Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joiden ulkonäössä ei ole mitään kaunista?

Vierailija
03.08.2025 |

Tuntuu, että kaikilla muilla on edes joku kaunis piirre (rinnat, silmät, hampaat, huulet, kapea vyötärö, lantion kaari, sirot kädet tms.)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin saan alemmuuskompleksia toisista naisista, mutta kerran sain ja pahan. Olin eräässä koulutuksessa ja sinne tuli reilu 10 vuotta nuorempi nainen. Olin itse 37 ja hän ehkä joku 25. Hoikahko/normaalivartaloinen. Oljenvaalea tukka, hieman ruskettunut iho, kauniit, suuret silmät, täydellinen hammasrivistö. Iho kuin nukella. Jessus, miten täydellinen ilmestys. Miten jollain voi jokainen kasvojenpiirre olla juuri optimi ja virheetön. Vilkuilin ko. naista jatkuvasti, koska en vain saanut silmiäni irti.

Sitten se piru avasi suunsa ja voi nyt helvetti... Se oli aivan älyttömän ystävällinen ja herttainen luonne. Jotenkin olisi kuulunut kuvioon paskamainen ja ylimielinen persoona, niin olisi voinut edes ajatella jotain negatiivista. Ei, ei. Hän oli valtavan ystävällinen ja säteilevä kaikille, ja ei yhtään täynnä itseään. Miten joku voi olla niin mukava, toisia huomioiva, ystävällinen ja samalla rennon huumorintajuinen sen lisäksi, että on täydel

Omasta kokemuksesta tällaiset luonnollisen kauniit on yleensä luonteeltaan paljon mukavempia kuin rumilukset. Ne toksiset botoxfiltteripakkelinaamat on sitten asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi