Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pluskokoinen nainen voi olla urheilullinen?

Vierailija
03.08.2025 |

Usein ylipainoiset naiset kertovat olevansa liikunnallisia tai urheilullisia. Minä ihmettelen asiaa koska jos liikkuu niin silloin laihtuu vai syökö naiset sitten vaan ihan väärin jos ne on lihavia liikkunnasta huolimatta?

Minä olen urheilullinen mies, mittani ovat 189cm ja painoa on 80kg.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap kirjoita profiiliin, että etsit hoikkaa naista? 

Urheilullinen nainen voi olla tietysti myös ylipainoinen!

Vierailija
42/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista Tervo äsken pomppi kuin gaselli. 

Merkittävä ylipaino on terveysriski, se aiheuttaa paljon tauteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa telkkari ja katso esim. naisten moukarikisaa.

Hyih siinä on suomalaista naiskauneutta parhaimmillaan 😁

Tässäkin näkee hyvin sen, että naisen arvo tulee aina kauneudesta. Naisen pitää olla ensin kaunis ja sitten vasta kyvykäs. 

Vierailija
44/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky urheilu on nopeutta ja räjähtävyyttä. Ei lihavat enää menesty huippu urheilussa.

Vierailija
45/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syöminen on se mikä pitää lihavana eikä liikkumattomuus. Pitää olla todella tyhmä jos ei tätä tajua, tosi monet ovat. Monet liikunnalliset pullukat syövät niin paljon ettei liikunta siihen auta, plus jos liikut eikä ruokavalio ole kunnossa niin tottakai paino ei putoa koska liikkuminen lisää energian tarvetta ja sitten vedetää enemmän kaksin käsin ruokaa, tämä tapahtui itselleni pullukka aikoina kun liikuin mutta paino ei vain heilahtanut. Nykyään 30kiloa kevyempi, silti 10kiloa ylimääräistä koska sismmältäni olen vieläkin herkuttelija mutta treenaaminen viikottain ja fyysiesti raskas työ pitää kehon vahvana vaikka läskiä on. Mysteeri ratkottu.

Vierailija
46/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen ja hoikka ei ole sama asia. Jos etsit urheilullista naista, jonka kanssa harrastaa liikuntaa, kirjoita se profiilisi niin. Jos etsit hoikkaa naista, koska hoikkuus miellyttää silmääsi, kirjoita sekin auki. 

Terv. SM-tasoa eräässä urheilulajissa, vaikka rasvaa löytyy (rasvan alta löytyy paljon lihasta, olen urheilullinen, en hoikka)

Vierailija
47/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop plop

Vierailija
48/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkee hyvin sen, että naisen arvo tulee aina kauneudesta. Naisen pitää olla ensin kaunis ja sitten vasta kyvykäs. 

Yhden miehen(?) mielipide..

Vierailija
49/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ikinä missään muualla kuin tässä keskustelussa ei ole nähty samoja kommentteja :D 

Vierailija
50/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen - Suomi Sanakirja https://share.google/w0wYYEMjy6BstOPNc

TJEU

Eli sanakirjamääritelmän mukaan ei puhuta mistään koosta. Vain ja ainoastaan siitä, että urheilee.

Mutta ap onkin tyhmä.

T. Urheileva mies

Vierailija
51/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No palsta ulit voi olla mitä mieltä haluaa..

Joo ikinä missään muualla kuin tässä keskustelussa ei ole nähty samoja kommentteja :D 

Vierailija
52/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella miehekästä kirjoitella av vauvalla.

Vierailija
53/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko uutena tietona? Tätä teille naisille  koulutetaan jo lapsesta asti Barbie ja Bratz nukkejen avulla. 

Vierailija
54/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budosalit on aina täynnä isomahaisia senseitä. Ovat kuitenkin kovakuntoisia ja tekniikoiltaan muita parempia. Ikä tekee mahan mutta ei vie kuntoa ja osaamistasoa mihinkään.

Vierailija
55/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino tulee syömisestä. Mä oon urheillut jo vuosia kovaa sellaiset 10 tuntia viikossa. Olen ylipainoinen, koska en urheile laihdutuksen vuoksi vaan huvin ja kuntoilun. Mulla on iso ruokahalu ja vaikka syön suht terveellisesti niin syön vaan niin hiton paljon ettei paino laske. Ei kyllä ole tarvettakaan. Saisin varmaan helposti hoikan kehon vähentämällä syömistä, mutta pidän omasta vartalosta tällaisenakin eikä hoikkuus ole mulle mitenkään tärkeää.

Salilla kyllä näkee että raskaimpia painoja nostavat naiset ovat niitä ylipainoisia. Heillä on vaan rasvan alla myös lihasta.

Vierailija
56/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky urheilu on nopeutta ja räjähtävyyttä. Ei lihavat enää menesty huippu urheilussa.

Miksi sitten pärjäävät?

Vierailija
57/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit joskus käynyt esimerkiksi kuntosalilla, tietäisit, että siellä käy myös ylipainoisia ihmisiä ja monet heistä säännöllisesti. Minä olen muutaman kilon ylipainoinen ja tällä viikolla kävin salilla 5 krt.

Vierailija
58/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Oliko muuta kysyttävää`?

Vierailija
59/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät liikaa. Näen salilla vuodesta toiseen samoja lihavia ihmisiä, yleensä naisia.

Vierailija
60/102 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen pluskokoinen.

Painan 84 kiloa. En näytä läskiltä. Ja liikun joka päivä pitkiä matkoja joka kävellen tai pyöräilen. Olen sellaista Isontalon emäntä tyyppiä kropaltani.