Varaatko ajan nais- vai mieslääkärille vai eikö väliä?
Kommentit (44)
Naiselle sopii nainen. Mutta on naamaraja- ja pätevyysraja.
Jos naistenvaiva, naislääkärille. Muuten usein mieslääkärit ovat pätevämpiä tai iäkkäät naislääkärit. Keski-ikäiset naislääkärit ovat ilkeitä.
Nykyään käyn aina samalla naislääkärillä.
Kirurgiksi kannattaa aina valita nainen, jos haluaa varmemmin pysyä hengissä.
Ei väliä. En ole kiinnostunut, mitä lääkärillä on housuissa. Kunhan on pätevä.
Varaan hermafrodiitille mustalle kehitysvammaiselle lyhytkasvuiselle muslimille.
T: SilakkaRasmus
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä. En ole kiinnostunut, mitä lääkärillä on housuissa. Kunhan on pätevä.
Minulle on jonkin verran väliä.
Oma lääkärini on mies, mutta jos tulee jotain perussairauteen liittymätöntä akuuttia, niin ihan sama.
En ole koskaan saanut sitä itse valita. Käytän julkista.
Naiselle lähes aina. Kantapään kautta oppinut, että mieluummin vanhemmalle kuin nuoremmalle naiselle.
Jos vaiva ei ole mikään ihmeellinen, valitsen (yksityisellä) yleensä kasvokuvan perusteella sellaisen, joka näyttää ystävälliseltä. Sukupuolella ei väliä.
Jos taas vaiva on vaikeampi, valitsen lääkärin erikoisosaamisen ja kokemuksen perusteella, yleensä nämä ovat vanhempia miehiä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Oma lääkärini on mies, mutta jos tulee jotain perussairauteen liittymätöntä akuuttia, niin ihan sama.
Oma mieheni on lääkäri, mutta jos tulee jotain housujen sisältöön liittyviä tarpeita, käyn muualla.
N28
Aina samalle mieslääkärille joka tunnustelee eturauhasta kynnettömällä.
No ainakaan tk:ssa tiedä kumpi on milläkin kertaa omalääkäri, vaihtuu joka kerta kun sinne ylipäätään ajan saa. Koiralle varaisin mieluummin mies lääkärin, mutta esim sydän ultrassa on täällä vain naisia tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on lääkäri, mutta jos tulee jotain housujen sisältöön liittyviä tarpeita, käyn muualla.
N28
Sun miehelläkö ei ole muutenkaan sun housujen sisältöön asiaa?
Varasin ajan naisurologille vaikka olisi ollut mahdollisuus valita myös mies. En pidä siitä että mies koskettelee minua. Toki ei aina ole mahdollisuutta valita, silloin täytyy vain alistua.
Sille, jolle saa helpoiten ajan.