Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa teiltä on kysytty esim. lääkärissä/virastossa tms??

Vierailija
03.08.2025 |

Kerrotaan tilanteita, joissa lääkäri/hoitaja/viranomainen/kampaaja tms on kysynyt teiltä jotain todella outoa!

Olette luultavasti hämmästyneet kysymyksestä niin, ettette ole osanneet vastata mitään. 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  tämä selvä klamydia on mutta testataan nyt se pissatulehdus sun mieliksi (tk:ssa,eipä löytynyt sp-tauteja vaan virtsis)

Oletkohan sinä huijannut (työterkka kun kolesteroliarvot ym olivat liian hyvät  lihavalle ihmiselle)

Taitavat olla äitysmallistoa (työuupumus ja kerroin psykologille iloisena miten olin jaksanut mennä kirppikselle ja löytänyt farkut)

Vierailija
62/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä hymyilet" jos oot kipeä? Olin et häh, ja että kuume voi johtua hormoneista😂 olin että ei, mä oon kipeä, kuumeessa, flunssan oireet ja tarvin todistuksen siihen, sanoi että ite tulee kuumees töihin ja kirjotti pitkin hampain 1pv. Seuraavana pv nä olin töissä 38 asteen kuumeessa ja soitin tk n että ei voi olla totta että pitää oikein rukoilla että uskotaan että on oikeasti kipeä

Vinkkinä vastaisuuden varalle, että jotain kuumetta alentavaa lääkettä voi ottaa ennen töihin menoo

Ihan vinkkinä, että kuumetta ei kannata tarpeettomasti alentaa kun sillä on ihan hyvä syy miksi kehon lämpö nousee.

Kyllä kuumetta kannattaa alentaa, kuume ei ole hyödyllinen, se on vain oire.

Totta. Ennen luultiin olevan hyödyllinen oire. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausvakuutuskorttia kysytään, vaikka koneella näkyy varaamani aika ja tiedot. En kai minä tunge jonku tippuremmon tilalle, peukaloani näyttämään😂

Vierailija
64/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ettei sinulla vaan ihan krapula nyt olisi?"

"Mitä h""ttiä,en kai minä tässä tilassa juo!"

"Ahaa sinulla  on siis  jonkinlainen lääke joka ei sovi alkoholin kanssa?"

"Eikun mä  olen raskaana"

"OLETKO SINÄ RASKAANA?!!"

Oli kuin suoraan jostain sketsistä tämä minun ja lääkärin keskustelu 15 vuotta sitten kun  eräänä sunnuntaina hakeuduin päivystykseen sinnikkään päänsäryn kanssa. Olin seitsemännellä kuulla,maha sellainen pallo ettei varpaita nähnyt ja tissitkin kuin  Pamela Andersonilla.

Vierailija
65/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26-vuotiaana neuvolassa toisen lapseni kanssa, kun terveydenhoitaja kysyi yhtäkkiä, että elävätkö vanhempani? Joo, elivät kyllä ja olivat vielä työelämässäkin. Nyt samaisella lapsella on jo itselläänkin lapsi ja vanhempani elävät yhä. Elääköhän tuo terkka, että voisin käydä ilmoittamassa uutisen?

Vierailija
66/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä hymyilet" jos oot kipeä? Olin et häh, ja että kuume voi johtua hormoneista😂 olin että ei, mä oon kipeä, kuumeessa, flunssan oireet ja tarvin todistuksen siihen, sanoi että ite tulee kuumees töihin ja kirjotti pitkin hampain 1pv. Seuraavana pv nä olin töissä 38 asteen kuumeessa ja soitin tk n että ei voi olla totta että pitää oikein rukoilla että uskotaan että on oikeasti kipeä

Vinkkinä vastaisuuden varalle, että jotain kuumetta alentavaa lääkettä voi ottaa ennen töihin menoo

Töihin ei mennä lääkkeiden varassa!

Vierailija
67/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te-toimiston psykologi kysyi minulta, 39v naiselta, kuinka usein olen yhteydessä vanhempiini. Sanoin totuudenmukaisesti, että soitellaan noin kerran viikossa. Psykologi suuttui ja sanoi, että eiköhän ole jo aika katkaista napanuora ja lopettaa vanhemmissa roikkuminen.

Mitä vit-tua 😳

Vierailija
68/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hammaslääkärissä n. 10v. sitten.Juurihoito oli meneillään ja hammas yllättäen halkesi,joten se jouduttiin poistamaan.Mieshammaslääkäri sitten kertoi vaihtoehdot hampaan korjaamiseksi.Eli silta tai implantti,mutta se olisi kallis ja tulisi maksamaan n. 2000€.Sitten hän sanoi minulle,että voit varmaan saada lainan.mutta jatkoi,että vai mistä hän tietää rahatilanteeni.Olen työssäkäyvä ja mielestäni ihan siistin näköinen ihminen.

N48 

2000€ kuitenkin iso summa kerralla maksettavaksi. Hammaslääkärit harvemmin luotolla tekee töitä.

Vierailija
69/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä, että kuumetta ei kannata tarpeettomasti alentaa kun sillä on ihan hyvä syy miksi kehon lämpö nousee.

Kyllä kuumetta kannattaa alentaa, kuume ei ole hyödyllinen, se on vain oire.

Niin, sanoit tuon itse. Kuume on oire jostakin. Sinä vain pitkität sitä mahdollista löydöstä, laskemalla kuumetta.

