Välittäjä oli käyttänyt vessaani 😡
Tänään oli näyttö asunnossani ja välttäjä oli jättänyt käyntikortin tekstillä 0 kävijää, oli jättänyt myös toisen käyntkortin vessaan, pöntössä oli p*skaraita 😠 Jos kerta pakko käyttää asiakkaan vessaa niin voisi myös siivota jälkensä, kun itse olin juuri siivonnut tuntikausia koko kämpän näyttöä varten.
Muutenkin minusta epäammattilaista käyttää asiakkaan vessaa, ties mitä muuta se äijä tekee, haisteleeko pikkuhousujani😖 taitaa mennä välittäjä vaihtoon, ei vaan jaksaisi sitä rumbaa joka välittäjän vaihdosta tulee.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä.
Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!
Siivojana miesten vessojen siivous ällöttää aina, miehet on aikoja ja sit sitä pskaa löytyy pitkin pöntön kantta ja istuinta.
No tämä voi johtua ihan siitä että voi olla IBS.
Eikö wc ole tarkoitettu juuri tuota varten.
Vierailija kirjoitti:
Aika yleistä käydä paskalla ennen näyttöä. Hajusta päätellen näin käy melko usein. Ei kuitenkaan paskaraitoja näkynyt näytöllä.
Kurkkaatko aina näytöillä myös sinne pönttöön, että näkyykö täällä kakkaraitoja? Yleensähän pöntön kansi on kuitenkin kiinni
Siis ymmärrän tarpeen käyttää vessaa, mutta se että jätetään raidat toisen pönttöön? Eikö tää välittäjä putsaa niitä omassa kodissakaan?
Mä ainakin kurkkaan sinne pönttöön toimituksen pätteeksi, olin kotona tai julkisessa vessassa.
Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.
Mistä tiedät että se oli välittäjä.
Minä ainakin käyn asuntonäytöissä koeistumassa vessan.
Itse ottaisin kuvan siitä paskaraidasta pöntössä, ja sitten teettäisin käyntikortteja, jossa taustana se paskaraitakuva ja kortissa välittäjän yhteystiedot, ja tilaisin kortteja muutama sata sen välittäjän nimissä, ja pyytäisin toimittamaan käyntikorteista laskun sen välittäjän osoitteeseen.
Hyi helvata. Lähettäisin ison laskun desinfointikuluista. Välittäjät kantaa kauheita tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin välittäjä vsrmasti tonkisin korista paskaiset pikkarit ja nuuhkisin ja vähän ehkä runkkailisinkin siellä...
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä.
Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!
Siivojana miesten vessojen siivous ällöttää aina, miehet on aikoja ja sit sitä pskaa löytyy pitkin pöntön kantta ja istuinta.
Nämä pitäisi kieltää yleisiltä paikoilta kun sontivat pytyn yltympäri.
Jos on IBS, eivät jätä vain raitoja vaan sitä on ympäriinsä. Myös itse renkaassa. Ruskea tahra renkaalla mikä ei ole pölyä ja lähtee irti. Kuraa koko pytyn takaseinä täynnä, sos.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.
Ai hankaat puhtaalla harjalla ilman pesuainetta. Hah hah, mitä puhtautta. Vedät vaan vessan muutaman kerran. Nykyään vessoissa on usein hajupommeja ja ripuliperiä, inhottaa.
WCpönttö on käyttöä varten.
Itse asuntoa etsiessäni ja kymmenien asuntojen näytöillä käydessäni olen joskus käynyt vessassa "vain" pissalla ja katsonut jälkeni, että pönttö on siisti eikä tippoja reinoilla.
Tietysti välittäjä saa käydä vaikka kakalla, mutta jäljet pitää siivota.
Raitojen jättäminen toisen ihmisen asunnon vessaan on törkää meiltä kaikilta, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei naisilla ole..
Oliko vessapassi välittäjällä, silloin on päästävä
Vessassa käyminen vieraassa paikassa on ok.
Vieraan vessan jättäminen sotkuiseen kuntoon ei ole ok.
Yksinkertaista.
Outoa,,itsellänikin jää joskus vauhtiraidat pönttöön mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jättää ne siivoamatta pois,etenkään vieraassa paikassa.
Usein itsellä on pöntössä raidat viikkokausia, turhahan niitä on pois pyyhkiä kun pian tulee kuitenkin uudet.
Aika yleistä käydä paskalla ennen näyttöä. Hajusta päätellen näin käy melko usein. Ei kuitenkaan paskaraitoja näkynyt näytöllä.