Liian kiireinen suhteeseen?
Onko kukaan ollut tällaisessa tilanteessa, että toisella osapuolella (tai itselläsi) ei ole aikaa panostaa parisuhteeseen? Itsellä 5v suhde takana, asutaan 100 km päässä toisistamme, mies on kahden viikon aikana kerran soittanut ja viestejä ehkä lähettänyt 10 kpl. Mies on kiireinen työn, harrastusten, kavereiden ja remonttihommiensa kanssa. Harmittelee kovasti, että ei ole ollut aikaa panostaa suhteeseen, mutta ei löydä sen vertaa aikaa, että soittaisi edes vartin puhelun päivittäin. Välillä tilanne paranee ja ehditään enemmän jutella ja nähdäkin, ja sitten taas palataan tähän, ettei moneen viikkoon ehdi olla tekemisissä. Itsellä koko suhteen jatko mietityttää. Onko muilla ollut tällaista? Miten ratkaisitte tilanteen?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en puolestani ymmärrä mistä ihmiset repivät aikaa seurusteluun.
Itsellä vuorotyö, paljon ylitöitä, vanhemmat hoidettavana ja aikuisia lapsiakin olisi kiva nähdä joskus. Omakotitalo isolla pihalla vie myös aikaa. Salillekin pitäisi joskus ehtiä että pysyisi kunnossa.
Mihin tässä mahduttaa miehen?
Jos haluat miehen, järjestät miehelle aikaa.
Voit esimerkiksi myydä talon ja muuttaa kerrostaloon, jolloin talon ja pihan hoitamiseen ei kulu ollenkaan aikaa.
Kysymys on priorisoinnista. Tekosi osoittavat, että priorisoit pihan miehen edelle. Siispä sinulla on piha, jota hoidat, mutta ei miestä.
Kuka hullu muuttais omakotitalosta betonikuutioon? En ikinä myia omaa kotiani naisen takia
Enkä minä miehen takia. Voisin kyllä ratkaista asian niin, että asuisin miehen kanssa siinä omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vuorotyö, paljon ylitöitä, vanhemmat hoidettavana ja aikuisia lapsiakin olisi kiva nähdä joskus. Omakotitalo isolla pihalla vie myös aikaa. Salillekin pitäisi joskus ehtiä että pysyisi kunnossa.
Voit esimerkiksi myydä talon ja muuttaa kerrostaloon, jolloin talon ja pihan hoitamiseen ei kulu ollenkaan aikaa.
Kysymys on priorisoinnista. Tekosi osoittavat, että priorisoit pihan miehen edelle. Siispä sinulla on piha, jota hoidat, mutta ei miestä.
Ja jätän varmaan vanhempanikin heitteille, että saisin aikaa järjestettyä miehelle?
Olen todennut olevani tässä elämänvaiheessa liian kiireinen, joten pysyn suosiolla sinkkuna.
Jos eläkkeellä olisi sitten aikaa? Ei minusta kyllä koskaan saa passiivista sohvaperunaa, joka omistaa elämänsä miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu muuttais omakotitalosta betonikuutioon? En ikinä myia omaa kotiani naisen takia
Niinhän se George Clooneykin sanoi naisystävilleen, ettei aio enää avioon kun on jo kerran ollut. Sitten käveli Amal vastaan ja kas kummaa, heti oli Clooney valmis avioon. Samoja esimerkkejä löytyy ihan arkielämän Suomesta.
Kyllä mies menee avioon ja myy sen talon kun oikein sytyttää.
Eihän tollainen etäsuhde pidemmän päälle toimi yhtään :( Minusta on ihanaa juuri kun näkee miestä joka päivä ja varsinkin joka yö <3 Mitä tollaisesta saa et odottaa jotain soittoa tai viestiä mitä ei ikinä tuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se George Clooneykin sanoi naisystävilleen, ettei aio enää avioon kun on jo kerran ollut. Sitten käveli Amal vastaan ja kas kummaa, heti oli Clooney valmis avioon. Samoja esimerkkejä löytyy ihan arkielämän Suomesta.
Kyllä mies menee avioon ja myy sen talon kun oikein sytyttää.
No minä en oo mikään papparais clooney vaan teen mitä haluan.
Olen todennut olevani tässä elämänvaiheessa liian kiireinen, joten pysyn suosiolla sinkkuna.
-> Siihen sinulla on tietysti oikeus ja se on järkevääkin, jos et ole valmis priorisoimaan parisuhdetta suhteessa mihinkään muuhun asiaan, kuten vaikkapa pihanhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
-> Siihen sinulla on tietysti oikeus ja se on järkevääkin, jos et ole valmis priorisoimaan parisuhdetta suhteessa mihinkään muuhun asiaan, kuten vaikkapa pihanhoitoon.
Pihanhoito ei ole elämässäni se asia, joka vie paljon aikaa ja energiaa. Vanhempien hoito on, samoin ylityöt, jotka ovat tarpeen paitsi vanhempien luona ramppaamiseen, myös opiskelevien lasten tukemiseen.
Rakastan ja arvostan läheisiäni, enkä halua jättää heitä pulaan.
Yhtä uskollinen olisin sille miehellekin. Talon pidän. Ehkä se mies joskus muuttaa tänne sitten asumaan ja laitetaan yhdessä se pihakin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihanhoito ei ole elämässäni se asia, joka vie paljon aikaa ja energiaa. Vanhempien hoito on, samoin ylityöt, jotka ovat tarpeen paitsi vanhempien luona ramppaamiseen, myös opiskelevien lasten tukemiseen.
Rakastan ja arvostan läheisiäni, enkä halua jättää heitä pulaan.
Yhtä uskollinen olisin sille miehellekin. Talon pidän. Ehkä se mies joskus muuttaa tänne sitten asumaan ja laitetaan yhdessä se pihakin kuntoon.
En muuta kun mulla on omakin talo joka on koti lapsilleni. Voin tulla käymää useinkin ja yötäkin jäädä kuten sinä mun luo mutta yhteen ei muuteta.
Jos on ihan rehellistä toimintaa miten itsekin toivoisit olevan niin luulisi olevan kyllä aikaa edes soitella. Vaikka kun matkustaa sinne harrastukseen. Ei kuulosta siis kovin kiinnostuneelta.