Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkyykö teillä veronpalautus tilillä?

Vierailija
04.08.2025 |

katsoin äsken verkkopankkiin mutta ei näkynyt mitään, tuleeko nämä miten pitkällä viiveellä?? tänään on maksupäivä

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, kolme tonnia tuli takaisin liiton rahoista.

t. työtön

ps. nyt alkoon

Vierailija
62/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, sain reilu parisataa euroa mätkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat tehdä kiusaa verotoimistossakin sekä ulosoton toimesta. Pitää ehdottomasti epäillä kaikkia ihmisiä kaikesta viimeiseen asti. Nautintoahan saa ilmeisesti vähän kaikella tavalla..

Narsistikytät ainakin. Tutkimalla täysin viattomien ihmisten tavaroita ja koteja. Aina jotain jää näillä hulluilla omiin taskuihin ja samalla varastettuihin kestokasseihin. Eihän varas voi arvolleen sopimattomana käyttää muovikassia.

Vierailija
64/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistikyttä nimenomaan varastaa rahanarvoista tavaraa. Ja sekoittaa tavaroiden järjestystä ettei uhri huomaisi.

Vierailija
65/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö narsistikyttä pelkää ja epäilee kaikkia kun tietää että syitä kostaa hänelle oikeasti todella on?

Vierailija
66/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?

ap

Tämä selitetään täällä kai jokaisena veronpalautuspäivänä:

TULRVAT TILEILLE KO: PÄIVÄN AIKANA

Mutta ota ihmeessä yhteyttä verottajaan, jonota maksulliseen puhelimeen tuntitolkulla toisten samaa asiaa kysyvien kanssa. 

Vierailija
67/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle veronpalautus on aina tullut aamulla, kuten kuuluu. Eiköhän verohallinnolla ole käytössä useita pankkeja ja tilejä mistä näitä siirrellä. Tieto siirretty eteenpäin jo hyvissä ajoin. Tänään on vain yksi maksupäivä ja näitä on useita.

Aina alkaa se sama sepostus mediassa kuinka kysellään onko tilinumero nyt varmasti ilmoitettu. Ja kuinka ehkä illalla vasta tulee. Vetäkää ruman naamanne peitoksi jo jotain. Kiitos jo etukäteen.!

Vierailija
68/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäkää seuraavaksi uusi mamukysely kuinka paljon tilillä on rahaa. Wolt-kuskeista voi aloittaa!

Vierailija
69/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?

ap

Tämä selitetään täällä kai jokaisena veronpalautuspäivänä:

TULRVAT TILEILLE KO: PÄIVÄN AIKANA

Mutta ota ihmeessä yhteyttä verottajaan, jonota maksulliseen puhelimeen tuntitolkulla toisten samaa asiaa kysyvien kanssa. 

Miksi kukaan soittaa yhtään minnekään, eikö osaa kirjoittaa tai lukea? Adhd ihmiset toimii näin. 

Vierailija
70/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisilla numeroilla tehdään rahaa, etujoukoissa OP pankki. Asioiden hoito on niin vaikeaa, niin vaikeaa. 

Vierailija
71/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen. 

Minulle myös vaikken tehnyt mitään muutoksia. Ilmoitin kilometrit jo ajoissa ja sitten tuli se ensimmäinen esitäytetty veroilmoitus ja mielestäni kaikki oli ok enkä tehnyt muutoksia ja juuri siksi ilmoitin nuo kilometrit alkuvuodesta heti, jotta saisin veronpalautukset nyt. No silti tulikin jokusen viikon päästä kirje että aiempi verotuspäätös kumottu ja katsotaan uudelleen tmv mitä siinä nyt lukikaan. Ihmetytti melkoisesti kun mitään syytä ei ollut. No loppupeleissä palautussummakin ihan sama mikä alunperin ja löysin yhdestä kohtaa 50cnt suuremmat tulot mitä siihen alkuperäiseen oli laitettu... Ihmetyttää edelleen mitä tapahtunut.

Vierailija
72/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat aamulla heti tilillä ja maksoin pari tonnia luottokorttivelkaa pois ulkomailta tehdyistä ostoista. Että sinne meni

Vierailija
73/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen. 

Sama juttu, syyskuussa vasta sitten :(

Vierailija
74/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen alentanut veroa 1 prosentilla niin, että maksan hieman vähemmän veroa ja en saa palautusta vaan mätkyjä. täten voin hakea elo-syyskuussakin TOIMEENTULOTUKEA, muuten KELA ottaisi normipalautukset 400 e tulona kahdellekin kuukaudelle, ja en saisi toimeentuloa!

Tuskinpa, todennäköisesti alensit ennakonpidätysprosenttiasi yhdellä prosenttiyksiköllä. Tai siis olisi alentanut, jos se olisi tuosta noin mahdollista. Ennakonpidätysprosenttia voi alentaa vain, jos alkuvuoden ennakonpidätystä on peritty tulojen perusteella liikaa ja sitäkin pitää hakea Verohallinnolta erikseen.

Vierailija
75/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka täällä urputtaa ulosotosta, niin heidän täytyy ilmoittaa tästä etukäteen että mittaavat pois. 

Vierailija
76/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siinäkin tapauksessa tarkkailla veroprosenttiaan.

Vierailija
77/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten näy, koska viime vuonna kotiutin ja realisoin pörssivoittojani, enkä poikkeuksellisesti saanut lainkaan palautuksia, vaan "mätkyjä" tänä vuonna.

Vierailija
78/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ulosmitataan narsistikyttien ja juoppojen kätyriensä varastelut? Satojen eurojen arvosta niistetään kotirauhan piiristä kotirauhaa rikkomalla ja yleisavainta käyttämällä.

Vierailija
79/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pellet varastaa myös rikosilmoituksen vastaukset. Sekä väärentää asiakirjat, mitä eivät sitten varastele. Hieno maa rikollisine toimijoineen. 

Vierailija
80/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aamulla. Useampi tonni tuli.

T:työtön

Ohoh, miten on mahdollista? Itsekin työtön ja tuli muutaman sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi