Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso tukeutuu minun kokkauksiini:( En tiedä miten menisi läpi, ettei tekisi niin

Vierailija
04.08.2025 |

Olen niin väsynyt tähän, ettei mitään rajaa. Syystä että minulla moni asia kaipaisi huomioit ja työtä, mutta tämä jokapäiväinen ruuanteko ja ennenkaikea asian miettiminen (mitä syön huomenna) vie kaikki mehut. Sovittaminen yhteen että ruoanteko ja syöminen natsaa.

Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen aina sunnuntaina alkuviikon ruuat kerralla, pakkaan työlounaat valmiiksi rasioihin. Sitten keskiviikkona teen loppuviikoksi saman. Jos on kiirettä, niin ihan vaikka purkkihernekeiton lämmitys riittää ruuanlaitoksi, leipä ja hedelmä kylkeen.

Eikä aina tarvitse olla monimutkaista ateriaa, jos on muuten kuormittavaa. Leivällä, puurolla, maitotuotteilla, tuoreksilla, pähkinöillä ym. elää aivan hyvin hetken.

Jos valmistetusta ruuasta ei riitä puolisolle, eikä asiasta ole sovittu mitään, voi hyvin sanoa että "sori nyt ei riitä, tarvitsen loput töihin evääksi". Tehköön sitten itse ruuan aikuinen ihminen.

Olet ap aikamoinen idi ootti, älä vaan koskaan lisäänny.

Kesällä oli sukua käymässä ja vastasin ruokahuollosta vajaan viikon. Oli rankkaa. Ruuat tiskit jne.

Musertavaa kun jatkuu sama touhu puolison kanssa. Ei milloinkaan pääse

Olisko sitten eron paikka, kun on niin helv*etin vaikeeta. 

Vierailija
42/47 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu ongelmaan on se, että kumpikin tekee ja ostaa omat ruokansa. Saa syödä mitä haluaa ja milloin haluaa.

Kumpa puoliso tajuasi tämän.

Tämä älytön kokailu ja pyöriminen ruuan ympärillä lisää myös ylipainoa. Miksi ihmeessä ei voisi päästä tästä ruuan pakkopaidasta. Kysyn vaan. Sitten kun sitä ruokaa kaksi ihmistä tekee toisilleen kilpaa ja mitään ei heitetä pois niin ei ole ollenkaan kivaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin vaan minun kokkailuihin 4 vuotta sitten kun se oli pelkkää säätöä.

Ukolta on sulanut 40kg rasvaa, verenpaine ok ja diabetes kurissa.

Älä ainakaan valmisruokiin ryhdy.

Vierailija
44/47 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö aloittaja 1950-luvulla? Siltä ainakin kuulostaa, jos ruoka pitää olla pöydässä joka päivä klo 16:00 että puoliso pääsee syömään.

Kannattaa puhua sen puolison kanssa ruoka-asioista nyt ja valmisruoalla on ihan ok oikaista silloin kun väsyttää.

Vierailija
45/47 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö eineksiä mutta lihapiirakoilla voisit elää (ellei ne olisi niin epäterveellisiä)? Nyt on erikoista.

Otat nyt sellaisen hengähdystauon että syöt itse niitä lihapiirakoita vaan, kunnes saat rästihommat kuntoon. Jos ukkosi on vielä elossa siinä kohtaa, niin sitten selvittele, mitä hän söi omatoimisuuden aikakaudella. Jotain ruokahuollon tasaamista voisi siinä sitten funtsia. Jos hän kuoli nälkään.. sittenhän ongelma ratkesi kuitenkin!

Vierailija
46/47 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et syö eineksiä mutta lihapiirakoilla voisit elää (ellei ne olisi niin epäterveellisiä)? Nyt on erikoista.

Otat nyt sellaisen hengähdystauon että syöt itse niitä lihapiirakoita vaan, kunnes saat rästihommat kuntoon. Jos ukkosi on vielä elossa siinä kohtaa, niin sitten selvittele, mitä hän söi omatoimisuuden aikakaudella. Jotain ruokahuollon tasaamista voisi siinä sitten funtsia. Jos hän kuoli nälkään.. sittenhän ongelma ratkesi kuitenkin!

Ap on mies. Tämä ketju on hänen valitustaan, kun vaimo rasittavasti yrittää osallistaa ap:ta ruuanlaittoon.

Vierailija
47/47 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on täynnä valmiseineksiä. Sieltä vaan kumpikin hakemaan mieleisensä. Ongelma ratkaistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä