Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen ruoka on pahaa ja kallista, siksi jengi syö

Vierailija
04.08.2025 |

Pitsaa, kebua, hamppareita ja lihoaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette tee hyvää ruokaa suomalaisen sijaan?

Vierailija
2/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on hyvää. Paljon lihaa. Nami nami. Lihavat ovat leppoisaa porukkaa. Sääliksi käy näitä vegaanianorektikoita. Anoreksia on vakava sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalanpaisti on herkkuruokaa myös magarakastike ja kesäkeitto namskis ja maiskis

Vierailija
4/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette tee hyvää ruokaa suomalaisen sijaan?

Suomalainen ruoka pitää tehdä ja koostaa, pikaruoka on pikaruokaa. 

Vierailija
5/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa ihan perus ruokaa se on maailman tasolla. Ei mitenkään erityisen pahaa/hyvää? Eikä kallista ole jos et tunge tyyliin avokadoa joka paikaan.

Vierailija
6/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitsaa, kebua, hamppareita" En tosiaan syö, kaikki nuo on kaameita, silkkaa rasvaa ja pahanmaksuisia. 

Teen ihan tavallista ruokaa, kanajauhelihasta pullia, kalakeittoa, kasviskeittoa joo joo ja kaikkee muuta.

EN laita juustoa keittoihin tai muuhunkaan.

Vierailija
7/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan erityisemmin pitänyt suomalaisesta ruoasta. Mutta en mä silti mitään pelkkää pizzaa ja kebabia syö. Olen kehitellyt itselleni vuosien myötä semmoisen Välimeren/Meksikon/Intialaisen fuusiokeittiön, jossa teen mausteisempia ja kasvispitoisempia ruokia muiden maiden perinteitä mukaillen. En ole myöskään nyt viisikymppisenäkään ollenkaan lihava, vaikka syön aika hiilaripainotteisesti, ja esim. lihaa hyvin vähän.

Vierailija
8/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty ruoka on just sellaista kuin haluaa. Suomalaiset edulliset raaka-aineet on aliarvostettuja. Jos ei ole allergiaa mm. sipulikeitosta tai juureskeitosta saa oikein hyvää eikä ole kallista. Kaalistakin saa vaikka mitä hyvää. 

Vierailija
9/9 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Laiskuus, ostetaan valmisruokia kun ei viitsitä tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi