Miten yksinäinen, arka, ujo, työtön, kirjolla oleva 40v mies löytää naisystävän?
Kommentit (44)
Suosittelen junan alle menemistä tai köyttä niin kaltaisesi kärsimys päättyy
Tuli mieleeni, että tämän tyyppinen mies löysi itselleen naisen Mielikki-talosta, eli mielenterveys-kuntoutujille tarkoitetusta päivähengailu paikasta, tässä riskinä tietysti että nainen noin 99% on mielenterveyspotilas. Ja toinen missä samanoloisia naisia voisi olla on paikkakuntasi kansalaisopistojen kursseilla. Noh ja harrastuksissa missä nuo piirteet eivät ole esteenä osallistumiselle.Ei mahdotonta laisinkaan, mutta on varmasti haasteellista kun on arka ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarjottavaa kyseisillä spekseillä olevalla voisi mahdollisesti olla daameille?
Rakkautta ja huolenpitoa?
Mä lähtisin mieluummin APn mukaan kuin jonkun rikkaan, hyvin koulutetun laatikkoleuan kanssa.
Oon itsekin tosin ongelmainen. Viimeisin kehen olen kunnolla ihastunut oli mt-ongelmainen ADHD ja oli tosi hauskaa hänen kans. Päättikin sit ettei halua.
Jos sinulla on nämä luonteenpiirteet niin ei sinulla ole nyt muuta kuin kohdanto-ongelma, eli rohkeasti vaikka niitä kursseja kokeilemaan.
Kysellä miten toisella mennyt päivä ja kuunnella, käydä yhdessä pitkiäkin keskusteluja vaikka mistä, yhdessä tekemistä, läheisyyttä jne. ap
tarkoitin siis tätä viestiä
Oletko fyysisesti hyvässä kunnossa? Työttömänä on monia muitakin tällä hetkellä, mutta kukaan ei henkilöidy työttömyyteen. Kunhan on harrastuksia ja hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisesti.
Jos ulkonäkö tai persoonallisuus ei riitä, ei voi mitään.
Kelpaako sulle arka, ujo, työtön, kirjolla oleva 40v nainen?
Tuollaiset tosin ei juuri parisuhdetta kaipaa.
Mene baariin kunnon pohjilla,ja tuppaudu misujen pöytään sönköttämään...kyllä se joskus natsaa..pääset vaikka joskus"pukille"..
Öööh, onhan tuossa jo vaikeaa. Esteitä on monta, jo siihen että on iskemistaidot riittäävät, ja pitää omata skilssejä. Sukulais-tädit kyllä neuvoo "ole oma itsesi jokaiselle on joku jossain". Todellisuudessa tulee haastaa itsensä ja yrittää koko ajan ylittää itsensä iskemispelissä. Mikä se sana "peli" on. No ei naiset iskeydy sillä miten kaksi jätkää keskenään heittää läppää kavereiden kesken. Supliikki, kemia ja kipinä tarvitaan. Mistä se tulee?
"vakka kantensa valitsee", eli noilla preferensseillä lähdet hakemaan siellä missä on mahdollisuus tutustua vastakkaiseen sukupuoleen omassa sektorissa. Miss instat ei lähde mukaasi, mutta onko vaihtoehtoja ettei ihan hoitokodista lähde elämäänsä sinkkunaista tavoittelemaan?
Tämä on se vaikeus määritellä. Iskeekö liian korkea- vai matalatasoista naista siinä se ongelma on ikuinen. Taso? Näitä naiset vihaa määritellä, mutta Ap tai joku muu vastaava ei saa iskettyä miss Suomea ja sille pitää olla looginen syy. Jos sitä ei saa sanoa ääneen, niin screw you.
