näkyykö teillä veronpalautus tilillä?
katsoin äsken verkkopankkiin mutta ei näkynyt mitään, tuleeko nämä miten pitkällä viiveellä?? tänään on maksupäivä
Kommentit (83)
Näkyy tietenkin, miksei näkyisi. Aio ostaaa uuden telkkarin koska vanha meni pimeeksi.
Oletko muistanut antaa tilinumeron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli alun perin maksupäivä elokuussa, vaihdettu syyskuuksi vaikken tehnyt muutoksia. Eipä tuolla päivällä suurta merkitystä ole.
Ne muutokset voi tulla myös kelan tai työnantajan kautta.
Entä jos ei pitäisi olla tälläisiä juttuja?
Puolison tekemä korjaus tai työnanjan tekemä korjaus vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tehnyt yhtään mitään muutoksia ja silti tulee vasta syyskuussa. Ärsyttää todella paljon.
Sama juttu. Kesäkuussa tuli kirje, jossa luki, että veronpalautus siirtyy. Kirjeen sain vasta yli viikon sen päiväyksestä. Katsoin omaverosta. Sieltä ilmeni, että maksetaan 3.9. ja 200 euroa vähemmän kuin alunperin luvattiin. En sius oĺlut tehnyt mitään muutoksia veroehdotukseen. PRKL Myöhemmin tuli toinen kirje, jossa kerrottiin sama kuin omaverossa.
0e veronpalautus 😀
Ollut jo joitain vuosia, koska ei mene veroa pienestä eläkkeestä.
Ei koskaan ilmaista lainaa suomen valtiolle siksi maksan mätkyjä. Vajaa 600€ tänä vuonna.
Tuli aamulla ainakin danskeen,nyt lentokentällä ja 2 viikon äkki loma,hajotkaa töihinne uuvatit.
Just tuli tili ja nyt veronpalautukset. Ei hassumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kysely, joka ainoa veronpalautusten maksupäivä joka vuosi. Kuten myös muiden maksujen maksupäivinä...
Sama vastaus: niitä maksetaan pitkin päivää, pitäisi näkyä tämän päivän aikana tilillä. (mikään tietojärjestelmä ei kestä sellaista kuormaa, että kaikki laitettaisiin ajautumaan yhdellä kertaa)
mulla näkyi jo heti aamusta.
Mummot ei usko, niillä on ollut tuska persseessä jo aamukolmesta asti 🤣
Jotkut säästää näin, minäkin ennen. Kyllä säästöt haluaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy kun tulee vasta syyskuussa. Aina ennen tullut elokuussa, nyt pari pientä tulovero% mmuutosta tein, ehkä siksi siirtyi.
Minulla ei ollut muutoksia mutta saan vasta syyskuussa. Mikähän tähän on syy, osaako joku kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli alun perin maksupäivä elokuussa, vaihdettu syyskuuksi vaikken tehnyt muutoksia. Eipä tuolla päivällä suurta merkitystä ole.
Ne muutokset voi tulla myös kelan tai työnantajan kautta.
Entä jos ei pitäisi olla tälläisiä juttuja?
Puolison tekemä korjaus tai työnanjan tekemä korjaus vaikuttaa myös.
Ei ole muutoksia lainkaan tehty toimestani, olen yksinäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tehnyt yhtään mitään muutoksia ja silti tulee vasta syyskuussa. Ärsyttää todella paljon.
Sama juttu. Kesäkuussa tuli kirje, jossa luki, että veronpalautus siirtyy. Kirjeen sain vasta yli viikon sen päiväyksestä. Katsoin omaverosta. Sieltä ilmeni, että maksetaan 3.9. ja 200 euroa vähemmän kuin alunperin luvattiin. En sius oĺlut tehnyt mitään muutoksia veroehdotukseen. PRKL Myöhemmin tuli toinen kirje, jossa kerrottiin sama kuin omaverossa.
Joku kirje tuli minullekin samasta aiheesta.
Saattavat tehdä kiusaa verotoimistossakin sekä ulosoton toimesta. Pitää ehdottomasti epäillä kaikkia ihmisiä kaikesta viimeiseen asti. Nautintoahan saa ilmeisesti vähän kaikella tavalla..
Vierailija kirjoitti:
Saattavat tehdä kiusaa verotoimistossakin sekä ulosoton toimesta. Pitää ehdottomasti epäillä kaikkia ihmisiä kaikesta viimeiseen asti. Nautintoahan saa ilmeisesti vähän kaikella tavalla..
Kaikkialla tekevät samaa, raha on ainoa jolla on nykyajassa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli aamulla ainakin danskeen,nyt lentokentällä ja 2 viikon äkki loma,hajotkaa töihinne uuvatit.
Tämä töissä oleva uuvatti ei onneksi tarvii veronpalautusta, että voi lähteä äkkilomalle. Reissut suunnitellaan hyvissä ajoin ja hankitaan mm. lentoliput, hotellit ja vuokra-auto. Voi tehdä lomasta juuri sellaisen kuin haluaa.
No ei viddu näy ja alkokin on jo auki. Hirvee jano.