Välittäjä oli käyttänyt vessaani 😡
Tänään oli näyttö asunnossani ja välttäjä oli jättänyt käyntikortin tekstillä 0 kävijää, oli jättänyt myös toisen käyntkortin vessaan, pöntössä oli p*skaraita 😠 Jos kerta pakko käyttää asiakkaan vessaa niin voisi myös siivota jälkensä, kun itse olin juuri siivonnut tuntikausia koko kämpän näyttöä varten.
Muutenkin minusta epäammattilaista käyttää asiakkaan vessaa, ties mitä muuta se äijä tekee, haisteleeko pikkuhousujani😖 taitaa mennä välittäjä vaihtoon, ei vaan jaksaisi sitä rumbaa joka välittäjän vaihdosta tulee.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Usein itsellä on pöntössä raidat viikkokausia, turhahan niitä on pois pyyhkiä kun pian tulee kuitenkin uudet.
Ymmärrätkö mitä bakteerikasoja ne on?!
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan normaalia myyntiesittelykikkailua. Sama juttu kuin se korvapuustien paistaminen just ennen näyttöä. Tuo kodikkuutta. Asunnossa leijaileva tuoreen pullan tuoksu saa kliiniseen siivouskemikaalilöyhkään verrattuna asunnon tuntumaan kodikkaammalta ja miellyttävämmältä ja se menee paremmin. Samoin vessaan kuuluu autenttinen elämän haju eikä mikään kuvottava kloriitin lemahdus.
Näin, rehellinen paskan haju vessassa antaa paikasta asutun vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla Pulkkisen juttuja,onko Koponen käynyt paskalla?
Eikö se ollut itse Pulkkinen joka väänti pythonit Saulin ammeeseen?
Mun kaverilla välittäjä oli kahteen eri kertaan tehnyt vessaan pissan eikä ollut vetänyt.
Jahas ja päivän miesviha ketju. Jos nainen ois käyny kakilla niin homma ois ollu ilmeisesti ok
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa on se että jos menee julkiseen vessaan jossa ne raidat on edelliseltä kävijältä, sit tiedät että oven ulkopuolella on jonoa. Joudut hinkuttamaan sen edellisen raintuja, jotta seuraava ei luule niitä sun jätöksiksi.
Tähän en ryhdy ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja päivän miesviha ketju. Jos nainen ois käyny kakilla niin homma ois ollu ilmeisesti ok
No onhan se nyt ihan eri asia. Kiihottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverilla välittäjä oli kahteen eri kertaan tehnyt vessaan pissan eikä ollut vetänyt.
Oliko se välittäjä vai joku näytöllä käynyt asiakas tai lapsi?
Oulussa? Pazkavälittäjä, toimari olevinaan, pallomainen ukko. Napanuora ollut varmaan synnytyksessä - perätila- ja happivaje vielä nykyäänkin. Ei kulje ja ei toimi muu kuin paszka lentää näyttöasuntojen pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vessapassi välittäjällä, silloin on päästävä
Olet ymmärtänyt väärin, missä vessapassa käy
Raitoja saa pois muutaman kerran vetämällä pöntön, muu stressaaminen on ihn turhaa. Siivoojien työ yleisissä vessoissa.
Vierailija kirjoitti:
WCpönttö on käyttöä varten.
Itse asuntoa etsiessäni ja kymmenien asuntojen näytöillä käydessäni olen joskus käynyt vessassa "vain" pissalla ja katsonut jälkeni, että pönttö on siisti eikä tippoja reinoilla.
Tietysti välittäjä saa käydä vaikka kakalla, mutta jäljet pitää siivota.
Raitojen jättäminen toisen ihmisen asunnon vessaan on törkää meiltä kaikilta, tietenkin.
Sanot siis ihan pokkana, sori on pikkanen kusihätä pitää mennä vessaan. Aika härskiä, oletat että asunnon näyttö tekee vessasta yleisen vessan jossa sinulla on oikeus käydä. Jos et edes tarjousta jätä niin eipä sinulla ole asiaa toisten vessoihin kuseskella.
Välittäjä vain testasi asunnon vesikalusteiden kunnon. Ei mitään syytä paniikkiin. Nyt välittäjä voi rehellisenä ja hyvillä mielin kirjoittaa myyntitekstiin, että vessakin vetää kuin junan vessa!
AP:n Kannattaisi enemmänkin olla huolissaan kun välittäjän näyttöön ei tullut yhtään katsojaa? Asunto kuitenkin pitäisi jollekin myydä? Jostain välittäjän wc käynnistä viiiis
Vierailija kirjoitti:
Oulussa? Pazkavälittäjä, toimari olevinaan, pallomainen ukko. Napanuora ollut varmaan synnytyksessä - perätila- ja happivaje vielä nykyäänkin. Ei kulje ja ei toimi muu kuin paszka lentää näyttöasuntojen pönttöön.
se mäkihyppelijä joka säännöllisesti vaihtaa vaimoa?
Tää on vaan normaalia myyntiesittelykikkailua. Sama juttu kuin se korvapuustien paistaminen just ennen näyttöä. Tuo kodikkuutta. Asunnossa leijaileva tuoreen pullan tuoksu saa kliiniseen siivouskemikaalilöyhkään verrattuna asunnon tuntumaan kodikkaammalta ja miellyttävämmältä ja se menee paremmin. Samoin vessaan kuuluu autenttinen elämän haju eikä mikään kuvottava kloriitin lemahdus.