Millä tekosyyllä annat teinisi ajaa mopolla kesäyöt läpeensä?
Kerro nyt, hyvä teinin vanhempi, että miksi annat teinisi häiritä naapuruston yörauhaa päristelemällä mopolla yöaikaan?
Nyt on sitten kesäyöt valvoneella teinillä jet lag kun pitäisi kouluun nousta aamuisin ja naapureilla myös.
Ajatteletko ylipäätään koskaan keitään muita kuin itseäsi ja omia kakaroitasi?
Kommentit (216)
Koska rälläsin itsekin mopolla ja moottoripyörällä kesäyöt lähes läpeensä ja kuitenkin jaksoin käydä kesätöissä.
Meillä ajo päivällä pyörätiellä kilvettömällä. Lasuhan siitä tuli. On täältä onneksi muutoinki kaikonneet pärräämästä. Meillä aika hyvin poliisipartio säännöllisesti kiertelee.
Polttomoottorilla toimivien mopojen / moottoripyörien myynti ja maahantuonti pitäisi kieltää nopealla aikataululla. Sähkömopollakin pääsee.
Piisi myös säätää laki että polttomoottorilla toimivia mopoja ja moottoripyöriä ei saa käyttää kello 23.00-6.00 välisenä aikana. Sähkömopolla voisi ajaa läpi yön. Vain tahdon puute on esteenä.
Ei siinä mitään jos noudatetaan liikennesääntöjä,jatkuvasti keulitaan ja ajetaan kilpaa mopolla sekä ajetaan pimeässä ilman valoja.Myös kilpaa ajoa kävelyteillä.
Nyt on kyllä alapää täynnä hiekkaa. Itsekkin päristelin mopolla yöllä kun oli kesäloma kun olin teini. Hienoa aikaa. Parastahan oli kun joku keski-ikäinen mamma tuli huutamaan niin päristeltiin kahta kauheammin. Itse en ole herkkäuninen, joten minun puolesta saa päristää. Naapurissa asuu tälläinen tiukkanutturainen täti, joka aina kitisee mopoista. Ostin mönkijän ja aion näin aikuisena hieman kanssa päristää ihan tämän mamman kiusaksi. Ajaminen on sallittu 24/7. Poliisi on voimaton estämään minua liikkumasta moottoriajoneuvolla mihin kellonaikaan tahansa. Tiukkapipot pois täältä maaseudulta jos niin korpeaa moottorit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä alapää täynnä hiekkaa. Itsekkin päristelin mopolla yöllä kun oli kesäloma kun olin teini. Hienoa aikaa. Parastahan oli kun joku keski-ikäinen mamma tuli huutamaan niin päristeltiin kahta kauheammin. Itse en ole herkkäuninen, joten minun puolesta saa päristää. Naapurissa asuu tälläinen tiukkanutturainen täti, joka aina kitisee mopoista. Ostin mönkijän ja aion näin aikuisena hieman kanssa päristää ihan tämän mamman kiusaksi. Ajaminen on sallittu 24/7. Poliisi on voimaton estämään minua liikkumasta moottoriajoneuvolla mihin kellonaikaan tahansa. Tiukkapipot pois täältä maaseudulta jos niin korpeaa moottorit.
Hirveää naisvihaa koko tämä viesti. Keski-ikäisen naisen kiusaaminen tuntuu olevan oikein tavoiteltava urheilulaji.
Äitiyttä ei myöskään yhtään arvosteta vaan mammatellaan ja kiusataan. Tajuatko, että äidit joutuvat valvomaan lasten takia ja susta on hauskaa viedä vielä ne viimeisetkin unenrippeet?
Minä minä minä. Et ole herkkäuninen, niin sun puolesta saa päristää. Joillekin unettomuus on vaikea vaiva ja vie työkyvyn.
Mutta et osaa ajatella kuin itseäsi. Surullista.
Metelöinti ei ole sallittu millään välineellä 24/7.
Juntit pois täältä kaupungista sinne maalle päristelemään...
