Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton seksuaalinen vetovoima muttei juuri muuta

Vierailija
05.08.2025 |

Onks teille käynyt niin että tunnette hirveetä vetovoimaa jotakuta kohtaa mutta muuten ette tule erityisen hyvin juttuun. Mulla pyörii yhden miehen habitus ihan kokoajan mielessä,  siis ihan sietämättömästi, muttei meidän jutteluista juuri mitään suurta kuitenkaan synny. Ja kyseessä ei ole mikään erityisen komea mies tms. Ihan tavallinen vain. Silti pitäisi päästä koskemaan ja toki muutakin.  Onkohan tämä jotain biologiaa... Useimmin ne tunteet tulee kuitenkin pakettina. Ehkä suuntaan kysymystä enemmän naisille sillä luulen että miehille tämä on yleistä?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia suuren vetovoiman ihmisiä ei tule välttämättä kuin kaksi elämän aikana. Se tunne tulee itsestään. 

Muista ihmisistä saatat ns. tykätä, mutta tuo suuren vetovoiman tunne on jotain järisyttävää, ilmassa oikeasti on sähköä. 

Vierailija
42/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, ja viimeisimmän kanssa olen naimisissa. Voin kertoa, että se vetovoima kyllä haihtuu. Tärkeintä on se kaikki muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea kohti ei pidä mennä. Vaan miettiä mikä on itselle pidemmän päälle parasta.

Juuri näin. Normaali aikuinen ihminen harkitsee asioita. Epävakaa menee kohti maniassaan.

Vierailija
44/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä menee raja mitä kohti saa mennä ilman että se menee manian piikkiin. Taitaa olla niin ettei kaikki edes koskaan koe sitä vetovoimaa.  

Vierailija
45/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tapauksia ei tule kovin montaa elämässä. Että tuntee rajua vetovoimaa. Yksi ehkä kymmenessä vuodessa. Yleensä se vielä menee niin, että suhde olisi muista syistä mahdoton. Inhottavaa hylätä se vetovoima, vetää itsensä siitä irti.

M55

Vierailija
46/66 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö. Mitä seksuaalienergian hukkaa!

Vierailija
47/66 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin miehen kanssa, joka herätti ihan hurjat himot. Yhdessä oltu yli 50 v. Ajan mittaan meiltä löytyi muutakin yhteistä ja intohimo on säilynyt, mikä on hieno asia mielestäni.

Vierailija
48/66 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämä oikein päättyy, loppuuko himo vaan joskus. Mua oikeesti fyysisesti sattuu, jopa pahoinvoin kun sisuksissa käy sellainen kohina. Ja tiedän että on molemminpuolista. Muttei saa. Ap

Vierailija
49/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tuntemuksia minullakin. Kohde on täysin järjenvastainen. Tiedän 100% varmasti, että emme ole romanttinen parisuhde Match. Mutta kun näen hänet, en voi olla himoitsematta häntä joka solullani. Jonkinlainen energeettinen yhteys avautuu välillemme. Kerran kävimme sängyssä. Jatkosta en tiedä.

Vierailija
50/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Muuta?

Vierailija
51/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on mieheni kanssa samanlainen vetovoima mutta myös romanttinen rakkaus <3

Vierailija
52/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönäkin oli taas tosi suuri seksuaalinen vetovoima.. <3 

Vierailija
53/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään sijaisena toimineen miehen, jonka kanssa kävimme lähinnä hyväntahtoista väittelyä työpaikan kahvihuoneessa. Hänen mielipiteet ärsyttivät, mutta samalla tunsin hieman lämpeneväni.

Ihan hiljattain kävin eräässä yleisessä ketjuliikkeessä ja päädyin heti kysymään kassalla olleelta miesmyyjältä neuvoa tuotteen löytämiseksi. Hän olikin avulias ja ystävällinen ja samalla huomasin, että hänessä on jotain, joka porautuu suoraan mun sisälle. Kun löysin tuotteen, olin jopa vähän hermostunut mennessäni uudestaan kassalle. Mulle tuli siis voimakas tunne kemiasta, mutta en toki tiedä, kokiko hän jotain samaa siinä tilanteessa.

