Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välittäjä oli käyttänyt vessaani 😡

Vierailija
03.08.2025 |

Tänään oli näyttö asunnossani ja välttäjä oli jättänyt käyntikortin  tekstillä 0 kävijää, oli jättänyt myös toisen käyntkortin vessaan, pöntössä oli p*skaraita 😠 Jos kerta pakko käyttää asiakkaan vessaa niin voisi myös siivota jälkensä, kun itse olin juuri siivonnut tuntikausia koko kämpän näyttöä varten.

Muutenkin minusta epäammattilaista käyttää asiakkaan vessaa, ties mitä muuta se äijä tekee, haisteleeko pikkuhousujani😖 taitaa mennä välittäjä vaihtoon, ei vaan jaksaisi sitä rumbaa joka välittäjän vaihdosta tulee.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä aikoinaan  myös välittäjäketku jätti ihan kuset pönttöön 😡.. uskomatonta yksinkertaisuutta....

Vierailija
62/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihainen 😡😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.

Tämä patittaa itseäni suunnattomasti. Töissä meillä on joku sarjarantuilija. Todella vastenmielistä niitä aina hinkata ettei seuraava kuvittele niiden kuuluvan minulle! Itsellä on kyllä epäilys siitä kuka tämä henkilö on, joten kaikille tässä lämmin suositus alkaa siivoamaan omat rantunsa. Sana kiirii

Vierailija
64/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.

Tämä patittaa itseäni suunnattomasti. Töissä meillä on joku sarjarantuilija. Todella vastenmielistä niitä aina hinkata ettei seuraava kuvittele niiden kuuluvan minulle! Itsellä on kyllä epäilys siitä kuka tämä henkilö on, joten kaikille tässä lämmin suositus alkaa siivoamaan omat rantunsa. Sana kiirii.

Lisään vielä oman kommenttini, että sympatiseeraan välittäjää jos hätä iski, enkä panisi pahakseni jos minun vessassa käy kakalla, mutta ne rannut pitää siivota. Toki sekin vähän elloo, jos vessaharjaa on käytetty isoon raitaan ja huuhtelu ollut niin ja näin, joten kaksiteräinen miekka kumman lopulta itse valitsisin. 

Vierailija
65/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, älä välitä.

Vierailija
66/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n Kannattaisi enemmänkin olla huolissaan kun välittäjän näyttöön ei tullut yhtään katsojaa? Asunto kuitenkin pitäisi jollekin myydä? Jostain välittäjän wc käynnistä viiiis 

No sehän tässä harmittaakin kun siivosin turhaan kun ei tullut katsojia ja tarjouksia, kirsikkana kakun päälle välittäjä käy sitten  vielä vääntämässä tortut vessassani. Asia olisi toisin jos olisi pöydällä odottanut tarjous asunnosta.