Jos pitäisi pelastaa palavasta talosta naapurin vieras lapsi vai oma koirasi/muu lemmikki, kumman valitset?
Itse valitsen ehdottomasti oman koirani. Koira on mun perheenjäsen, naapurin vieras ihminen ei.
Kommentit (1362)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä veetuttaisi tietää, jos oma läheinen menehtyisi sen takia, kun auttaja halusi pelastaa oman lemmikkinsä ensin. Ihan tälleen hypoteettisesti ajatellen.
Tuo kommentti on saanut lähes yhtä paljon yläpeukkuja, kuin alapeukkujakin. Moni ihminen on siis sitä mieltä, että hänelle olisi ihan ok, että hänen oma isänsä, äitinsä, mummonsa, pikkuveljensä, isosiskonsa tai paras ystävä saisikin kuolla tulipalossa, eikä häntä yhtään vaivaisi se, että joku olisi voinut pelastaa kyseisen henkilön, mutta pelastikin koiransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätä ketjua, niin ei voi kun ihmetellä, miten sekaisin ihmiset ovat. Onko tässä vain trollien kokoontumisajot vai onko tosiaan ihmiset nykyään noin itsekeskeisiä ja tyhmiä.
Tämä ketju on koiranrakastajien ketju, sinä et rakasta koiria. Koira on lähiomainen, lähimmäinen, perheenjäsen... Todellinen koiranrakastaja tietää että siinä ei paljon muut asiat paina, kun koirasta on kyse, eikä varsinkaan ihmislapsen henki!
Älä nyt viitsi. Tämä on nimenomaan koiranvihaajien (tai pikemminkin kaikkien "elukoiden" vihaajien) ketju, jossa trollaillaan (kuten sinä) ja lietsotaan vihaa lemmikinomistajia kohtaan täysin epärealistisen valintaskenaarion kanssa. Lemmikinomistajien täytyy jopa ajatuksissaan välittää enemmän kuvitteellista lapsesta kuin omasta vieressä olevasta koirastaan,
"Pikkulasten äidit, jotka ovat jo etukäteen päättäneet, että lemmikinomistajat on psykopaatteja"
Voi miten väärässä olet. Varmaan suurin osa lemmikeistä on juurikin niissä lapsiperheissä.
Se onko ihminen eläinrakas vai ei, ei riipu siitä, onko hänellä lapsia vai ei. Eikä se, että ihminen pelastaa liekeistä ennemmin ihmislapsen, kuin lemmikin, suinkaan tarkoita, ettei hän rakastaisi eläimiä.
Outoa kuvitella, että pikkulasten äidit jotenkin erikoisesti vihaisivat eläimiä/lemmikkejä.
vai meinatko, että pikkulapsen isä ryntäisi pelastamaan mielummin koiransa, kuin naapurin pikkulapsen??? Että miehille ylipäätään lemmikit on tärkeämpiä kuin ihminen? Tai, että kaikki keski-ikäiset ja vanhukset pelastaisi sen koiran, eikä lasta?
Miksi luulet, että pikkulasten äiti olisi ainoa ihminen, joka pelastaisi naapurin lapsen liekeistä ja kaikki muut pelastaisi sen lemmikin????
Ja jopa palomies ryntäisi pelastamaan kissansa ja jättäisi lapsen liekkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätä ketjua, niin ei voi kun ihmetellä, miten sekaisin ihmiset ovat. Onko tässä vain trollien kokoontumisajot vai onko tosiaan ihmiset nykyään noin itsekeskeisiä ja tyhmiä.
Tämä ketju on koiranrakastajien ketju, sinä et rakasta koiria. Koira on lähiomainen, lähimmäinen, perheenjäsen... Todellinen koiranrakastaja tietää että siinä ei paljon muut asiat paina, kun koirasta on kyse, eikä varsinkaan ihmislapsen henki!
Älä nyt viitsi. Tämä on nimenomaan koiranvihaajien (tai pikemminkin kaikkien "elukoiden" vihaajien) ketju, jossa trollaillaan (kuten sinä) ja lietsotaan vihaa lemmikinomistajia kohtaan täysin epärealistisen valintaskenaarion kanssa. Lemmikinomistajien täytyy jopa ajatuksissaan välittää enemmän kuvitteellista lapsesta kuin omasta vieressä olevasta koirastaan,
Sinä et rakasta koiria! Minun koirani on lähiomaiseni, PERHEENJÄSENENI, ja jos joutuisin vaikka paistamaan ihmislapsen uunissa sen pelastamiseksi, tekisin sen. En pysty ymmärtämään miksi joku kuvittelisi toisin, miksi minua kiinostaisi toisten kakarat. Ymmärtäisin täysin, jos joku paistaisi minun lapseni uunissa pelastaakseen koiransa, jokainen koirien rakastaja ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Tämä on nimenomaan koiranvihaajien (tai pikemminkin kaikkien "elukoiden" vihaajien) ketju, jossa trollaillaan (kuten sinä) ja lietsotaan vihaa lemmikinomistajia kohtaan täysin epärealistisen valintaskenaarion kanssa. Lemmikinomistajien täytyy jopa ajatuksissaan välittää enemmän kuvitteellista
Sinä et rakasta koiria! Minun koirani on lähiomaiseni, PERHEENJÄSENENI, ja jos joutuisin vaikka paistamaan ihmislapsen uunissa sen pelastamiseksi, tekisin sen. En pysty ymmärtämään miksi joku kuvittelisi toisin, miksi minua kiinostaisi toisten kakarat. Ymmärtäisin täysin, jos joku paistaisi minun lapseni uunissa pelastaakseen koiransa, jokainen koirien rakastaja ymmärtää.
Trolli vai hullu?
Minäkin pelastaisin ennen kaikkea lemmikkikärpäseni Keijon! Ennen kaikkea muuta tietysti! Hän on lapseni!
Kummainen kysymys. Mitä teit miten valitsit? Varmasti löysit vastauksen kysymättä muilta.
Eihän tuollasta tapahdu, ja jos tapahtuu niin se on todella harvassa. Olen aina luullut että täällä kysytään asiallisia kysymyksiä, tuo sinun kysssäri menee mielikuvituksen piikkiin.
Samoin voisi kysyä, jos sinun pon pakko hypätä lentokoneesta niin hyppäisitkö ilman laskuvarjoa vai et? Tai kumman heittäisit veneestä veteen, lapsesi vai äitisi, jos olisi pakko. Aivan mielipuolisia ajatuksia sulla.
Tuollasia asioita ei okeassa elmässä tarvi miettiä, niitä ei osu kenenkään kohdalle.
"Tai kumman heittäisit veneestä veteen, lapsesi vai äitisi, jos olisi pakko. Aivan mielipuolisia ajatuksia sulla."
Onko minulla mahdollisuus pelastaa koirani heittämällä äitini ja lapseni veteen? Jos on, hyvästit heille! TOTTAKAI!
Eihän tuota tarvitse oikeasti edes miettiä. Lapsi pelastetaan. Kuuluu ihmisluontoon.
Jonkun sarjakuristajan tms. pilalla olevan ihmisen kohdalla voisi käydä mielessä, että hups. en ihan ehtinytkään molempia vaikka kuuinka yritin. En usko että minä rikki menisin syyllisyydestä.
Tässä näkee sen, että kun ihminen muuttuu jonkun silmissä esim. viholliseksi. Silloin se on vähemmän ihminen. Ja sen kuolema ei enää niin hetkauta.
haiseva rakki palakoon
Lapsi on tärkeämpi
Vierailija kirjoitti:
haiseva rakki palakoon
Lapsi on tärkeämpi
Rakki! Tiedoksesi vain minun koirani on lähiomaiseni ja perheeni pää. Lapsia on aivan liikaa ja ne itkevät niin kovaa että on vaikea nukkua ja kiljuvat kuin hullut. Minun koirani ei tee mitään tuosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haiseva rakki palakoon
Lapsi on tärkeämpi
Rakki! Tiedoksesi vain minun koirani on lähiomaiseni ja perheeni pää. Lapsia on aivan liikaa ja ne itkevät niin kovaa että on vaikea nukkua ja kiljuvat kuin hullut. Minun koirani ei tee mitään tuosta!
tutkita pääsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haiseva rakki palakoon
Lapsi on tärkeämpi
tutkita pääsi...
Minä vain rakastan koiria ja tietenkin omaa lähimmäistäni ja omaistani eniten, eli siis omaa koiraani. Koska minä rakastan koiraani on ITSESTÄÄNSELVÄÄ että kakaroilla ei ole väliä.
"tutkita pääsi..."
Teen niin, anteeksi kaikesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Tämä on nimenomaan koiranvihaajien (tai pikemminkin kaikkien "elukoiden" vihaajien) ketju, jossa trollaillaan (kuten sinä) ja lietsotaan vihaa lemmikinomistajia kohtaan täysin epärealistisen valintaskenaarion kanssa. Lemmikinomistajien täytyy jopa ajatuksissaan välittää enemmän kuvitteellista
"Outoa kuvitella, että pikkulasten äidit jotenkin erikoisesti vihaisivat eläimiä/lemmikkejä. "
En minä tällaista ole sanonut missään. Väitän vain, että näitä ketjuja perinteisesti tekevät juuri ne, jotka vihaavat eläimiä/lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota tarvitse oikeasti edes miettiä. Lapsi pelastetaan. Kuuluu ihmisluontoon.
EI. KUULU. MINUN. LUONTOON.
Aina eläin ensiksi. Kuvottavat räkäkakarat saa hukkua.
Pelastaisin oman koirani. Se on tärkeämpi kuin naapurin vieras lapsi.
Omasta koirasta on iloa kun taas naapurin lapsesta ei ole kuin harmia. Helppo ratkaisu ainakin itselleni.
Älä nyt viitsi. Tämä on nimenomaan koiranvihaajien (tai pikemminkin kaikkien "elukoiden" vihaajien) ketju, jossa trollaillaan (kuten sinä) ja lietsotaan vihaa lemmikinomistajia kohtaan täysin epärealistisen valintaskenaarion kanssa. Lemmikinomistajien täytyy jopa ajatuksissaan välittää enemmän kuvitteellista lapsesta kuin omasta vieressä olevasta koirastaan, tai muuten on paha, paha ihminen, psykopaatti, kenties jopa Hitler.
Todennäköisesti ap on itsekin koiranvihaaja, vaikka muuta teeskentelisi. Perinteisesti näitä ketjuja ovat aina aloittaneet jo valmiiksi itsensä pöyristymisen partaalle lietsoneet pikkulasten äidit, jotka ovat jo etukäteen päättäneet, että lemmikinomistajat ovat psykopaatteja.