Vierailija
70/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hammaslääkärissä n. 10v. sitten.Juurihoito oli meneillään ja hammas yllättäen halkesi,joten se jouduttiin poistamaan.Mieshammaslääkäri sitten kertoi vaihtoehdot hampaan korjaamiseksi.Eli silta tai implantti,mutta se olisi kallis ja tulisi maksamaan n. 2000€.Sitten hän sanoi minulle,että voit varmaan saada lainan.mutta jatkoi,että vai mistä hän tietää rahatilanteeni.Olen työssäkäyvä ja mielestäni ihan siistin näköinen ihminen.

N48 

2000€ kuitenkin iso summa kerralla maksettavaksi. Hammaslääkärit harvemmin luotolla tekee töitä.

Oralissa on rahoitus

Vierailija
71/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kysyi, että onko molemmilla pojillani sama sukunimi. Oli hyvin hämmästynyt, kun sanoin että on.

Vierailija
72/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kuitenkin ottaisi rahoitusta? Autokaupassa. Kun ostin alle 10ke käyttöauton. Saisi nyt edullisen rengaspaketin ja vakuutuksen siihen kylkeen. No kumpikaan ei ollut oikeasti edullinen, ja kun kysyin että eikö rahoituksesta tule kuluja verrattuna käteisellä ostoon, niin myönsihän myyjä asian. 

Onko yhteyksiä Natsipuolueeseen? Taisi lukea USA:n maahantuloselvityksessä. Juu ei tietääkseni. Ellei nyt mumma 40 luvulla hairahtanut.

Vakuutatko sitoutuvasi ilmoittamaan jos tallettamasi rahat liittyvät rahanpesuun tai veronkiertoon? Äää mietitääs taas. Mitä jos tohon vastaa ei? Miksi mä niin tekisin?

Jne yms. 

Vierailija
73/78 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain unettomuuteen apua eron jälkeen ha lääkäri kyseli erosta. Sanoin suoraan, että mies läksi toisen naisen matkaan. Lääkäri, vanhempi isokokoinen harmaahiuksinen rouva, kysyi tokaisemalla, että "oliko se semmoinen blondi ja pitkät hiukset?". No, sattui olemaan juuri sellainen, ja lääkäri manasi kaikki keski-ikäiset miehet ties minne ja minkälaisiksi ja kirjoitti reseptin minulle. Oli oikeastaan aika piristävä kokemus ja tuntui oikeasti myötätuntoiselta, vaikka oli kuin sketsisarjasta. 

Tää oli paras! 

Joskus kun olen selittänyt vaivojani lääkärissä niin olen huomannut että lääkärillä meinaa pettää pokeri. En minä siitä loukkaannu kun he yrittävät niellä ja purra hammastaan. Tiedän että ilmaisuni on joskus hmm.. värikästä enkä tarkoituksella saata heitä tukalaan tilanteeseen. Mutta voin kuvitella miten lääkäri mun ajan jälkeen menee johonkin sivuhuoneeseen nauraan maskarat poskille. 

Olen kotoisin eri puolelta maata  ehkä eri huumorikulttuuri. Ts. Se mikä ei ole mulle huumoria, on sitä täällä muille. Lääkärikäynti on vakava paikka, en minä siellä halua vitsailla. 

Vierailija
74/78 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys mutta ihmetys mitä en ole vieläkään ymmärtänyt! Tapauksesta on tosin pitkä aika.

Kaupungin sosiaalihenkilö oli jostain saanut päähänsä, että minulla on päihdeongelma ja laittoi minulle lähetteen paikalliseen "päihdeyksikköön" (en muista tarkkaa nimeä). Olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheellinen keskiluokkainen ihminen.

En itse ymmärtänyt miten jokunen olut työpäivän jälkeen olisi ongelma, joten menin tietysti tapaamaan tätä hoitajaa. Ja keskustelemaan aiheesta.

Käyntejä oli muistaakseni 3, jotka kestivät noin 20 min. En ollut koskaan ollut vastaavassa, joten en tiennyt miten toimia muutenkuin vastailla kysymyksiin ja mennä sen mukaan mitä tämä hoitaja sanoo. 

Käynnit olivat sellaisia, että juttelimme ihan kuin tuntemattoman kanssa hississä. Mitä kuuluu, miten menee, onpa ollut kiva sää jne. Viimeisimmällä kerralla keskustelimme, kuinka on ihmeellistä, miten kärpäset pääsevät ikkunoiden väliin. Sen kerran jälkeen hoitaja itse sanoi suoraan, ettei minun enää tarvitse tulla paikalle.

Sitä en vieläkään ymmärrä, miksei ns. "ongelmastani" puhuttu sanallakaan. Lukiko hoitaja jotenkin rivien välistä, etten ole hoidon tarpeessa? 

Sen verran tiedän, että minulle hoitoa suositellut sossu lopetti meidän paikkakunnalla aika pian.

Vierailija
75/78 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 

Ainakin minun implanttihoitoni kestivät jotain 7 kuukautta ja maksoin jokaisen käynnin erikseen. Kertyihän siitä kokonaisuudessaan se 2 tonnia. Olisi sen kai voinut maksaa lopuksi kerrallakin.

Vierailija
76/78 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja työkaverit kiittää, kun on pian koko kööri samassa kuumetaudissa.

Vierailija
77/78 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkärin kysymys kun hän tunnustelee peräsuoltsni. Miltä tuntuu?

Vierailija
78/78 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin ihmeellinen , mutta kun lääkäri oli työntänyt sormensa anukseeni tein suistus liikettä . hän kysyi sattuuko, vastasin ettei satu , kun nousin ylös ja nostin housuja hän hymyili 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi