Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton seksuaalinen vetovoima muttei juuri muuta

Vierailija
05.08.2025 |

Onks teille käynyt niin että tunnette hirveetä vetovoimaa jotakuta kohtaa mutta muuten ette tule erityisen hyvin juttuun. Mulla pyörii yhden miehen habitus ihan kokoajan mielessä,  siis ihan sietämättömästi, muttei meidän jutteluista juuri mitään suurta kuitenkaan synny. Ja kyseessä ei ole mikään erityisen komea mies tms. Ihan tavallinen vain. Silti pitäisi päästä koskemaan ja toki muutakin.  Onkohan tämä jotain biologiaa... Useimmin ne tunteet tulee kuitenkin pakettina. Ehkä suuntaan kysymystä enemmän naisille sillä luulen että miehille tämä on yleistä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi. Harmi...

Vierailija
22/66 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Ikävä kyllä itse olen aivan fyysisesti hulluna mieheen joka on myös kaikin muin tavoin täydellinen. Aivan täydellinen. Mutta en voi saada häntä. Se on vielä kauheampaa.

Ehkä olet "hulluna" häneen juuri sen takia, koska et pysty saamaan häntä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuollainen täydellinen ihminen vaikuttaisi. Enpä oo tavannut.  

Vierailija
24/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen on muutakin kuin himojensa orja, ajatelkaa edes vähän järjellä.

Vierailija
26/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen kyllä. Olemme toistemme vastakohdat. Hän on ajoittain hiton ärsyttävä, mutta silloinkin haluaisin repiä vaatteet hänen päältään. Hän ei ole mitenkään kummallinen, tavallinen, mutta ehkä se viehätys onkin juuri siinä. Lisäksi seksi on hyvää. Hän on mielenkiintoinen vaikka ajatteleekin eri tavalla kuin minä.

Vierailija
27/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on terveen merkki, että libido toimii. 

Vierailija
28/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esteitä on... Ehkä se vielä buustaa tunnetta. 

Okei, sitten sanon että älä tee tyhmyyksiä! Tuollainen aivoton apinaseksi ei ole minkään oikean 

Toisaalta se voi just olla se portti paratiisiin josta muuten menisi ohi. Ei voi tietää. 

Vierailija
29/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vetovoima on vain niin järjetön, ettei mitään rajaa. Uskot vasta, kun olet itse kokenut.

Kun puhutaan tällaisesta pakottavasta vetovoimasta, niin se on kirjaimellisesti voimakasta sähköä ja magneettista vetovoimaa.  Kerran kokenut, onneksi kaveri oli muutenkin ihan mukava ja tunne oli molemminpuolinen. Ei olis villit hevosetkaan pidätelleet. No, se jäi muutamaan kertaan ja oli pelkästään fyysistä, pelisäännöt oli selvät molemmille, mutta vieläkin hymysuin muistelen.  

Vierailija
30/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei koskaan ole käynyt niin että tuntisin vetoa johonkin, jonka kanssa en tule juttuun. Omalla kohdallani vetovoima ei tule koskaan pelkästä ulkonäöstä, vaan ratkaisevaa on se, millaista kanssakäyminen on.

Vierailija
31/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feronomit.

Axe ajaa saman asian.

Vierailija
32/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuista pidät näppis erossa.

Vierailija
33/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kyllä minua se mies muutenkin alkoi kiinnostaa. Mutta ensisijaisesti kyllä haluan häntä fyysisesti! 

Vierailija
34/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, on alkanut muutenkin kiinnostaa, ap

Vierailija
35/66 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin aiemmin, että tarvitsen seksiin suuria tunteita. Tapasin deittiäpin kautta miehen, joka ei ulkoisesti vastannut lainkaan miesihannettani ja aiempia miehiäni. Mutta kun ekan kerran pussasimme, oli vetovoima käsinkosketeltava. Päädyimme nopeasti seksiin ja se puoli suhteessamme osoittautui mahtavaksi. Muuta yhteistä ei sitten ollutkaan. Ei yhteisiä harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita. Sängyn ulkopuolella mies on kuolettavan tylsä. Ei siis aviomiesainesta mutta kiva fwb-suhde.

Vierailija
36/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajunta, feromonit

Vierailija
37/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajunta, feromonit

Vierailija
38/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ap:lla edelleen, pulssi hakkaa kahtasataa ja meinaa pökertyä himosta kun edes ajattelee häntä.

Ongelman tästä tekee se etten ole vapaa, en nyt enkä myöhemmin. Oman puolison kosketus on alkanut tuntua samaan tahtiin liian vaisulta, ennen se riitti. Järki hoi kunpa ei jättäisi minua!

Vierailija
39/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, musta, sairaaaan hyvännäköinen, iso, alfa, lihaksikas mies. Ei meillä henkisesti ole mitään yhteistä. Seksi 5/5.

Vierailija
40/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia suuren vetovoiman ihmisiä ei tule välttämättä kuin kaksi elämän aikana. Se tunne tulee itsestään.