näkyykö teillä veronpalautus tilillä?
katsoin äsken verkkopankkiin mutta ei näkynyt mitään, tuleeko nämä miten pitkällä viiveellä?? tänään on maksupäivä
Kommentit (83)
Ei näy, sain reilu parisataa euroa mätkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Saattavat tehdä kiusaa verotoimistossakin sekä ulosoton toimesta. Pitää ehdottomasti epäillä kaikkia ihmisiä kaikesta viimeiseen asti. Nautintoahan saa ilmeisesti vähän kaikella tavalla..
Narsistikytät ainakin. Tutkimalla täysin viattomien ihmisten tavaroita ja koteja. Aina jotain jää näillä hulluilla omiin taskuihin ja samalla varastettuihin kestokasseihin. Eihän varas voi arvolleen sopimattomana käyttää muovikassia.
Narsistikyttä nimenomaan varastaa rahanarvoista tavaraa. Ja sekoittaa tavaroiden järjestystä ettei uhri huomaisi.
Siksikö narsistikyttä pelkää ja epäilee kaikkia kun tietää että syitä kostaa hänelle oikeasti todella on?
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?
ap
Tämä selitetään täällä kai jokaisena veronpalautuspäivänä:
TULRVAT TILEILLE KO: PÄIVÄN AIKANA
Mutta ota ihmeessä yhteyttä verottajaan, jonota maksulliseen puhelimeen tuntitolkulla toisten samaa asiaa kysyvien kanssa.
Minulle veronpalautus on aina tullut aamulla, kuten kuuluu. Eiköhän verohallinnolla ole käytössä useita pankkeja ja tilejä mistä näitä siirrellä. Tieto siirretty eteenpäin jo hyvissä ajoin. Tänään on vain yksi maksupäivä ja näitä on useita.
Aina alkaa se sama sepostus mediassa kuinka kysellään onko tilinumero nyt varmasti ilmoitettu. Ja kuinka ehkä illalla vasta tulee. Vetäkää ruman naamanne peitoksi jo jotain. Kiitos jo etukäteen.!
Teettäkää seuraavaksi uusi mamukysely kuinka paljon tilillä on rahaa. Wolt-kuskeista voi aloittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?
ap
Tämä selitetään täällä kai jokaisena veronpalautuspäivänä:
TULRVAT TILEILLE KO: PÄIVÄN AIKANA
Mutta ota ihmeessä yhteyttä verottajaan, jonota maksulliseen puhelimeen tuntitolkulla toisten samaa asiaa kysyvien kanssa.
Miksi kukaan soittaa yhtään minnekään, eikö osaa kirjoittaa tai lukea? Adhd ihmiset toimii näin.
Maksullisilla numeroilla tehdään rahaa, etujoukoissa OP pankki. Asioiden hoito on niin vaikeaa, niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen.
Minulle myös vaikken tehnyt mitään muutoksia. Ilmoitin kilometrit jo ajoissa ja sitten tuli se ensimmäinen esitäytetty veroilmoitus ja mielestäni kaikki oli ok enkä tehnyt muutoksia ja juuri siksi ilmoitin nuo kilometrit alkuvuodesta heti, jotta saisin veronpalautukset nyt. No silti tulikin jokusen viikon päästä kirje että aiempi verotuspäätös kumottu ja katsotaan uudelleen tmv mitä siinä nyt lukikaan. Ihmetytti melkoisesti kun mitään syytä ei ollut. No loppupeleissä palautussummakin ihan sama mikä alunperin ja löysin yhdestä kohtaa 50cnt suuremmat tulot mitä siihen alkuperäiseen oli laitettu... Ihmetyttää edelleen mitä tapahtunut.
Olivat aamulla heti tilillä ja maksoin pari tonnia luottokorttivelkaa pois ulkomailta tehdyistä ostoista. Että sinne meni
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen.
Sama juttu, syyskuussa vasta sitten :(
Vierailija kirjoitti:
itse olen alentanut veroa 1 prosentilla niin, että maksan hieman vähemmän veroa ja en saa palautusta vaan mätkyjä. täten voin hakea elo-syyskuussakin TOIMEENTULOTUKEA, muuten KELA ottaisi normipalautukset 400 e tulona kahdellekin kuukaudelle, ja en saisi toimeentuloa!
Tuskinpa, todennäköisesti alensit ennakonpidätysprosenttiasi yhdellä prosenttiyksiköllä. Tai siis olisi alentanut, jos se olisi tuosta noin mahdollista. Ennakonpidätysprosenttia voi alentaa vain, jos alkuvuoden ennakonpidätystä on peritty tulojen perusteella liikaa ja sitäkin pitää hakea Verohallinnolta erikseen.
Se joka täällä urputtaa ulosotosta, niin heidän täytyy ilmoittaa tästä etukäteen että mittaavat pois.
Kannattaa siinäkin tapauksessa tarkkailla veroprosenttiaan.
Ei muuten näy, koska viime vuonna kotiutin ja realisoin pörssivoittojani, enkä poikkeuksellisesti saanut lainkaan palautuksia, vaan "mätkyjä" tänä vuonna.
Mistä ulosmitataan narsistikyttien ja juoppojen kätyriensä varastelut? Satojen eurojen arvosta niistetään kotirauhan piiristä kotirauhaa rikkomalla ja yleisavainta käyttämällä.
Samat pellet varastaa myös rikosilmoituksen vastaukset. Sekä väärentää asiakirjat, mitä eivät sitten varastele. Hieno maa rikollisine toimijoineen.
Vierailija kirjoitti:
Oli aamulla. Useampi tonni tuli.
T:työtön
Ohoh, miten on mahdollista? Itsekin työtön ja tuli muutaman sataa.
Näkyy, kolme tonnia tuli takaisin liiton rahoista.
t. työtön
ps. nyt alkoon