Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun jatkuvasti miehiin jotka eivät sovi minulle

Vierailija
05.08.2025 |

Ovat komeita, pitkiä ja hyväkroppaisia mutta elämä on resuista, epämääräistä tai joskus rikollistakin. Minua ei ole kaltoinkohdeltu lainkaan ja suhteet voivat kestää kuukausia mutta harvemmin sitä enempää kunnes minuun kyllästytään.

Teoriassa haluaisin stabiiliutta, turvallista tylsyyttä ja tasaisuutta mutta sitä tarjoavat eivät sytytä fyysisesti ollenkaan vaan koen korkeintaan ystävänä.

Muuttuuko libido iän myötä? En ole enää edes supernuori vaan 28.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan tavallinen akateeminen töissäkäyvä, en päihteile enkä ole huonoista perheoloista.

Vierailija
2/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäjoonas vetää puoleensa. Kiltti mies ei aiheuta kutinaa haarojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetuntemus. Ihastut pinnallisiin seikkoihin. Ei kukaan ihastu mihinkään "renttuuteen" ellei ole päävika. Miehessä on jotkut ominaisuudet, mihin tartut. Siinä toistuu joku kuvio, joku piirre heissä miellyttää. Etsi se. Se sama toistuu myös kunnon miehissä.

Vierailija
4/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo mitä ystävät tai vanhemmat yrittää pakottaa, ei oman kehon mieltymyksiä voi muuttaa. Ihmisen eläimellisyyden takia syntyy vaikka kuinka paljon pareja jotka eivät sovi yhteen sosiaalisesti lainkaan mutta fyysisesti todella hyvin (jälkeläisten geneettistä terveyttä ajatellen).

Mutta ihminen voi kyllä taistella eläimellisyyttään vastaan toisin kuin villieläimet, voi esim. valita että hetken aikaa vaikka vaan mietiskelee tai on selibaatissa.

Itse en ole nyt halunnut pariin vuoteen tavata ketään miestä ja lähinnä lenkkeilen, virkkailen ja katselen hyviä sarjoja. Minulla on tosi vaativa miesmaku myös fyysisesti ja sen saaminen hankaloituu iän myötä jolloin ei tee mieli tyrkyttää itseään väkisin, sillä se on nöyryyttävää.

Myös lemmikeistä voi saada iloa ja rakkautta, kissaa olen harkinnut pitkään tai sitten jotain koirarotua joka viihtyy kotosalla (ei missään nimessä sellaista rotua joka tarvitsee jatkuvia ulkovirikkeitä).

Vierailija
5/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huono itsetuntemus. Ihastut pinnallisiin seikkoihin. Ei kukaan ihastu mihinkään "renttuuteen" ellei ole päävika. Miehessä on jotkut ominaisuudet, mihin tartut. Siinä toistuu joku kuvio, joku piirre heissä miellyttää. Etsi se. Se sama toistuu myös kunnon miehissä.

Yleensä se ei ole mikään yksittäinen persoonanpiirre vaan kokonaisvaltainen fyysinen viehätys. Jos sitä ei ole, ei voi syttyä siitä "kunnon miehestä" vaikka olisi paperilla täydellinen. Olen yrittänyt eikä pakottaminen auta.

Vierailija
6/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alustaa. Korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä. Profiilit esillä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=4538e3cba26854e493b52a6…

Alle 200k/v oma ryhmä: https://www.millionairematch.com/

Vierailija
7/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään vaikka siitä, ettet enää kuuntele lautainselien h..ritteluja ja internalisoi naisvihaa, siinä ei ole mitään pahaa että haluaa seksiä hyvännäköisiltä.

Ihan yhtä lailla tavikset tai rumat miehet kuolaa kauniita naisia mutta ero on siinä että irtoseksiä he eivät heiltä saa.

Toisekseen, kannattaa harkita lyhytterapiaa jos asia aiheuttaa stressiä. Voi olla parasta pitää jopa pitkää taukoa deittailusta ja ihan vain rauhoittua ja tasapainottaa psyykettään. 🙏

Vierailija
8/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jo korkea aika lopettaa huo raaminen.. 

Vierailija
9/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samapa tuo mitä ystävät tai vanhemmat yrittää pakottaa, ei oman kehon mieltymyksiä voi muuttaa. Ihmisen eläimellisyyden takia syntyy vaikka kuinka paljon pareja jotka eivät sovi yhteen sosiaalisesti lainkaan mutta fyysisesti todella hyvin (jälkeläisten geneettistä terveyttä ajatellen).

Mutta ihminen voi kyllä taistella eläimellisyyttään vastaan toisin kuin villieläimet, voi esim. valita että hetken aikaa vaikka vaan mietiskelee tai on selibaatissa.

Itse en ole nyt halunnut pariin vuoteen tavata ketään miestä ja lähinnä lenkkeilen, virkkailen ja katselen hyviä sarjoja. Minulla on tosi vaativa miesmaku myös fyysisesti ja sen saaminen hankaloituu iän myötä jolloin ei tee mieli tyrkyttää itseään väkisin, sillä se on nöyryyttävää.

Myös lemmikeistä voi saada iloa ja rakkautta, kissaa olen harkinnut pitkään tai sitten jotain koirarotua joka viihtyy kotosalla (ei missään nimessä sellaista rotua joka tarvitsee jatkuvi

Samaistun tuohon tyrkyttämisen välttämiseen. En halua madella ja vongata mieheltä. Jos ei saa sellaiselta joka miellyttää silmää tai tällä on jo muita naisia, mielummin sitten omissa oloissa.

Ja vastaavasti ei kiinnosta pätkääkään jos massoittain nihkeän näköisiä ja oloisia miehiä vonkaa minulta. Ei se halu painostamalla ja pommittamalla synny. Treffitauko!

Vierailija
10/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jo korkea aika lopettaa huo raaminen.. 

mikä sua vaivaa? jos nainen panee omasta tahdostaan miellyttävää miestä, ei se ole huoraamista, ei siinä maksu tai raha vaihda omistajaa. vaan molemmat kokevat toisiinsa fyysistä vetoa

Vierailija
11/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama nuorempana. Ihastuin kliseisesti renttuihin, komeisiin pahoihin poikiin. Kolme ekaa parisuhdetta olikin sitten ihan pelkkää draamapaskaa, pettämisiä, päihteilyitä, sekoiluista, yksi päätyi vankilaankin.

Lopulta totesin kolmenkympin lähestyessä haluavani lapsiperheen. Ja ymmärsin myös, etten voi antaa alapääni ja viettieni viedä, koska mun tapauksessa se johtaa vain suhteisiin täysin isäksi sopimattomien miesten kanssa. Ajattelin, että joudun tyytymään siihen, että mies on hyvä perheenisä ja mukava ihminen, mutta seksielämä varmaan on aika laimeaa kun en kerran niistä kilttimiehistä kiihotu. Ja alkuun se vähän tuntuikin siltä, kun sopivan löysin. Lähinnä että seksi oli kotityö ja jouduin teeskentelemään nauttivani miehen mieliksi, koska pidin sitä sen arvoisena että saan pitää turvallisen, hyvän miehen elämässäni. Mutta niinpä vaan se vähitellen muuttui seksikin hyväksi, oikeastaan paremmaksi kuin jännisten kanssa koskaan, vaikka se onkin erilaista.

Vierailija
12/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama mutta miehenä. "Tasoni" on kouvolatukkaiset tatuoidut lihavat yh:t, mutta koen vetoa vain kauniskasvoisiin hyväkroppaisiin naisiin joiden saamiseen minulla on 0,00000% mahdollisuus.

En syty tippaakaan siitä naistyypistä jota minun on realistista saada joten olen ilman.

