
85/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Aaltola threadsissa: "tänä kesänä olen kritisoinut mm Korkeasaarta, Sari Essayahia, riistanhoitoyhdistyksiä, VR:ää, riistakeskusta, Keskustaa, Valiota jne..."

Huom! Tänä kesänä 😄 Kyllä on kova ja rankka elämä

Vierailija
86/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Aaltola threadsissa: "tänä kesänä olen kritisoinut mm Korkeasaarta, Sari Essayahia, riistanhoitoyhdistyksiä, VR:ää, riistakeskusta, Keskustaa, Valiota jne..."

Huom! Tänä kesänä 😄 Kyllä on kova ja rankka elämä

Tappelee myös aktiivisesti vihreiden kanssa (huom! Oli vihreissä ehdokkaana) ja kertoo kritisoivansa lähes kaikkia puolueita. Demarit näköjään puuttuu listasta.

" Kritisoin kokoomusta, persuja, demareita, keskustaa, kd:tä, rkp:tä. Jokaisen näistä puoluejohtoa olen kritisoinut viime vaalien jälkeen ja osaa hyvinkin tiuhaan (terkkuja Essayahille!). Myös vasemmistolta olen vaatinut parempaa eläinpolitiikkaa. Miksi siis en saisi esittää kritiikkiä vihreille?"

Vierailija
87/94 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs ihmettä tuossa, nainen vasemmalle liberaalilepsuiluun Mika oikealle perinteisiin kallellaan tämähän näkyy sukupuolieroissa jo yhteiskunnassa

Heissä tosiaan näkyy nykyiset sukupuolten trendit, vaikka jo vanhempaa ikäluokkaa ovatkin.

Sisko on eläinten oikeuksiin, moraalipsykologiaan ja tasa-arvoon keskittynyt vela-nainen (eli vapaaehtoisesti lapseton) ja veli on ympäri maailmaa pyörinyt oikeistolaismies joka pariutui huomattavasti nuoremman naisen kanssa ja tuli isäksi vasta yli viiskymppisenä. :D

Heissä toteutuu kaikki palstoilla jauhetut stereotypiat! 

Vierailija
88/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa avautuu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011411324.html

-"Elisa Aaltola korostaa kritisoivansa monia eri poliitikkoja silloin, kun aihetta on. Hänen mielestään myös siskon asemassa on oikeus kritisoida poliitikkoa. Aaltolan mukaan hän kritisoi Mika Aaltolan poliittisia näkemyksiä, ei tätä henkilönä.

Ymmärtäisin sen, jos Mika ei olisi poliitikko. Jos olisin ainut meistä julkisuudessa ja veljeni ei olisi mitenkään julkisuudessa ja arvostelisin häntä, olisi se tosi huono juttu. Mika on kuitenkin europarlamentaarikko.

Minusta olisi kauhea ajatus, että minun pitäisi siskona vaieta, koska mies perheessä on politiikassa."-

Ei pidä ihan paikkaansa. Hän kritisoi veljeään ihmisenä. Jopa tässä samassa artikkelissa:

-Elisa Aaltola kertoo olevansa pettynyt veljensä ulostuloihin. Hän itse kannattaa Palestiinan valtion tunnustamista ja kertoo olevansa huolissaan aiheesta käydystä julkisesta keskustelusta. Elisa Aaltolan mielestä myös Suomella olisi moraalinen velvollisuus puuttua tilanteeseen.-

Olisin toivonut Mikalta sellaisia kommentteja, joita hän on aiemmin mielestäni edustanut. Jään sanattomaksi hänessä tapahtuneen voimakkaan muutoksen edessä, en tunnista enää näitä asioita, mitä hän sanoo.

Elisa nimenomaan kritisoi veljeään ihmisenä ja että Mika ei enää ole semmoinen kuin oli ennen ja Mikasta on tullut huonompi ihminen.

Käsittääkseni Elisalla ei ole lapsia? Olisi aika hirveä kasvatustyyli tuo että ilmaisisi pettymyksensä lapsen tekemisiin. Aina kun lapsi "ajattelisi itse" ja ei olisi Elisan näkemyksen mukaista niin Elisa kertoisi että olit kivempi silloin pienempänä kun sinulla ei ollut vielä näitä ajatuksia kuin nyt on ja olet muuttunut mutta et parempaan suuntaan jne.

Vierailija
89/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Elisa tosiaankin niin sokea, ettei tajua arvostelevansa Mikaa, veljeään nimenomaan ihmisenä?

Vierailija
90/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ja mielipiteenvapauden polkemista:

Ennen näitä nykyisiä mielipiteitäsi olit kiva ja kunnon mies. Kannattaisi miettiä noita mielipiteitä ja muuttaa niitä, että olisit taas kiva ja kunnon mies ja veli.

Vierailija
91/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sokea maailmanhuonontaja monien joukossa. Elisan ulostulot voi jättää omaan arvoonsa

Vierailija
92/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raukka tyyppi tämä veljeänsä jukisuudessa mollaava. 

Vierailija
93/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on aivan järkyttävä huomionkerjääjä, joka ei edes tee eläinsuojelutyötä vaan kerää rahaa . Tukee pääsemään heittämällä (valitettavasti) eduskuntavaaleissa läpi ensi kerralla, tai eurovaaleissa. Huomion kerjääminen vaikuttaa juuri sellaiselta. Eläimet ovat vain väline rahan ja huomion keräämiseen.

Vierailija
94/94 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäs ihmettä tuossa, nainen vasemmalle liberaalilepsuiluun Mika oikealle perinteisiin kallellaan tämähän näkyy sukupuolieroissa jo yhteiskunnassa

Heissä tosiaan näkyy nykyiset sukupuolten trendit, vaikka jo vanhempaa ikäluokkaa ovatkin.

Sisko on eläinten oikeuksiin, moraalipsykologiaan ja tasa-arvoon keskittynyt vela-nainen (eli vapaaehtoisesti lapseton) ja veli on ympäri maailmaa pyörinyt oikeistolaismies joka pariutui huomattavasti nuoremman naisen kanssa ja tuli isäksi vasta yli viiskymppisenä. :D

Heissä toteutuu kaikki palstoilla jauhetut stereotypiat! 

Melko tarkoitushakuisesti valitut attribuutit molemmista sinunkin kommentissasi.