Hei te kaikki Jaanat, Seijat ja Tuijat, joko olette tällä viikolla lähetelleet säästöjänne komeille amerikkalaisupseereille?
Paljonko on mennyt rahaa tällä viikolla sille Facebookissa tavatulle ihanalle leskimiehelle?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon miekkoset pisti rahaa tissi-Jessicalle, ettǎ näki tissin? Vastaus: huomattavasti enemmän.
Ehkä yhteensä ja tuohan tehdään tietoisesti mutta joidenkin yksittäisten naisten tappiot voi olla kymmeniä tuhansia jos ei enemmäkin noissa "prinssi" huijauksissa.
Mä lähetän rahaa vain mun lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon miekkoset pisti rahaa tissi-Jessicalle, ettǎ näki tissin? Vastaus: huomattavasti enemmän.
Ehkä yhteensä ja tuohan tehdään tietoisesti mutta joidenkin yksittäisten naisten tappiot voi olla kymmeniä tuhansia jos ei enemmäkin noissa "prinssi" huijauksissa.
Voi kuule, miehillä yksittäisetkin summat ovat olleet paljon suurempia ja ongelma on siinä että he eivät välttämättä edes ilmoita huijauksesta koska jostain syystä miehille häpeä on niin paljon vaikeampi asia.
Entä jos puhutaan pyramidihuijauksista, olemattomista kryptovaluutoista ja muista sijoitushuijauksista., niissä jopa 90 % on ollut miehiä.
En.kaikki mitä pi****llun jatkamisella saan menee peukkuun
T.jaana hervanasta
En vaan sota-alueella työssä olevalle kirurgille, jonka lapsi oli sairaana.
Minulla on rautainen itseluottamus enkä vähääkään epäile, että ei se kirurgi olisi niin silmittömästi rakastunut minuun, eläkkeellä olevaan laiskaan ja lihavaan suomalaisakkaan, jota paikalliset tuskin vilkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Just laitoin 10 000 €, koska mies tarvitsi rahaa lentolippuun. Olen varma, että hän rakastaa minua.
t. Seija
Eikä sinusta ollut ollenkaan outoa, että hän tarvitsi sinulta rahaa lentolippuun, vaikka on itse lentäjä.
Inhoan tällaisia aloituksia, joissa tietyt nimet yhdistetään tiettyyn ikään ja sitä kautta vedetään johtopäätös, että tämä ihminen on helposti huijattavissa. Ennakkoluuloista ajattelua.
Eräs suomalainen artisti kritisoi hiljattain mukahumoristisesti, ettei Sirkkaliisat ja Annikit toivottavasti järkyty hänen estraadiasustaan. Antaen ymmärtää, ettei pidä ennakkoluuloisuudesta. Silti käyttämällä nimiä hän osoitti itse ennakkoluuloisuutta.
Kuten Ap tässä aloituksessaan.
Tuttuni on naimisissa afrikkalaisen kanssa (hmpfh pyörittelee silmiään) Mies on kertonut että esim Nigeriassa on "kouluja" joissa opetetaan huijaamaan, miten se tehdään, ja milloin on syytä lopettaa huijaus.
STV näytti kerran sellaisen dokkarin jossa asiasta puhuttiin.
Sattui just kohta, missä kusetuksen kohteena oli suomalaisnainen. Veli opetti siskoa puhumaan suomalaiselle miehelle, mitä sanoa jne. Likka oli nippanappa 15v!
Se dokkari pitääkin pyytää uusiksi.
Tiedän yhden jenkkiupseeriin haksahtaneen.
Syntynyt 70-luvulla.
Mielenkiintoinen ilmiö on se, että aina kun näistä rakkaushuijauksista ja niiden uhreista puhutaan, niin esillä ovat tosiaan Jaanat, Seijat ja Tuijat. Tarinoita hyväuskoisista naisista ja amerikkalaisupseereista kerrotaan julkisuudessa ja kahvipöydissä, ja niille vähän naureskellaan.
Olen ollut parissakin työpaikassa, jossa ikäihmisten palveluja ja myös raha-asioita olen päässyt selvittelemään jonkin verran. Mutulla sanoisin, että useammin uhrina on iäkäs mies, eikä aina välttämättä edes kovin iäkäs. Hämmästyisitte jos tietäisitte, kuinka paljon miehet laittavat rahaa näille thaitytöille tai venäläisille, jotka somessa heitä lähestyvät tai kuluttavat säästöjään Only Fans -palveluihin ja erilaisiin maksullisiin chat-palveluihin. Monta kertaa ajattelin, että voiko aikuinen, tervejärkinen mies todella olla näin hyväuskoinen, että jostakin tissinvilautuskuvasta on valmis maksamaan satoja tai tuhansia euroja, ja ihan oikeasti uskoo, että se thaimaalainen parikymppinen tyttö aluvaatekuvissaan olisi halukas treffeille, kun vain joku maksaisi ensin matkaliput ja sairaan äidin hoidon.
Haastavan näistä keissestä tekee se, että miehet, eivätkä kaikki naisetkaan, ymmärrä tulevansa huijatuiksi. He ajattelevat, että heillä on oikeus käyttää rahansa miten haluavat ja että viestittely näiden nättien tarjoilijoiden tai komeiden kirurgien kanssa on heille yksinäisen elämän ilo, josta he ovat valmiita maksamaan - joskus useita kymmeniä tuhansia euroja. Ja tottahan se on, ettei se laitonta ole. Hankalaa siihen on puuttua, jos "uhri" ei koe olevansa uhri.
- Totta kai rakastaa. Varaahan jo kirkko valmiiksi.