Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välittäjä oli käyttänyt vessaani 😡

Vierailija
03.08.2025 |

Tänään oli näyttö asunnossani ja välttäjä oli jättänyt käyntikortin  tekstillä 0 kävijää, oli jättänyt myös toisen käyntkortin vessaan, pöntössä oli p*skaraita 😠 Jos kerta pakko käyttää asiakkaan vessaa niin voisi myös siivota jälkensä, kun itse olin juuri siivonnut tuntikausia koko kämpän näyttöä varten.

Muutenkin minusta epäammattilaista käyttää asiakkaan vessaa, ties mitä muuta se äijä tekee, haisteleeko pikkuhousujani😖 taitaa mennä välittäjä vaihtoon, ei vaan jaksaisi sitä rumbaa joka välittäjän vaihdosta tulee.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä käydä paskalla ennen näyttöä. Hajusta päätellen näin käy melko usein. Ei kuitenkaan paskaraitoja näkynyt näytöllä.

Vierailija
22/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä. 

Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!

Siivojana miesten vessojen siivous ällöttää aina, miehet on aikoja ja sit sitä pskaa löytyy pitkin pöntön kantta ja istuinta. 

No tämä voi johtua ihan siitä että voi olla IBS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö wc ole tarkoitettu juuri tuota varten.

Vierailija
24/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä käydä paskalla ennen näyttöä. Hajusta päätellen näin käy melko usein. Ei kuitenkaan paskaraitoja näkynyt näytöllä.

Kurkkaatko aina näytöillä myös sinne pönttöön, että näkyykö täällä kakkaraitoja? Yleensähän pöntön kansi on kuitenkin kiinni

Vierailija
25/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän tarpeen käyttää vessaa, mutta se että jätetään raidat toisen pönttöön? Eikö tää välittäjä putsaa niitä omassa kodissakaan?

Mä ainakin kurkkaan sinne pönttöön toimituksen pätteeksi, olin kotona tai julkisessa vessassa.

Vierailija
26/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.

Vierailija
27/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että se oli välittäjä.

Minä ainakin käyn asuntonäytöissä koeistumassa vessan.

Vierailija
28/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin kuvan siitä paskaraidasta pöntössä, ja sitten teettäisin käyntikortteja, jossa taustana se paskaraitakuva ja kortissa välittäjän yhteystiedot, ja tilaisin kortteja muutama sata sen välittäjän nimissä, ja pyytäisin toimittamaan käyntikorteista laskun sen välittäjän osoitteeseen.

Vierailija
29/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Lähettäisin ison laskun desinfointikuluista. Välittäjät kantaa kauheita tauteja.

Vierailija
30/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin välittäjä vsrmasti tonkisin korista paskaiset pikkarit ja nuuhkisin ja vähän ehkä runkkailisinkin siellä...

Olet sairas.

Vierailija
31/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että olit siivonnut kämppää monta tuntia näyttöä varten, joten harmittaa siivota toisten jälkiä wc:ssä. Nyt laita heti viesti. Ehkä nolostuu ja oppii siitä. 

Julkisissa vessoissakin ärsyttää joidenkin välinpitämättömyys. Vessaharjaa pitää jokaisen oppia käyttämään!

Siivojana miesten vessojen siivous ällöttää aina, miehet on aikoja ja sit sitä pskaa löytyy pitkin pöntön kantta ja istuinta. 

Nämä pitäisi kieltää yleisiltä paikoilta kun sontivat pytyn yltympäri.

Vierailija
32/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on IBS, eivät jätä vain raitoja vaan sitä on ympäriinsä. Myös itse renkaassa. Ruskea tahra renkaalla mikä ei ole pölyä ja lähtee irti. Kuraa koko pytyn takaseinä täynnä, sos.

Vierailija
33/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.

Ai hankaat puhtaalla harjalla ilman pesuainetta. Hah hah, mitä puhtautta. Vedät vaan vessan muutaman kerran. Nykyään vessoissa on usein hajupommeja ja ripuliperiä, inhottaa. 

Vierailija
34/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WCpönttö on käyttöä varten.

Itse asuntoa etsiessäni ja kymmenien asuntojen näytöillä käydessäni olen joskus käynyt vessassa "vain" pissalla ja katsonut jälkeni, että pönttö on siisti eikä tippoja reinoilla.

Tietysti välittäjä saa käydä vaikka kakalla, mutta jäljet pitää siivota.

Raitojen jättäminen toisen ihmisen asunnon vessaan on törkää meiltä kaikilta, tietenkin.

Vierailija
35/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei naisilla ole..

Vierailija
36/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vessapassi välittäjällä, silloin on päästävä

Vierailija
37/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, nutta hauska.

Vierailija
38/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyminen vieraassa paikassa on ok.

Vieraan vessan jättäminen sotkuiseen kuntoon ei ole ok.

Yksinkertaista.

Vierailija
39/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa,,itsellänikin jää joskus vauhtiraidat pönttöön mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jättää ne siivoamatta pois,etenkään vieraassa paikassa.

Vierailija
40/66 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein itsellä on pöntössä raidat viikkokausia, turhahan niitä on pois pyyhkiä kun pian tulee kuitenkin uudet.