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää naisvihaa koko tämä viesti. Keski-ikäisen naisen kiusaaminen tuntuu olevan oikein tavoiteltava urheilulaji.
Äitiyttä ei myöskään yhtään arvosteta vaan mammatellaan ja kiusataan. Tajuatko, että äidit joutuvat valvomaan lasten
Muiden univaikeudet eivät ole minun ongelma. Edelleen kukaan ei voi estää minua liikkumasta moottoriajoneuvolla mihin kellonaikaan tahansa. Kyllä siitä mönkijästä ääntä lähtee, mutta ajoneuvo on täysin laillinen. En elä muiden odotusten mukaan, vaan teen juuri niin kuin huvittaa. Siihen ei voi poliisit tai tiukkanutturaiset mammat puuttua mitenkään. Päristän mökillä vielä perämoottorilla jos huvittaa ja joskus olen ajellut niiden mopopoikien kanssa kylälenkkiä yöllä. Ihan huvikseni ja näiden hiekkap***ujen kiusaksi. Nyt kun alkaa metsästyskausi, niin päristän lisää aamuyöllä kun lähden metsälle. Ei todellakaan kiinnosta naapurin tädin porut siinä. Parasta edelleen on, ettei kukaan voi estää minua liikkumasta moottoriajoneuvolla mihin kellonaikaan tahansa. Harmittaako?
Lisään vielä edelliseen. Ajan klassisella jenkkiautolla kesät ja siitä V8 koneesta lähtee myös aika murinat. Jos muiden elämä häiritsee niin kauheasti, kannattaa muuttaa äänieristettyyn koppiin. Muut eivät elä teidän heikkojen mukaan.
Pojat on poikia, ja on siellä muutama tyttökin huristelemassa!
Jännä tosiaan, koko kesä oli aika hiljaista, ei ollut mopokusipäitä vonguttelemssa mutta kun koulut alkoivat nämä spermajämät ovat palanneet kissanvonkuna-häkäpönttöineen. Mikä järki?? Eilenkin joku vesipää vongutteli vielä puolenyön aikaan näiden talojen edessä. Ei varmasti ollut tulossa koulusta heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiyttä ei myöskään yhtään arvosteta vaan mammatellaan ja kiusata
Kuulostat jälkeenjääneeltä ukkelilta joka ei ole ikinä saanut pillua. Mistäköhän voisi johtua..Vaikka taidatkin olla laudan pentutrolli.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen. Ajan klassisella jenkkiautolla kesät ja siitä V8 koneesta lähtee myös aika murinat. Jos muiden elämä häiritsee niin kauheasti, kannattaa muuttaa äänieristettyyn koppiin. Muut eivät elä teidän heikkojen mukaan.
Lopeta jo trollipentu. Eikös tänään ole koulua muutenkin jota mitä teet aveella jauhamassa paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen on niin kivaa, oli jo kouluaikoina. Hykertelen oikein kun ajattelenkin miten otan äänimaailman haltuun pöristimellä. Sähkömopoissa ei mitään järkeä, koska kukaan ei kuule kun hallitsen kylänraittia kuninkaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo trollipentu. Eikös tänään ole koulua muutenkin jota mitä teet aveella jauhamassa paskaa?
Hermostuttaako? Olen 35v ukkeli. Koulut on aikaa käyty. Kesäloma töistä niin voin pärisyttää Pontiac Firebirdiä ja mönkijää vaikka koko viikon. Onneksi mikään ei muutu vaikka kuinka vinkuisitte. Pärinät ei lopu. Ei minulta, eikä mopopojilta.
Täällähän on nerokkaita ehdotuksia. Ajetaan lapsiperheet ja työssä käyvät jonnekin tiettömään korpeen, jossa ei ole töitä eikä kouluja, että yhteiskunnalle arvottomat älykääpiöt saavat päristää laittomilla vehkeillään kaupungeissa ja maaseudulla. Tällä Suomi nousuun!
Menit sitten kuitenkin mukaan? Kun tiedät mitä nuoresi puuhailevat ja käyttäytyvät. Olet sinisilmäinen typerys!