Passiivisaggressiivisimmat lauseet kautta aikojen
Aloitan: Good for you. Ihan suomalaisen sanomana.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä. :)
(Huom: nimenomaan hymiön kanssa)
:)
(tuo pelkkä hymiö, yleensä vastauksena pitkähköön viestiin)
"Mä en nyt oikein tajua, voisko joku selittää mulle "- loputtomana jankutuksena ja merkityksettömistä yksityiskohdista tai sanavalinnoista lisätietojen tinkaamisena silloin, kun ei ei yksinkertaisesti vaan halua ymmärtää jotain
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä nyt enää uskaltaa kenellekään sanoa. Passiivisagressiivisuus ei minusta ole tulkittavissa sanoista vaan äänensävystä. On vtun rasittavaa keskustella nykyään ihmisten kanssa, kun ei enää uskalleta sanoa oikein mitään ja vain hymyillään ja nyökytellään. Unohtakaa koko passiivisagressiivisuus.
Nuoret hakee omia juttuja ja yrittää vimmaisesti sulkea meitä vanhempia aikuisia juttujen ulkopuolelle. Meistä halutaan tehdä roistoja vaikka väkisin. Meidän tapa puhua tuomitaan, jotta oltaisiin HILJAA.
Maanantaina töihin palatessa konttorilla: 'Loppuu se pitkä lomakin joskus!'
Kysymys: Mennäänkö syömään ravintolaan x vai y?
Vastaus: sama / mulle käy kaikki
Vierailija kirjoitti:
Kaada itselles vaan...
M59
Älä mulle laita.
Ei tarvitse muuta kuin kahvia (perään mulkoilu, jos sitä muuta ei tule).
Tämä sattuu minuun enemmän kuin sinuun
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä nyt enää uskaltaa kenellekään sanoa. Passiivisagressiivisuus ei minusta ole tulkittavissa sanoista vaan äänensävystä. On vtun rasittavaa keskustella nykyään ihmisten kanssa, kun ei enää uskalleta sanoa oikein mitään ja vain hymyillään ja nyökytellään. Unohtakaa koko passiivisagressiivisuus.
Tää oli kyllä hyvä esimerkki.
Ei se olekaan niin ruma mitä lehdessä näytti. (Kun olen ostanut kotiin jotain uutta)
Miten ne tuollaisen laittoi, tässä näkyy kaikki p*ska
Seinänaapuri meidän asunnon lattiasta,jonka edelliset asukkaan laittoi.