Miten yksinäinen, arka, ujo, työtön, kirjolla oleva 40v mies löytää naisystävän?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa.
Mulla on paniikkihäiriö, masennus ja ahdistuneisuus, dissosioin ja ajoittain juon liikaa. Nyt taas ryhtiliike kuten syksyä kohden aina kesät ahdistaa valon ja lämmön takia.
Oon musafani, normaalipainoinen hoikka ja tykkään liikkua. Myös krooninen unettomuus, yliajattelu ja arkuus ihmisiä kohtaan löytyy. Ainiin syömishäiriö joskus oireilee, en ole enää kierteessä mutta en saa syötyä kun on kova ahdistus ja masennus. Mut pidän huolta ihmisistäni, oon ystävällinen, omaan mustan huumorintajun, musta kyllä tykätään vaikka en tosiaan ole "kaikkien teekupposellinen".
Ikää sua 4v vähemmän.
Tuu hakee?
Sori, olin mennyt ulos ja sitten oli muuta tuossa niin tämä unohtui sitten kokonaan enkä ollut tätä kommenttia nähnyt.
Jos olet vielä paikalla voin laittaa s-postin tähän jos olet halukas juttelemaan? ap
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin kunnon pohjilla,ja tuppaudu misujen pöytään sönköttämään...kyllä se joskus natsaa..pääset vaikka joskus"pukille"..
Pukille pääsy ei varmaan tarkoita yksinäisyyttä. Ja herkemmälle ihmiselle siitä todennäköisesti tulee vaan kurjempi olo.
Kiinnostaa.
Mulla on paniikkihäiriö, masennus ja ahdistuneisuus, dissosioin ja ajoittain juon liikaa. Nyt taas ryhtiliike kuten syksyä kohden aina kesät ahdistaa valon ja lämmön takia.
Oon musafani, normaalipainoinen hoikka ja tykkään liikkua. Myös krooninen unettomuus, yliajattelu ja arkuus ihmisiä kohtaan löytyy. Ainiin syömishäiriö joskus oireilee, en ole enää kierteessä mutta en saa syötyä kun on kova ahdistus ja masennus. Mut pidän huolta ihmisistäni, oon ystävällinen, omaan mustan huumorintajun, musta kyllä tykätään vaikka en tosiaan ole "kaikkien teekupposellinen".
Ikää sua 4v vähemmän.
Tuu hakee?