Ällöttääkö, kun pöntöstä molskahtaa vettä kankuille?
Mitä teette? Käsienpesu ja kaikki ok, alapesu, mitä?
Kommentit (53)
Kyseessä on ns. Poseidonin suudelma. Siltä välttyy, kun laittaa veteen muutaman palan vessapaperia ennen kuin ryhtyy hommiin.
Si-tä kut-su-taan Po-sei-do-nin suu-del-mak-si.
Se on juomavettä. Miksi sen pitäisi ällöttää
Mua ällöttää nää 10-vuotiaat trollipojat täällä. Ne kaipaa latvojen tasausta valurautapannulla.
Sitä kutsutaan Halla-ahon lipaisuksi
No sinne on hyvä laittaa vähän paskapareria ennen kuin pökälettä pukataan niin ei roisku .
On todellakin ällöttävää, jos pytystä lentää vettä niin ylös, että reidet tai takamus kastuvat.
Jos niin käy, käyn suihkussa. Yleensä niin ei kuitenkaan onneksi käy, koska pyrin siihen, ettei takamukseni ole syvällä pöntössä vaan mahdollisimman ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää nää 10-vuotiaat trollipojat täällä. Ne kaipaa latvojen tasausta valurautapannulla.
Vaikutatte hyvin järkevältä ja terveeltä tädiltä.
Mietikääpä sitä jenkkipönttöä sielä ei vesi loisku vaan perse ui vedessä ja killuttimet huutaa tuskaa kylmässävedessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ripulit roisku ylöspäin.
Mulla roiskuu. Ripulit menee jopa pöntön reunan alle. Yököttää pestä pönttöä.
Kaikkein hirveintä oli kun yksi vieraamme laatoitti pönttöön. Oksennus haisi reunan alla ja meinasin laatoittaa itsekin kun pesin pyttyä.
Aamuripuli ja samanaikaiset kaasupäästöt ovat mielenkiintoinen yhdistelmä n.s. pierpaska. Kaasunpaineella perä poksahtelee ja joka pamahduksella ripskaa roiskuu paitsi pöntön seinille niin myös persposkille.
Oman vessan loiskahdus ei ole ongelma. Työpaikan vessassa loiskahduksesta saisi itseensä työkavereiden bakteerit ja virukset. Siksi töissä on pakko paperoida pönttö kunnolla ja vetää vessa jo ennen siirtymistä pyyhkimisvaiheeseen. Muuten menee pönttö tukkoon papereista.
Poseidonin suudelma oli mulle uusi termi. Kiitos että sivistitte minua!
Tasaisesti pieremällä voi pitää pöntössä yllä painetta, jolloin vesi ei pärsky.
Vain vana jäi, kun laivasi lähti...