Siis hakkaat päätäsi kiviseinään tästä ikuisuuteen jos yrittelet suosittuja pitkiä hoikkia staileja naisia jotka voi valita miehen vaikkapa olemalla tarjolla jäkis- ja jalisjätkistä joilla on hienot autot, monia tosi kavereita ja tilavat omistusasunnot. Turhaudut, tukahdut ja katkeroidut ajan mittaan iskemistyöhön josta tulee vain piikikäs kruunu päähän. Kärsimystä koko rahalla eikä mitään muuta. Feikkaaminen ei tuota mitään pitkäkestoista ellei ihan psyko ole oikeasti että rooli pitää tuli mikä tuli eteen, mutta önnönnöö-nynnynäkään ei treffejä heru. Tässä tulee ne miehen karaktäärit vaikuttamaan miten naiset kokee miehen. Ja miten mies ne tuo esille.
Ujoudestakin voi päästä eroon. Ja jos haluaa naisten pariin päästä niin on vähän pakkokin!
Löytyykö läheltä kirjasto? Kirjastosta voi mennä kysymään voisitko järkätä olohuone iltamia. Konalassa on joitakin kertoja viikossa ostarilla näkyvällä mainoksella ilmoitettu aikoja. Termariin kahvia. Kekseinä ruoka-allergikkojen varalta gluteenitonta ja vegaanista. Jos oot somessa voit liittyä erinäisiin ryhmiin, joissa jaat lisätietoa olkkari päivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestöistä, leffakerhoista tai vaikka uskisten piiristä. Älä tupakoi jos etsit kaltaistasi naista.
Omituinen neuvo aina tuo seurakunnista naisen etsiminen. Läheskään aina nuo deittailussa epäonniset miehet eivät ole uskovaisia.
ei-ap
Ja seurakuntien aktiivijäsenet ovat vanhoja. Olen itse mukana harrastustoiminnassa ja vaikka olen jo lähelle viisikymppinen, kaikki muut ovat minua reilusti vanhempia eläkeläisiä. Naisia toki olemme melkein kaikki, mutta ei varmaan nuoria miehiä kiinnosta meidän seura.
Vierailija kirjoitti:
Oletko fyysisesti hyvässä kunnossa? Työttömänä on monia muitakin tällä hetkellä, mutta kukaan ei henkilöidy työttömyyteen. Kunhan on harrastuksia ja hyvässä kunnossa fyysisesti ja henkisesti.
Jos ulkonäkö tai persoonallisuus ei riitä, ei voi mitään.
Kyllä ihan ok pitäisi olla kun käyn kävelyillä ja kuntosalilla sekä kesällä uimassa mitä nyt tapaturmainen vamma joka estää joitakin töitä mutta ei näy mitenkään ulospäin. Ulkonäöstä kai ok, joskus jossain yhteydessä kehuttu ulkonäköä. Persoonallisuus nyt vähän tällainen et ei pidä itsestään ääntä tai tuo itseään niin esille et on vähän sellainen kuuntelevaa tyyppiä et usein ehkä hukun sellaisten henkilöiden alle jotka kokoajan äänessä kun ei väkisin työnnä itseään esiin keskusteluissa. ap
Lehti-ilmoituksella. Pääkaupunki-seudulta tosi tarkotuksella. Voi olla muualtaki, mutta ennen haettiin aina pääkaupunki-seudulta. En tiedä miksi. Oli kait muuallakin sinkkuja. Radiossa oli muinoin senssilinja.
Laita kuva nii katotaan miks oot sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle arka, ujo, työtön, kirjolla oleva 40v nainen?
Tuollaiset tosin ei juuri parisuhdetta kaipaa.
Ei nuo itseä haittaisi. ap
Tinderiin. Saat jonon naisia josta valita. Itse olen samanlainen ja silti esim tinderi on karkkikauppa tuohon hommaan.
Kysellä miten toisella mennyt päivä ja kuunnella, käydä yhdessä pitkiäkin keskusteluja vaikka mistä, yhdessä tekemistä, läheisyyttä jne. ap