Miten yksinäinen, arka, ujo, työtön, kirjolla oleva 40v mies löytää naisystävän?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto on todennäköisempi.
No eipä ole lottovoittoakaan näkynyt. Se tosin vaatisi pelaamista usein että todennäköisyydet voittaa kasvaisi ja silloinkin tuurista kiinni. Mutta kallista touhua nuo veikkauksen pelit on eikä niitä voi kuin joskus harvoin kokeilla. ap
Rupeat juttusille. Tosin osa naisista voi lähteä karkuun, mutta joku voi kiinnostua.
Järjestöistä, leffakerhoista tai vaikka uskisten piiristä. Älä tupakoi jos etsit kaltaistasi naista.
Vierailija kirjoitti:
Järjestöistä, leffakerhoista tai vaikka uskisten piiristä. Älä tupakoi jos etsit kaltaistasi naista.
Omituinen neuvo aina tuo seurakunnista naisen etsiminen. Läheskään aina nuo deittailussa epäonniset miehet eivät ole uskovaisia.
ei-ap
Mitähän tarjottavaa kyseisillä spekseillä olevalla voisi mahdollisesti olla daameille?
Nyt on kesä. Lähse ulos katselemaan. Siellä niitä naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Tinder.
Taitaa olla nähty minun osalta. Ei suosi minua ainakaan että pääsisi edes juttelemaan jotta näkisi olisiko mitään yhteistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesä. Lähse ulos katselemaan. Siellä niitä naisia on.
Olen kyllä kun ollut mahdollista niin käynnyt tapahtumissa mutta en oikein osaa lukea ihmisiä että haluaako joku että häntä lähestytään ja kun on arka ja ujo niin vaikeuttaa asiaa. Deittisivustot siitä helppoja kun siellä ollaan seuraa hakemassa, livenä sitä ei näe. Tai no menisi juttelemaan muuten vaan mutta harvemmin nähnyt ketään joka olisi yksin liikkellä kun paljon näkee naisporukoita mutta ei yksin liikkeellä olevia. ap
Rupeat miljardööriksi niin heti joku blörffi löytyy seuraksi . Näin helposti yksinäisyys ratkaistaan .
Miksi moinen prioriteettina nyt? Äitikö sanoo että hus matkaan nyt? Pistit aran ja ujon tuohon molemmat ja vaikka ne teknisesti eri asioita tarkoittavatkin niin viba on vähän sama kuin "työkkäri käski hakeen"-hakemuksissa eli mitään halua ei ole asiaa päästä edistämään kuitenkaan. Joten siitä kysymys. :s
Jostain vastaavasta naisesta, ei normaalit naiset kiinnostu
Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.
Ensin pitää voittaa lotossa miljoonia niin sitten saat naisen.
Samasta kuntouttavan työtoiminnan paikasta. Hyvällä tuurilla.
Vastaus ap:lle: Et löydä mitenkään, joten hyväksy se ja lopeta tuo halvatun ulina!
Ei ihme, että on yksinäistä ollut, jos täältä olet sitä etsinyt.