Miksi rallissa tarvitaan kartanlukija?
Kommentit (9)
Heh, oletko käynyt mettässä hakemassa signaalia koskaan. Saattaa pätkäistä pahassa paikassa.
Et nähtävästi tiedä asiasta mitään. Voisit kokeilla niin ei tarvitsisi kysellä tyhmiä.
Navi ei osaa sanoa tolppa, kirraa, kaide
Kertooko navigaattori sulle suurimman mahdollisen vauhdin ja vaihteen millä selvitään ajamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kertooko navigaattori sulle suurimman mahdollisen vauhdin ja vaihteen millä selvitään ajamisesta?
Onhan niissä se suurin sallittu nopeus näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko navigaattori sulle suurimman mahdollisen vauhdin ja vaihteen millä selvitään ajamisesta?
Onhan niissä se suurin sallittu nopeus näkyvissä.
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko navigaattori sulle suurimman mahdollisen vauhdin ja vaihteen millä selvitään ajamisesta?
Onhan niissä se suurin sallittu nopeus näkyvissä.
Nopeusrajoitus rallissa riippuu useista tekijöistä, kuten kilpailun luonteesta, erikoiskokeen tyypistä ja säännöistä. Yleisesti ottaen ralliautoissa ajetaan korkeintaan 180 km/h nopeusrajoituksella erikoiskokeilla, mutta siirtymillä noudatetaan tieliikenteen nopeusrajoituksia.
Erikoiskokeilla nopeusrajoitukset vaihtelevat, mutta ne ovat yleensä korkeammat kuin tavanomaisilla teillä. Nopeusrajoitukset voivat vaihdella välillä 100 - 180 km/h riippuen tien profiilista, mutkista ja muista tekijöistä.
Siirtymillä ralliautot ajavat yleisillä teillä, joten niissä noudatetaan tavanomaisia nopeusrajoituksia, jotka vaihtelevat 30 km/h ja 100 km/h välillä.
On tärkeää huomata, että ralleissa turvallisuus on ensisijaisen tärkeää, ja nopeusrajoitukset on asetettu sen mukaisesti. Lisäksi ralliautot on varustettu turvallisuusvarusteilla, kuten kypärät, turvakaaret ja palosuojatut vaatteet, jotka on suunniteltu suojaamaan kuljettajia ja kartanlukijoita onnettomuuksissa.
Lopettakaas tuon tekoälypaskan tänne copypasteaminen kun ei siitä ole kenellekään mitään iloa.
Heh, "tee u-käännös jos mahdollista"