Ehdottakaa kunta tai kaupunki minne voisi muuttaa.
Olen niin kyllästynyt pk-seutuun. Tuntuu että täällä liian paljon ihmisiä, joutuu asumaan ahtaasti ja ihmiset ovat kovin kiireisiä ja kireitä.
Ehdotelkaas näillä kriteereillä jokin kunta tai kaupunki, joka mielestäsi kiva ja voisi sopia.
Olemme 4 henkinen perhe, olisi mukava jos melko lähellä olisi ainakin kirjasto ja uimahalli jossa käydä lasten kanssa. Muuten meille riittää palveluiksi pari ruokakauppaa, posti ja terveyskeskus.
Viihdymme luonnossa ja jokin järvi/järviä lähellä olisi iso plussa. Noin max. tunnin matkan päässä saisi olla jokin vähän isompi kaupunki, jossa voisi halutessaan joskus käydä jos kaipaa ihmisten ilmoille. :D
Saa ehdotella mistä päin Suomea tahansa, koitetaan tulevaisuudessa järjestää puolison kanssa työt niin että niitä voisi tehdä täysin etänä.
Ja kiva olisi myös kuulla perusteluja :)
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imatralta saa parilla tonnilla talon kirjaston vierestä
Imatra on ihan kiva, ellei pelkää Venäjää.
En lähtisi näin lähelle rajaa jos Venäjältä tulee joskus Hamasin kaltainen temppu tai jotain muuta ikävää ihmismassoja tms, Imatralla liikkuu venäläisiä villikoiriakin. n. 50 km sisämaahan mistä hyvänsä rajalta niin ehtii pakoon venäläisten yllätyksiä ja mieluummin joku isompi vesistö siinä välissä.
Minä sanoisin kyllä itse Kuusamo, itse asun Oulun läänissä, mutta tyköistyn Kuusamoon ensimmäisellä kerralla. Kaunis pieni kaupunki jossa luonto ja tarvittavat palvelut lähellä. Myös ne jota Ap halusitkin. Myös talvella esimerkiksi poro ja husky ajeluita lapsille. Oma henkilökohtainen neuvoni on, ettei kuitenkaan ihan keskustaan. Mielenkiintoista kuulla mihin Ap päätyy👍
Jos Mikkeliin muutat, niin osta otsalamppu. Katuvalot eivät ole päällä klo 23-6.
Sastamala. Ei lopu järvet kesken ja uimahallin rakennus alkamassa.