Vierailija
13/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vanhempasi ovat? Miesmaku kytkeytyy pitkälti lapsuudenperheen malleihin, voi olla siis aivan päinvastainenkin kuin isä. Jos isä on kotonaan alistettu, voi miesmaku muodostua äidin mallin mukaan dominoivaksi päsmäriksi. Mutta jos isäkin on epämääräinen tyyppi, löytyy selitys pitkälti sieltä. "Rakkaus" syttyy vain peloista ja epävarmuuksista, joita kyseinen miestyyppi tuo tullessaan. Ollaan riippuvaisia vaikeasti saavutettavasta hyväksynnästä, jolla ei ole rakkauden kanssa juurikaan tekemistä. 

Toinen mahdollisuus on, että olet vain hieman lapsellisempi kuin muut ikäisesi. Teinien maailmassa pahat tai jotenkin muuten teinimäisen hohdokkaat vanhemmat pojat (kuten rokkitähdet) ovat cooleja.

Koska olen työskennellyt vuosia vankien parissa ihmettelen hiukan mistä olet löytänyt pitkiä ja komeita kriminaaleja? Suurin osa heistähän on hyvin lyhyitä ja hentorakenteisia, johtuen vanhempien tupakoinnista ja omasta varhain alkaneesta tupakoinnista. Tupakointi hidastaa pituuskasvua ja jää lyhyemmäksi kuin muuten jäisi.

Vierailija
14/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan sama nuorempana. Ihastuin kliseisesti renttuihin, komeisiin pahoihin poikiin. Kolme ekaa parisuhdetta olikin sitten ihan pelkkää draamapaskaa, pettämisiä, päihteilyitä, sekoiluista, yksi päätyi vankilaankin.

Lopulta totesin kolmenkympin lähestyessä haluavani lapsiperheen. Ja ymmärsin myös, etten voi antaa alapääni ja viettieni viedä, koska mun tapauksessa se johtaa vain suhteisiin täysin isäksi sopimattomien miesten kanssa. Ajattelin, että joudun tyytymään siihen, että mies on hyvä perheenisä ja mukava ihminen, mutta seksielämä varmaan on aika laimeaa kun en kerran niistä kilttimiehistä kiihotu. Ja alkuun se vähän tuntuikin siltä, kun sopivan löysin. Lähinnä että seksi oli kotityö ja jouduin teeskentelemään nauttivani miehen mieliksi, koska pidin sitä sen arvoisena että saan pitää turvallisen, hyvän miehen elämässäni. Mutta niinpä vaan se vähitellen muuttui seksikin hyväksi, oikeastaan paremmaksi kuin jänniste

Odottelen edelleen 33v:nä milloin alapää ei ohjailisi valintoja kun tavoitteena olisi vähintään 1-2 lasta enkä haluaisi olla yh tuli lapsesta sitten miten hyvännäköinen tahansa.

Adoptiota tai itsellisyyttä en harkitse koska kasvoin  itse ydinperheessä. Haluaisin että lapsella on kaksi vanhempaa. Lisäksi minulla on synnytyspelko ja kumppani paikalla synnytyksessä lievittäisi sitä koska doula ei ole sama asia.

Vierailija
15/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alustaa. Korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä. Profiilit esillä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=4538e3cba26854e493b52a6…

En syty kenenkään rahoista. Mulla on omat perinnöt ja palkka sekä oma osakesalkku jota kerännyt jo 19v:stä parilla satasella kuussa.

Vierailija
16/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vanhempasi ovat? Miesmaku kytkeytyy pitkälti lapsuudenperheen malleihin, voi olla siis aivan päinvastainenkin kuin isä. Jos isä on kotonaan alistettu, voi miesmaku muodostua äidin mallin mukaan dominoivaksi päsmäriksi. Mutta jos isäkin on epämääräinen tyyppi, löytyy selitys pitkälti sieltä. "Rakkaus" syttyy vain peloista ja epävarmuuksista, joita kyseinen miestyyppi tuo tullessaan. Ollaan riippuvaisia vaikeasti saavutettavasta hyväksynnästä, jolla ei ole rakkauden kanssa juurikaan tekemistä. 

