Uskomaton seksuaalinen vetovoima muttei juuri muuta
Onks teille käynyt niin että tunnette hirveetä vetovoimaa jotakuta kohtaa mutta muuten ette tule erityisen hyvin juttuun. Mulla pyörii yhden miehen habitus ihan kokoajan mielessä, siis ihan sietämättömästi, muttei meidän jutteluista juuri mitään suurta kuitenkaan synny. Ja kyseessä ei ole mikään erityisen komea mies tms. Ihan tavallinen vain. Silti pitäisi päästä koskemaan ja toki muutakin. Onkohan tämä jotain biologiaa... Useimmin ne tunteet tulee kuitenkin pakettina. Ehkä suuntaan kysymystä enemmän naisille sillä luulen että miehille tämä on yleistä?
Kommentit (91)
Minä, kunnollinen puoliso petin 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa.. että näin.
Ratkeaako vetovoiman salaisuus sitä seuraamalla?
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä... Itselläni ei ole jäänyt panosuhteista muuta kuin käytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös hyviä panosuhteita jotka perustuvat molemminpuoliseen kunnioitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Päättyy aina lopulta, tavalla tai toisella.
Ei se intohimo ikuisesti kestä, lupaan sen.
Ehkä kyseessä on se, että tunne on valhetta. Näet tuon vetovoiman vain omassa päässäsi, muille ulkopuolisille kyseessä on todennäköisesti joku vastenmielinen renttu-räkänokka.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun jommalle kummalle kehittyy tunteita niin voi käydä rumasti. On monta ikävää tarinaa jotka alkaa just näin.
Siis alkaako joku panna ilman että tuntuu miltään? Siis käyttää toisen kehoa vain masturbaation välineenä? Eikö olis helpompi runkata? Mutta kai sekin joltain tuntuu, eikai sitä muuten runkkaisikaan?
Kävi juuri noin. Päädyin ensimmäistä kertaa elämässäni ekoilla treffeillä sänkyyn. Muuta yhteistä ei sitten ollutkaan😁. Ei ollut pitkä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Minä, kunnollinen puoliso petin 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa.. että näin.
Mites parisuhde? Kerro lisää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä on se, että tunne on valhetta. Näet tuon vetovoiman vain omassa päässäsi, muille ulkopuolisille kyseessä on todennäköisesti joku vastenmielinen renttu-räkänokka.
Niin no, ei kai sillä olekaan merkitystä mitä muut hänessä näkevät. Tämä on meidän välinen kemia. Missä yleensäkään menee toden ja valheen välinen raja tunteissa, onko kaikki lopuksi valhetta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun jommalle kummalle kehittyy tunteita niin voi käydä rumasti. On monta ikävää tarinaa jotka alkaa just näin.
Siis alkaako joku panna ilman että tuntuu miltään? Siis käyttää toisen kehoa vain masturbaation välineenä? Eikö olis helpompi runkata? Mutta kai sekin joltain tuntuu, eikai sitä muuten runkkaisikaan?
Kai sitä nyt useimmat ihmiset edes jokseenkin ovat viehtyneitä siihen ihmiseen, kenen kanssa sänkyyn päätyvät. Ainakin toivon niin. Ehkä löytyy niitäkin, joille kelpaa ihan kuka tahansa, kunhan saa panna. Jotenkin surullista. Ajattelisin, että jos haluaa jonkun satunnaisen kanssa seksiä, pitäisi tätä edes seksikkäänä tai haluttavana, vaikkei muita tunteita olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites parisuhde? Kerro lisää. Ap
No parisuhteessa oli jo ilman tätäkin ongelmia. Päädyin muuttamaan erilleen. En vain oikein tunne mitään puolisoa kohtaan. Työkaverin kanssa petin fyysisesti vain kerran mutta henkinen pettäminen jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hiljattain kävin eräässä yleisessä ketjuliikkeessä ja päädyin heti kysymään kassalla olleelta miesmyyjältä neuvoa tuotteen löytämiseksi. Hän olikin avulias ja ystävällinen ja samalla huomasin, että hänessä on jotain, joka porautuu suoraan mun sisälle. Kun löysin tuotteen, olin jopa vähän hermostunut mennessäni uudestaan kassalle. Mulle tuli siis voimakas tunne kemiasta, mutta en toki tiedä, kokiko hän jotain samaa siinä tilanteessa.
Voi hiton kersat. Myyjä näyttää tuotteen ja se "porautuu mun tunteisiin syvälle". Kannattaisiko vähän yrittää kehittää omaa järkeä tajutakseen, että kyseessä oli vain normaali asiakaspalvelutilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös hyviä panosuhteita jotka perustuvat molemminpuoliseen kunnioitukseen.
Älä nyt ainakaan sitä pitkää suhdetta pilaa panosuhteella! Olet huono ihminen, jos petät. Jätä ja aloita puhtaalta pöydältä. Ehkä sitten olet valmis antamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ai, aloittamani ketju jatkuu. Voin kertoa, sietämätön olotila edelleen. Olisin melko valmis tekemään kiellettyjä asioita. Minä, kunnollinen puoliso. Ei onneksi ole ollut mahdollista.
Mikset voi tehdä teidän seksielämästä parempaa?
En ole ikinä ymmärtänyt pettäjiä. Elämässä on isompia asioita kuin heikko liha.
Ai, aloittamani ketju jatkuu. Voin kertoa, sietämätön olotila edelleen. Olisin melko valmis tekemään kiellettyjä asioita. Minä, kunnollinen puoliso. Ei onneksi ole ollut mahdollista.