Westedin kerrostaloasunto. Maksaisitko tästä yli 600 000
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/17449923
Ei kodikkuutta, makuuhuoneessa ei mahdu kävellä sängyn ohi, keittiö on sitä samaa halpis valkoista tusinatavaraa, monipuolisuus ja kauneus loistaa poissaolollaan. Kylpyhuone järkyttävän pieni.
Toihan on kaikkeenkaikkiaan asumiskelvoton ja ankea!
Kommentit (120)
Uniikki? Näyttää ihan tavalliselta huonosti suunniteltulta asunnolta
Tuttu rakensi 1990-luvun lopussa Naantaliin talon 100 000 eurolla ja myi 300000 eurolla, vaikka se on jo 30 vuotta vanha.
Ihan hullua.
en muuttaisi eden vuokralle tommoseen kanakoppiin saatikka maksaisin melkein 700 000 .... on kyllä ilmaa hinnassa ja pohja ihan onneton ... keittiö on taas tämä niin muodikas yksi olohuoneen seinä
Vierailija kirjoitti:
___________Ainoa hyvä puoli on alue kun mitään sossutukien varassa eläviä jäte paska työttömiä ei tarvitse katsella_______________
Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja koskee myös julkisen työpaikkoja ja valtion työpaikkoja.
Omistusasunnon omistaja ei voi alisuoriutua.
Vierailija kirjoitti:
en muuttaisi eden vuokralle tommoseen kanakoppiin saatikka maksaisin melkein 700 000 .... on kyllä ilmaa hinnassa ja pohja ihan onneton ... keittiö on taas tämä niin muodikas yksi olohuoneen seinä
Ostatko kananmunapaketin 600 eurolla? Kyllä, kun muutkin maksaa. Olen suomalainen 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuttu rakensi 1990-luvun lopussa Naantaliin talon 100 000 eurolla ja myi 300000 eurolla, vaikka se on jo 30 vuotta vanha.
Ihan hullua.
Nyky sukupolvi tykkää maksella velkoja. Edellinen sukupolvi maksoi asunnoista vähemmän ja matkusteli.
Vierailija kirjoitti:
Pikku raha massi miehelle. Jollekin sivunartulle sopiva.
Noinko isäsi puhui äidistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Uniikki? Näyttää ihan tavalliselta huonosti suunniteltulta asunnolta
"olohuoneessa" ei yhtään ehjää seinää!
Mulla on kaksio jossa on paremmin suunniteltu olohuone, on yksi kokonainen seinä, vaikka muuten
onkin "aukkoja". Jos käyttäis telkkaria, ois monta paikkaa mihin laittaa ilman epämukavuutta.
Vierailija kirjoitti:
En niin keittiöstä piittaa, mutta ois voinut sijoittaa jotenkin toisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku raha massi miehelle. Jollekin sivunartulle sopiva.
Noinko isäsi puhui äidistäsi.
Ei, sen nimi on biatch
500 000 euroa ylihintaa
150 000 pyynniksi niin voi mennäkin
Ilp on kiva, samoin iso parveke. Sauna niin täysin turha tilanviejä kun keittiö tuommoinen seinäke. Vois tuolla wolttilähetykset purkaa. Maisemas ei oo kehumista, fudiskenttä jossa kiljumista iltaisin. Ei silti ettei fudis hyvä harrastus ole.
Urpoja on suomen asuntojen kuplahinnat
Kiva asunto. Tykkään pohjasta ja näyttää hyvältä. Mutta jos mulla oli 700k€ laittaa asuntoon, niin tarjolla olisi monta muuta parempaa vaihtoehtoa ja paremmilla sijainneilla.
Westend on kermapersehienostoalueen maineessa, mutta minulle se olisi pussinperä kulkemisien suhteen.
Monta miinusta tuossa asunnossa. Pahinta minulle on että ikkunoista näkyy naapuritalot. En ikimaaailmassa muuttasi taloon josta näkymät naapuritalon ikkunoihin. Luontonäkymä on minulle ehdoton edellytys omassa kodissa. Lisäksi tuo olohuone on vaikea sisustaa ja keittiöseinä ei ole myöskään minun juttu. Erillinen keittiö on osoittautunut parhaahsi tai ainakin saareke oltava jos keittiö on olohuoneen yhteydessä. Plussaa saunasta ja omasta tontista. Mutta ei ikinä tuhon hintaan tulisis kauppoja eikä kyllä muutenkaan. Kodin pitää tuntua kodilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kallis. Talo on upouusi. Lisäx:
Asukkaiden yhteiskäytössä on saunaosasto, kerhotila, pesula kuivaushuoneineen ja polkupyöräpaja. Asuinkerroksista pääset kätevästi suoraan hissillä autohalliin. Lähipalvelut, kuten ruokakaupan, löydät omasta korttelistasi.
Ihan kivoja juttuja, mutta ihan normikamaa kun katsoo pk-seudun uudisrakentamista.
Isäni asuu 60-70-luvun taitteessa rakennetussa kerrostalossa Helsingin lähiössä, ja jopa sieltäkin löytyy saunaosasto, kerhotila, pesula, kuivaushuone ja fillarivarasto. Tosin tilat eivät ole yhtä hulppeita kuin näissä uusissa, mutta kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kiva asunto. Tykkään pohjasta ja näyttää hyvältä. Mutta jos mulla oli 700k€ laittaa asuntoon, niin tarjolla olisi monta muuta parempaa vaihtoehtoa ja paremmilla sijainneilla.
Westend on kermapersehienostoalueen maineessa, mutta minulle se olisi pussinperä kulkemisien suhteen.
Miksi muuttaa "kermapersehienostoalueelle", kun ihan samanlaisia asuntoja on muualla, tosin ilman niitä "kemapersehienostelijoita". Itse ainakin tykkään asua ihan tavallisessa asunnossa ja tavallisella alueella. Ei mun ego ole siitä kiinni, että on todelliselta arvoltaan ehkä 100 000€:n arvoinen kämppä ja siitä "miljoona velkaa"...
Myyjä pyytää Helsingin keskustan hintoja! Wtf. Maksaisin tuosta neukkukuutiosta 200 000. Kukaan, ei kukaan tässä maailmassa tule ikinä koskaan maksamaan pyydettyä hintaa. Se pitäisi ensin vähintään puolittaa. Miksi haluaisin asua Westendissä, pienessä ja hyvin tavallisessa asunnossa ilman minkään sortin näkymiä tuolla hinnalla? Näyttää kaupungin vuokra-asunnolta.
Ei pysy massimies kauaa massimiehenä jos tekee huonoja sijoituksia.