Uskomaton seksuaalinen vetovoima muttei juuri muuta
Onks teille käynyt niin että tunnette hirveetä vetovoimaa jotakuta kohtaa mutta muuten ette tule erityisen hyvin juttuun. Mulla pyörii yhden miehen habitus ihan kokoajan mielessä, siis ihan sietämättömästi, muttei meidän jutteluista juuri mitään suurta kuitenkaan synny. Ja kyseessä ei ole mikään erityisen komea mies tms. Ihan tavallinen vain. Silti pitäisi päästä koskemaan ja toki muutakin. Onkohan tämä jotain biologiaa... Useimmin ne tunteet tulee kuitenkin pakettina. Ehkä suuntaan kysymystä enemmän naisille sillä luulen että miehille tämä on yleistä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ikävä kyllä itse olen aivan fyysisesti hulluna mieheen joka on myös kaikin muin tavoin täydellinen. Aivan täydellinen. Mutta en voi saada häntä. Se on vielä kauheampaa.
Ehkä olet "hulluna" häneen juuri sen takia, koska et pysty saamaan häntä?
Miltähän tuollainen täydellinen ihminen vaikuttaisi. Enpä oo tavannut.
Aikuinen on muutakin kuin himojensa orja, ajatelkaa edes vähän järjellä.
Yhteen kyllä. Olemme toistemme vastakohdat. Hän on ajoittain hiton ärsyttävä, mutta silloinkin haluaisin repiä vaatteet hänen päältään. Hän ei ole mitenkään kummallinen, tavallinen, mutta ehkä se viehätys onkin juuri siinä. Lisäksi seksi on hyvää. Hän on mielenkiintoinen vaikka ajatteleekin eri tavalla kuin minä.
Se on terveen merkki, että libido toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esteitä on... Ehkä se vielä buustaa tunnetta.
Okei, sitten sanon että älä tee tyhmyyksiä! Tuollainen aivoton apinaseksi ei ole minkään oikean
Toisaalta se voi just olla se portti paratiisiin josta muuten menisi ohi. Ei voi tietää.
Joskus se vetovoima on vain niin järjetön, ettei mitään rajaa. Uskot vasta, kun olet itse kokenut.
Kun puhutaan tällaisesta pakottavasta vetovoimasta, niin se on kirjaimellisesti voimakasta sähköä ja magneettista vetovoimaa. Kerran kokenut, onneksi kaveri oli muutenkin ihan mukava ja tunne oli molemminpuolinen. Ei olis villit hevosetkaan pidätelleet. No, se jäi muutamaan kertaan ja oli pelkästään fyysistä, pelisäännöt oli selvät molemmille, mutta vieläkin hymysuin muistelen.
Itselläni ei koskaan ole käynyt niin että tuntisin vetoa johonkin, jonka kanssa en tule juttuun. Omalla kohdallani vetovoima ei tule koskaan pelkästä ulkonäöstä, vaan ratkaisevaa on se, millaista kanssakäyminen on.
Vierailija kirjoitti:
Feronomit.
Axe ajaa saman asian.
Joo mutta kyllä minua se mies muutenkin alkoi kiinnostaa. Mutta ensisijaisesti kyllä haluan häntä fyysisesti!
Sama täällä, on alkanut muutenkin kiinnostaa, ap
Kuvittelin aiemmin, että tarvitsen seksiin suuria tunteita. Tapasin deittiäpin kautta miehen, joka ei ulkoisesti vastannut lainkaan miesihannettani ja aiempia miehiäni. Mutta kun ekan kerran pussasimme, oli vetovoima käsinkosketeltava. Päädyimme nopeasti seksiin ja se puoli suhteessamme osoittautui mahtavaksi. Muuta yhteistä ei sitten ollutkaan. Ei yhteisiä harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita. Sängyn ulkopuolella mies on kuolettavan tylsä. Ei siis aviomiesainesta mutta kiva fwb-suhde.
Sama ongelma ap:lla edelleen, pulssi hakkaa kahtasataa ja meinaa pökertyä himosta kun edes ajattelee häntä.
Ongelman tästä tekee se etten ole vapaa, en nyt enkä myöhemmin. Oman puolison kosketus on alkanut tuntua samaan tahtiin liian vaisulta, ennen se riitti. Järki hoi kunpa ei jättäisi minua!
Joo, musta, sairaaaan hyvännäköinen, iso, alfa, lihaksikas mies. Ei meillä henkisesti ole mitään yhteistä. Seksi 5/5.
Tollasia suuren vetovoiman ihmisiä ei tule välttämättä kuin kaksi elämän aikana. Se tunne tulee itsestään.
Oi joi. Harmi...