Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin 40kg alle vuodessa

Vierailija
04.08.2025 |

Ja nyt siitä on tippunut jo 20kg mutta.se ei riitä kun ylipaino estää mua elämästä. Meni kesä pilalle. Ei voinut mennä rannalle eikä terassille eikä tavata ketään. Miten te muut ylipainoiset diilaatte sen painon kanssa? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 2 kg  kuukaudessa pudottaisi, keväällä jo 20 kg kevyempi. Sitkeyttä. 

Tuohan se terveellinen suositus on. 

Vierailija
42/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mää tiedän että niin ei kuulu syödä olin ollut aina hoikka ja urheilullinen ennen sitä. Tota olantsapiinia ei tajua ellei sitä koe kun se jotenkin lamaa sut ihan täysin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään, että kuinkahan paljon hoikempaa kansa olisi, jos saisi oikeat lääkkeet vaivoihinsa? 🤔

Noita antipsykootteja ja masennuslääkkeitä tungetaan vähän kaikkeen vaivaan.

Vierailija
44/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa. Jos lihoo 40 kg vuodessa, se tarkoittaa jtk 3,3 kg kuukaudessa. Yli 100 g lisää päivässä on 800 kcal liikakulutusta päivässä, alussa enemmänkin. Sanotaan 1,5 kertaa normaali kulutus. Miten ja mitä? Eikö tuosta tule paha olo, joten alkaa inhota ruokia ähkyn jälkeen? 

Lääke muuttaa suolistomikrobistoa lihavuutta suosivaksi. Saat samasta ruokamäärästä yllättäen jopa 20% enemmän tehoja eli energiaa . Ei tarvi siis ahmia, koska tuo lisä tulee kaikesta syödystä ja juodusta tasaiseen tahtiin. Aivan samalla mekanismilla lihovat myös paljon antibiootteja syövät, jotka eivät saa suolistomikrobistoaan yhtä hyvään kuntoon kuin syntyessään.

Luin artikkelin, jossa kerrottiin kuinka tehtiin palauttavaa hoitoa antamalla kuudesti vuorokaudessa puolen desin annoksina kuidun kanssa hapankaalia, kimchiä, kombuchaa, maustamatonta jugurttia ja hapankurkkuja. Mei

Hyviä neuvoja. Jugurtin, hapankaalin, hapankurkkujen, leseiden syöminen auttoi minua aika nopeasti alentamaan painoa. Mutta näistä johtuva vatsan liian vilkas toiminta aiheutti sen verran ongelmia, että jouduin rajoittamaan reilusti ja paino lähti heti pienoiseen nousuun. Minulla on suolistoavanne jonka vuoksi en voi itse säädellä vatsan toimintaa. 

Vierailija
45/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kg vajaassa vuodessa? Söitkö 24/7?

Vierailija
46/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasit ja söit. Sitä saa mitä tilaa. Sait noin 40 kg paxskamätöllä. Kannattiko?

Vierailija
47/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvamaksa ainakin jo tienattuna tuolla menolla.

Vierailija
48/48 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni taas on nimenomaan lapsuudenkodissa oppinut että nuo ovat oikein niitä herkkuja. Isovanhemmat ja ehkä vanhemmatkin niitä oikein hemmottelumielessä aina tarjonneet lapsille ja itselleen herkkuna kun pula-aika ollut niin vahvasti mielessä ja kulttuurissa." Sitten on ihan oma vika, että tukehtuu läskiin. Ei herkkuja syödä kuin max kerran viikossa. Voi ihmiset sitten ollakin tyhmiä!