Tosiaan olemme älyllisyytemme lisäksi myös eläimiä. Kummatkin nämä miehet olivat muuten mua n. 10 vuotta nuorempia. Ehkä olen jo puuma.

Vierailija
54/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on henkimaailman juttuja - siis ihan kirjaimellisesti siellä on joku henki joka vokottelee sinua. 

Kannattaa pyrkiä olemaan analyyttinen ja hillitsemään tuollaista tunnetta, ottamaan etäisyyttä siihen. Himo ei johda hyviin lopputuloksiin.

Vierailija
55/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasia suuren vetovoiman ihmisiä ei tule välttämättä kuin kaksi elämän aikana. Se tunne tulee itsestään. 

Muista ihmisistä saatat ns. tykätä, mutta tuo suuren vetovoiman tunne on jotain järisyttävää, ilmassa oikeasti on sähköä. 

Toki ukkosestakin voi nauttia panematta sitä. Ei kannata sotkeentua asioihin mitä ei ymmärrä.

Vierailija
56/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan erään sijaisena toimineen miehen, jonka kanssa kävimme lähinnä hyväntahtoista väittelyä työpaikan kahvihuoneessa. Hänen mielipiteet ärsyttivät, mutta samalla tunsin hieman lämpeneväni.

Ihan hiljattain kävin eräässä yleisessä ketjuliikkeessä ja päädyin heti kysymään kassalla olleelta miesmyyjältä neuvoa tuotteen löytämiseksi. Hän olikin avulias ja ystävällinen ja samalla huomasin, että hänessä on jotain, joka porautuu suoraan mun sisälle. Kun löysin tuotteen, olin jopa vähän hermostunut mennessäni uudestaan kassalle. Mulle tuli siis voimakas tunne kemiasta, mutta en toki tiedä, kokiko hän jotain samaa siinä tilanteessa.

Tosiaan olemme älyllisyytemme lisäksi myös eläimiä. Kummatkin nämä miehet olivat muuten mua n. 10 vuotta nuorempia. Ehkä olen jo puuma.

Vuorovaikutustilanteessa tunne voi olla lähtöisin myös siitä toisesta osapuolesta, ei siis välttämättä sinun tunteesi. Nuorilla kiimakolleilla varmaan jöpöttää ja kiihoittaa kaikenlainen. Jos itse esim. katsot kuvaa nuoresta kundista, kiihottaako tämä sinua? Jos ei, niin tuskin tunne oli lähtöisin sinusta.

Vierailija
57/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne uuden työkaverimiehen kanssa. Ihan valtava vetovoima ja kumpikin olemme vähän hämillään. Kerran jo intouduin viestittelemään hänen kanssa yhtenä iltana. Hän vastasi hirveän innokkaasti ja toi lisää keskusteluun. Seuraavana aamuna hän oli kuitenkin jotenkin vaivautunut, pakoili, vältti katsekontaktia, jne. Olin normaalin ystävällinen, enkä palannut keskusteluumme enää. Ajattelin vain olla normaalin ystävällinen. Kaikki jatkui kuten ennenkin.

Nyt en näe häntä pariin viikkoon ja ikävä on musertava.. En tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä..

Vierailija
58/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea kohti ei pidä mennä. Vaan miettiä mikä on itselle pidemmän päälle parasta.

Juuri näin. Normaali aikuinen ihminen harkitsee asioita. Epävakaa menee kohti maniassaan.

Epävakaaseen persoonallisuushäiriöön ei kuulu mania. Kaksisuuntaiseen kuuluu.

Vierailija
59/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia oli mahtavaa, aivan järjetöntä, mutta olimme molemmat naimisissa tahoillamme. Sitä kesti 6 kk ja heti kun alkoi hormonihuuma hälvetä, lopetimme suhteen. Aika paljon jäi kaihertamaan jollain tasolla ja edelleen soitamme, kerran vuodessa sovittuna päivänä, ja vaihdamme kuulumisia. Suhteesta on kulunut jo 20 v. Olen ollut ennenkin rakastunut ja olen onnellisesti naimisissa, mutta mitään vastaavaa suhdetta ei ole ollut eikä tule. En osaa selittää, mistä oli kyse.

Vierailija
60/66 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up