Westedin kerrostaloasunto. Maksaisitko tästä yli 600 000
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/espoo/17449923
Ei kodikkuutta, makuuhuoneessa ei mahdu kävellä sängyn ohi, keittiö on sitä samaa halpis valkoista tusinatavaraa, monipuolisuus ja kauneus loistaa poissaolollaan. Kylpyhuone järkyttävän pieni.
Toihan on kaikkeenkaikkiaan asumiskelvoton ja ankea!
Kommentit (120)
Ihanaa, takit heti keittiössä (jos tuossa seinällä roikkuvia kaappeja ja kodinkoneita voi keittiöksi kutsua) ja kengät. Ruokaan pölisee hiekat ja takit haisee ruualle. Ilmeisesti vastapäätä on toinen talo? Eli joka ikinen asuinhuone on alttari jollekin naapurille, kun kaikki huoneet (makkari ja olkkarit) on ikkunat samaan suuntaan.
Musta toi näyttää ihan opiskelijakämpältä. Ymmärtäisin jos olisi edes kivat maisemat tms.
Molempien makkareiden rauhattomuus maksimoitu olemalla kiinni olohuonekeittiöeteisessä..
Minä en maksaisi tuosta edes 300 k, ainakaan omaan käyttöön. Sijoitusmielessä ehkä kyllä, aluetta ajatellen, jos on ylimääräistä. Kaikkiaan hyi saatana.
Järkyttävän huono. Oma taloni on paljon parempi ja maksanut vaan puolet tuosta. En ymmärrä miksi kukaan ostais lähes 700 000 euron kerrostalo asuntoa kun omakotitaloja saa 300 000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuota keittiö-olohuonetta on tosi hankala sisustaa. Esittelykuvissa on piirretty sohva katsomaan tv:tä eli suunta seinään päin. Jos siis kutsuisi vieraita, niin nämä istuisivat naama seinään päin samalla kun selän takana talonväki laittaisi kahvipöytää.. Naurettavaa että noin pienillä neliöillä koitetaan tehdä kolmiota, yhden makuuhuoneen ja esim. alkovin asuntona tuosta olisi voinut saada jopa ihan kivan.
Tuohan ei edes ole kolmio vaan kaksi huonetta ja ehkä just just tupakeittiö. Keittiötä ei lasketa huoneeksi eikä siitä sellaista tule, vaikka joku sohvan lieden eteen raahaisikin.
Ihana asunto. Tuossa asunnossa olisi mulle kaikki kohdallaan. Sijainti ei vaan olisi mulle ykkönen. Ja rahat tietenkin puuttuu.
Ei jumalauta, ikkunasta kun katsoo ulos, niin näkee suoraan naapuritaloon. Hinta on naurettavan iso moisesta luukusta. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän huono. Oma taloni on paljon parempi ja maksanut vaan puolet tuosta. En ymmärrä miksi kukaan ostais lähes 700 000 euron kerrostalo asuntoa kun omakotitaloja saa 300 000 eurolla.
Omakotitalo olisi mun viimeinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetön neliöhinta noin masentavasta luukusta; onnea vaan tuon myynnissä!
Kaikkihan ne uudiskohteet on tänä maailmanaikana tuolla samalla sapluunalla vedetty.
Tuommoiseen huonoon asuntoon vois laittaa pako lais perheen asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetön neliöhinta noin masentavasta luukusta; onnea vaan tuon myynnissä!
Kaikkihan ne uudiskohteet on tänä maailmanaikana tuolla samalla sapluunalla vedetty.
Onko tässä tämän Westendin asunnon omistaja? 😂🤣 Otan osaa!
Hieno asunto mutta mielummin tolla hintaa erillistalo muualta Espoosta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä tämän Westendin asunnon omistaja? 😂🤣 Otan osaa!
Olen puolestani otettu, että oletat minulla olevan noin paljon rahaa. En muuttaisi westendiin kuitenkaan eikä ole rahakkaan ja inhoan tätä tapaa rakentaa ja tehdä näitä uudiskohde-betonikoppeja joka paikkaan! Tuota samaa se on joka paikassa: Sompasaari, Kalasatama, Jätkäsaaressa jne
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Eihän tuossa ole työtasoja ollenkaan ja olohuone käytännössä puuttuu, on vain ruokailutila ja keittoseinämä. Enkä missään nimessä ostaisi uudisrakennuksesta mitään. Jos minulla olisi 600 000 euroa, jopa Westendistä saisi paremman. Tosin en keksi yhtään syytä haluta sinne vaikka olisin miljonääri.
Siellä ei ole mitään peruspalveluja. Autolla pitää lähteä Tapiolaan, tai isoon omenaan.
En. Olohuonekin keittiötä.
Onkohan tuosta yhtiöstä montakaan vielä myyty?
Olisi edes kivat yhteistilat. Toi menisi, jos talossa olisi suuri yhteiskeittiö, kerhohuone, elokuvahuone, sauna-osasto poreammeella ja uima-altaalla, kuntosali, pyykkitupa mankelilla, suuri varasto ja lisäksi kylmäkellari. Pihalla olisi iso nurmialue, kunnon leikkikenttä, huvimaja sekä tennis- ja padelkentät. Voisi olla myös laituri merelle. Sitten se olisi luksuskerrostalo.
Voisin mainiosti asua tuolla vuokralla. Luulin, että kyseessä olisi joku järkyttävä loukko, mutta ihan mukavan kodin tuosta saisi yhdelle.
Heti tuo keittiö olohuoneen seinällä tekee sen, etten tuollaiseen halua muuttaa. Mieluummin vaikka pieni erillinen keittokomero, kuin tuollainen. Opiskeluaikaisessa kaksiossa oli tosi hyvä sellainen, ikkunallinen keittokomero, mikä oli kahden huoneen välillä eli oli periaatteessa käytävämallinen, mutta lyhyt sellainen.
Tosi pienet makuuhuoneet, saa sinne parisängyn juuri ja juuri. Saunan lauteilta voi sitten katsella vessanpönttöä ja lasiseinää joutuu puhdistamaan. Tai ehkä on parempi antaa kalkkeutua, niin se samentaa näkymän pöntölle.
Parveke on iso, mutta kapea, sitäkin on hankala hyödyntää järkevästi. Tosin siellä on sitten suoraan naapureiden näkösällä, kun ovat niin lähellä vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Pikku raha massi miehelle. Jollekin sivunartulle sopiva.
Niinpä. Venäläisille oligarkeille kai nuo asunnot on suunniteltu. Joku sivumuija voi sitten joskus olla yötä siellä kun se tulee suomeen shoppailemaan.
Tosin mieluummin tuollaiset naikkoset varmaan yöpyisivät jossain stadissa, sataman tai stokan lähellä.
Vaikea sanoa kenelle nuo menisivät.
En ostaisi. Eihän tuossa ole työtasoja ollenkaan ja olohuone käytännössä puuttuu, on vain ruokailutila ja keittoseinämä. Enkä missään nimessä ostaisi uudisrakennuksesta mitään. Jos minulla olisi 600 000 euroa, jopa Westendistä saisi paremman. Tosin en keksi yhtään syytä haluta sinne vaikka olisin miljonääri.