Toinen mahdollisuus on, että olet vain hieman lapsellisempi kuin muut ikäisesi. Teinien maailmassa pahat tai jotenkin muuten teinimäisen hohdokkaat vanhemmat pojat (kuten rokkitähdet) ovat cooleja.

Koska olen työskennellyt vuosia vankien parissa ihmettelen hiukan mistä olet löytänyt pitkiä ja komeita kriminaaleja? Suurin osa heistähän on hyvin lyhyitä ja hentorakenteisia, johtuen vanhempien tupakoinnista ja omasta varhain alkane

Riippuu millaisista roistoista puhutaan. Talousrikollista moni käy salilla tai käyttää steroidejakin. Jotkut fiksummat eivät koskaan jää kiinni tai joudu vankilaan.

Huumeiden maahantuojat ja myynnin organisoijatkin ovat ihan eri porukkaa kuin ne itse myyjät jotka ovat heiveröisiä sekavia nistejä.

Mutta jos ihastuu vain korkeastatuksisiin ja hyvännäköisiin miehiin, kyllä vastuuhenkilö löytyy peilistä.

Vierailija
17/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutti Marja Kihlström:

"On luonnollista ihastua komeisiin alfamiehiin, mutta tiedosta että heillä on jonossa tuhansia muitakin tykkääjiä. Jos et saa vastausta viestiin tai tykkäykseen edes viikkojen kuluttua, vika ei ole sinussa."

"Sinulla on oikeus keholliseen autonomiaan eikä sinun ole pakko tapailla ketään juuri nyt. Voit antaa pakit mistä syystä tahansa tai olla etsimättä seuraa pelkästään siksi, ettei se sinusta tunnu oikealta juuri tässä hetkessä."

"Kaikki seksuaaliset ongelmat tai kaikki niistä kärsivät ihmiset eivät tarvitse seksuaaliterapiaa tai sovellu siihen. Esimerkiksi halun määrä voi vaihdella läpi elämän voimakkaastikin eikä asia vaadi minkäänlaista hormonaalista lääkitystä tai terapiaa."

Vierailija
18/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hakee juuri sitä pienistä pienimpää vähemmistöryhmään kuuluvaa super eliitti miestä, jolla siis ulkonäön lisäksi löytyy luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria, käytöstapoja ja sitä sisäistä kauneutta.

Näitä ei montaa ole koko maassa ja näitä ehkä 100 tapauksesta vapaana on ehkä 5 ja hekään eivät ole vampattavissa.

Jos aloittaja kuuluu suomen 100 kauneimman naisen joukkoon, hän on teorissa pienen pienet saumat löytää itselleen mega alffa.

Vierailija
19/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ketjuun laitat tuota spämmiä.

Vierailija
20/132 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja hakee juuri sitä pienistä pienimpää vähemmistöryhmään kuuluvaa super eliitti miestä, jolla siis ulkonäön lisäksi löytyy luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria, käytöstapoja ja sitä sisäistä kauneutta.

Näitä ei montaa ole koko maassa ja näitä ehkä 100 tapauksesta vapaana on ehkä 5 ja hekään eivät ole vampattavissa.

Jos aloittaja kuuluu suomen 100 kauneimman naisen joukkoon, hän on teorissa pienen pienet saumat löytää itselleen mega alffa.

AP:han puhui jostain epämääräistä ja resuista, jopa rikollista elämää viettävistä jännniksistä, ei mistään eliittimiehistä joilla olisi luonnetta, rauhallisuutta, itsekuria ym :D

En kyllä osaa sanoa voiko AP:ta auttaa mikään. Tulee mieleen, että onko AP aika tylsä, jos häneen kyllästytään aina muutaman kuukauden päästä? Eli hän on itse sellainen tylsä ja turvallisuushakuinen tyyppi 19-vuotiaasta saakka säästämisineen ja päihteettömyyksineen, mutta ei jostain syystä syty kaltaisistaan miehistä, vaan pitää samanlaisia, tylsiä ja turvallisia miehiä YSTÄVINÄ.

Ehkä itsetutkiskelu voisi auttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän