Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttääkö, kun pöntöstä molskahtaa vettä kankuille?

Vierailija
05.08.2011 |

Mitä teette? Käsienpesu ja kaikki ok, alapesu, mitä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsille ei ole kyllä vielä molskahtanut. Mä yleensä pyyhin ne roiskeet pois. Aika harvoin tosin sattuu.

Vierailija
2/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaamisen aloittamista. Ei loisku eikä edes lorise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakka jäi siihen ikäänkuin tarjottimelle ja vesiosa oli siinä ihan pöntön edessä. Siihen kun laittoi paperinpalan ja tortun sitten siihen päälle, niin ei loiskunut ja pönttö pysyi siistinä.

Vierailija
4/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle käy noin?

Vierailija
5/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani on (estääkseni voimakkaat haju-ja äänihaitat) vetää vessa samalla kun pökäle on matkalla pönttöön. Vesi huuhtoo sen samantien putkeen, siinä ohessa roiskuu joskus kankuille vettä, kun tietysti tämän toimen suorittaessani istun edelleen pöntöllä.

Vierailija
6/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Missä tilanteessa sulle käy noin?

aivan hervottomia torttuja kovalla paineella. Silloin.

Vierailija
7/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kyllä sen 2 arkkia paperia pohjalle, mutta siitä huolimatta toisinaan se ei satu kohdalleen, tai arkit uppoavat, ja käy noin.

Viimeksi juuri ennen tämän aloituksen kirjoitusta.

Olis tehnyt mieli suihkuun, mutta ajattelin etteivät muutkaan niin tee..

Vierailija
8/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kyllä sen 2 arkkia paperia pohjalle, mutta siitä huolimatta toisinaan se ei satu kohdalleen, tai arkit uppoavat, ja käy noin.

Viimeksi juuri ennen tämän aloituksen kirjoitusta.

Olis tehnyt mieli suihkuun, mutta ajattelin etteivät muutkaan niin tee..

ja tää siis ap. Mutta siis tosiaanko jollain ei käy koskaan, vaikkei paperia laittaisi??

Siis onkohan tällä tekemistä sen kanssa, jos käy kakalla noin 5 päivän välein, kuten mä? Onko ne sitten syvyyspommeja?

Vierailija
9/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää käsikakkametodia.

Vierailija
10/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kankuille vähän vettä roiskuu, mutta se ärsyttää kun mulla jää reikä vähäksi aikaa auki sen jälkeen kun kakka on tullut. Tuolloin jos läiskähtää niin sitä vettä menee suoraan suoleen.

Se tuntuu ihan kamalalta.

Vierailija
11/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä plompsahda eikä jää pöntönpohjaankaan kakkaraitoja yhtä helposti.

Vierailija
12/53 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2011 klo 20:46"]

että kankuille vähän vettä roiskuu, mutta se ärsyttää kun mulla jää reikä vähäksi aikaa auki sen jälkeen kun kakka on tullut. Tuolloin jos läiskähtää niin sitä vettä menee suoraan suoleen.
Se tuntuu ihan kamalalta.

[/quote]

Mullakin jää vähäksi aikaa auki jos tulee todella paksua kakkaa.

Vierailija
13/53 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä pienillä loiskahduksilla ole väliä, kun niskahiukset eivät kastu. Niin pontevasti en ole vielä onnistunut. :)

Vierailija
14/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen pötkö kolmen päivän välein joka loiskuu niinku halkoa heitettäisiin järveen, se on todellinen ongelma. Usein täytyy jollain lastalla katkaista se kun muuten ei huuhtoudu veden mukana vaikka kuinka vetelisi vessaa.

Vierailija
15/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää käsikakkametodia.

Vierailija
16/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitupitoisella ruokavaliolla ja joogaamalla olen saanut suoleni siihen tilaan, että kakka on erittäin kiinteää ja kestävää. Pökäle ei siis katkea lainkaan omasta painostaan (joo kokeiltiin kerran kavereiden kanssa kerrostalon katolta, kyllä se siinä parin metrin kohdalla katkeaa, mutta ei tavallisella pöntöllä). Lasken pökäleen sen verran alas että se rikkoo veden pinnan ja jännitän sen jälkeen sulkijalihastani nopeasti, jolloin kakka katkeaa. Vesi ei roisku koska kakan kärki on jo rikkonut pintajännitteen.

Suosittelen joogaa kaikille.

Vierailija
17/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitupitoisella ruokavaliolla ja joogaamalla olen saanut suoleni siihen tilaan, että kakka on erittäin kiinteää ja kestävää. Pökäle ei siis katkea lainkaan omasta painostaan (joo kokeiltiin kerran kavereiden kanssa kerrostalon katolta, kyllä se siinä parin metrin kohdalla katkeaa, mutta ei tavallisella pöntöllä). Lasken pökäleen sen verran alas että se rikkoo veden pinnan ja jännitän sen jälkeen sulkijalihastani nopeasti, jolloin kakka katkeaa. Vesi ei roisku koska kakan kärki on jo rikkonut pintajännitteen. Suosittelen joogaa kaikille.

Vierailija
18/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailla pöntöillä yleensä heiluttelen pökälettä hieman jolloin tunnen että milloin se rikkoo veden pinnan, mutta kotipöntöllä (24,5cm korkeutta peppureiältä vedenpintaan) olen jo hyvin tottunut kakkaamaan, enkä asiaa erikseen joudu miettimään.

Vierailija
19/53 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset