Jos pitäisi pelastaa palavasta talosta naapurin vieras lapsi vai oma koirasi/muu lemmikki, kumman valitset?
Itse valitsen ehdottomasti oman koirani. Koira on mun perheenjäsen, naapurin vieras ihminen ei.
Kommentit (1362)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti oma koira, naapurin lapset on kamalia, mitä vähemmän sen parempi.
Minäkin pelastaisin koirani sinun lapsesi sijasta. Itse asiassa koiran kuin koiran, ei tarvitse olla oma lähimmäiseni, perheenjäseneni, omaiseni ja läheiseni edes.
Vierailija kirjoitti:
Koira on minulle kuin perheenjäsen, läheinen ja omainen. Minä olisin itsekin koira jos voisin olla. Tietyllä tapaa titenkin voin, mutta siitä tulee helposti hieman pervoa, varsinkin miehenä, jos laitan sellaisen nahkaisen dalmatialaisasun.
TÄMÄ!
Voiko koiraa rakastaa sillä tavalla hieman liikaa, vai onko sekin ok? Miksi se olisi väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen toimii tuollaisessa tilanteessa täysin itsekkäästi; muu on pötypuhetta. Altruistisia ihmisiä on todella vähän.
En kokisi minkäänlaisia tunnontuskia, kun pelastaisin ensin oman koirani.
Ihminen ei toimi tuollaisessa tilanteessa täysin itsekkäästi, kuin ehkä sinun huushollissasi. Elämässäni silloin kun olen joutunut onnettomuustilanteeseen joko osalliseksi tai tilanteen todistajaksi, aina on autettu ja aina on ollut sankareita liikkeellä. Varsinkin lapsia autetaan omankin terveyden uhalla.
Mutta sinä oletkin varmaan Helsingistä.
Oletko koskaan ollut tulipalotilanteessa? Niinpä. 🥱
Ei kannattaisi julistaa asioista tietämättömänä.
Olen ollut. Ihmiset toimivat yllättävän järkevästi ja pitivät erityisesti huolen
Niin varmaan. 🥱
Tietysti pelastaisin koirani. Ihmeellinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pelastaisin koirani. Ihmeellinen kysymys.
Minäkin pelastaisin koirasi! Rakastan koiria! Jos mietin keskustelua niin pelastaisin koirasi lapsesi sijastakin. Lapsia on ihan liikaa, koiria ei ole tarpeeksi. Mielestäni etelenmaat ovat siitä erityisesti mukavia että koiria näkee ihan katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on minulle kuin perheenjäsen, läheinen ja omainen. Minä olisin itsekin koira jos voisin olla. Tietyllä tapaa titenkin voin, mutta siitä tulee helposti hieman pervoa, varsinkin miehenä, jos laitan sellaisen nahkaisen dalmatialaisasun.
TÄMÄ!
Ehkä voimme rohkaista toisamme, voisimme ottaa yhdessä osaa noihin koirakisoihin, harmi kun tämä foorumi on anonyymi. Minä niin haluaisin pukeutua tuohon nahkaiseen koira-asuun, mutta perheenjäsenistäni vain koirani on sinut sen kanssa...
Tottakai pelastaisin vain ja ainoastaan oman lemmikkini! Sori siitä.
Voi kun täällä on joku katkera, tottakai pelastetaan koirat, naapurin lapset on kamalia otuksia. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pelastaisin vain ja ainoastaan oman lemmikkini! Sori siitä.
Onko tämä sinunkin unelma: https://www.temashop.fi/hunde-saet?gad_source=1&gad_campaignid=22729211…
Onneksi minulla on lähiomaiseni koira, joka kuuntelee minua. Muut perheenjäseneni eivät halua ottaa noihin juttuihin.
Väri ratkaisee. N eekereitä on Suomessa liikaa.
Kun lukee tätä ketjua, niin ei voi kun ihmetellä, miten sekaisin ihmiset ovat. Onko tässä vain trollien kokoontumisajot vai onko tosiaan ihmiset nykyään noin itsekeskeisiä ja tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätä ketjua, niin ei voi kun ihmetellä, miten sekaisin ihmiset ovat. Onko tässä vain trollien kokoontumisajot vai onko tosiaan ihmiset nykyään noin itsekeskeisiä ja tyhmiä.
Tämä ketju on koiranrakastajien ketju, sinä et rakasta koiria. Koira on lähiomainen, lähimmäinen, perheenjäsen... Todellinen koiranrakastaja tietää että siinä ei paljon muut asiat paina, kun koirasta on kyse, eikä varsinkaan ihmislapsen henki!
Minähän en keskeyttäisi koirani kakkaamistakaan lapsen pelastamiseksi. Koira on minun omaiseni ja osa minun laumaani. Minua säälittää ihmiset jotka eivät pysty rakastamaan koiria ja olemaan empaattisia.
Minä rakastan koiria, sillä tavalla. Sori siitä.
Koira. Hiljenis se kersa ja sais nukkua
Ehdottomasti oma koira, naapurin lapset on kamalia, mitä vähemmän sen parempi.