Muita naisia, joiden ulkonäössä ei ole mitään kaunista?
Tuntuu, että kaikilla muilla on edes joku kaunis piirre (rinnat, silmät, hampaat, huulet, kapea vyötärö, lantion kaari, sirot kädet tms.)
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, mutta en ole nähnyt ainoatakaan ap:n kuvailemaa naista. Jokaisessa on jotakin kaunista.
Niin. Et varmaankaan ole vaan "nähnyt" rumia naisia, koska et ole kiinnittänyt heihin mitään huomiota.
Ap
Tämä on totta. Ei ole olemassa rumia naisia, kun miehen katse automaattisesti ohittaa ne.
Miehet ovat siltikin vähemmän nirsoja tässä suhteessa kuin naiset.
Höpö höpö. Menepäs nyt vaikka ihan sinne Prismaan katsomaan minkä näköisiä äijiä siellä kulkee perheensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen on kaunis, sen takia meikkiä ja muita keinotekoisia ehostuksia käyttävätkin. Kuitenkin suurimmassa osassa on edes jotain yksittäisiä kauniita piirteitä.
Tällä logiikalla siis suurin osa miehistä on todella kauniita, kun niin harva mies meikkaa?
Kyllä monet naiset ois aika kummallisen näköisiä jos niilläkin ois armeijalookki eli siilitukka ja pesty naama. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minusta löydy mitään kaueutta, eikä löytynyt nuorenakaan paitsi että olin hoikka. Yksikään poika ei minusta kiinnistunut, eikä yksikään mies ole kiinnostunut. Olen ilmaa. Ihan ahdistaa ajatella kouluaikoja kun tytöt ja pojat tajusivat toisensa, tajusin minäki, mutta minä olin ilmaa. Sama laulu lukio- ja opiskeluaikana, sekä työelämässä. Se on se ruman tytön ja naisen kihralo, olla ilmaa. Yksin saa olla.
Ootko koskaan seurustellu tai ollut/olet vakituisessa suhteessa?
Minusta on vähän outoa, että joidenkin mielestä vain seurustelu tai parisuhde todistaa, että joku ei ole ruma. Tai että vasta romanttinen suhde antaa itselle riittävää validaatiota omasta ulkonäöstä.
Joo tämä on outoa, koska kyllähän tosi rumiakin ihmisiä on parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, mutta en ole nähnyt ainoatakaan ap:n kuvailemaa naista. Jokaisessa on jotakin kaunista.
Samaa mieltä olen vaikka olen nainen. Kai sinäkin jonkun pienen kauniin osan kehostasi löydät? Ei sen edes tarvitse olla muille ihmisille näkyvillä tai heidän hyväksymä, vaan vain sinulle itsellesi.
Toisaalta: miksi naisilla olisi mikään velvollisuus olla aina kaunis?
Samat ajatukset.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on rumia. Naiset vain meikkaavat peittääkseen rumuutensa.
Kyllähän tämän monen kohdalla on totta. Meikit, lisäkkeet ja botoxit pois. Niin ei ole oikein enää mitään jäljellä kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen on kaunis, sen takia meikkiä ja muita keinotekoisia ehostuksia käyttävätkin. Kuitenkin suurimmassa osassa on edes jotain yksittäisiä kauniita piirteitä.
Tällä logiikalla siis suurin osa miehistä on todella kauniita, kun niin harva mies meikkaa?
Kyllä monet naiset ois aika kummallisen näköisiä jos niilläkin ois armeijalookki eli siilitukka ja pesty naama. -eri
Ehkä siksi se tuntuu sinusta kummalliselta, että olet tottunut siihen että naisilla ei yleensä ole mitään siilitukkaa ja täysin meikitöntä naamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan moni mieskin aika kummallisen näköinen pitkillä kiharretuilla hiuksilla ja täydessä meikissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi se tuntuu sinusta kummalliselta, että olet tottunut siihen että naisilla ei yleensä ole mitään siilitukkaa ja täysin meikitöntä naamaa
Kyllä niitä aina välillä näkyy esim kamppailulaji harrastuksissa.
Harva on oman ulkonäkönsä paras ja objektiivisin kriitikko. En ole nähnyt ketään jonka ulkonäössä ei ole mitään hyvää.
Minä olen luustoltani hyvin miesmäinen ja se itsessään saa jotkut miehet välttämään ja v-i-ttuilemaan. Kaikki "höhöh mies/tra-nsu"kommentit on kuultu - ja usein sanoja oli mielestään kovin progressiivinen ja suvaitseva henkilö 🤣
Olen tottunut kuitenkin ulkonäkööni vuosien saatossa pilkkauksesta huolimatta. Paras asia ulkonäössäni ovat sinisissä silmissäni olevat vaaleankeltaiset rinkulat. Ne näyttävät hienoilta auringonlaskun valossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on rumia. Naiset vain meikkaavat peittääkseen rumuutensa.
puhut asiaa yövieraisohjelmassa näin Sanna marinin aamupesula ilman meikkausta siis täysiverinen hirviö mutta paksulla lateksi kerrosta saadaan melkein hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö. Palstanaisten tykkäyksiä voi tuollaisella luikurilla kalastella, mutta naisia, joissa ei ole kaunista kohtaa löytyy vaikka kuinka paljon. Aivan kuten rumia miehiä löytyy vaikka kuinka paljon.
Se, että joku ruumiin kohta ei ole varsinaisesti ruma, ei tarkoita sen kohdan olevan vielä sama kuin hyvännäköinen tai kaunis.
Jotkut naiset tekevät itsestään rumia, siis ovat ilkeitä, katkeria ja ivallisia. Siihen jos yhdistyy vielä ei-niin-kaunis olemus niin se on rumuutta sisältä ja ulkoa. Fiksu ja ystävällinen nainen on aina jollakin tavalla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset tekevät itsestään rumia, siis ovat ilkeitä, katkeria ja ivallisia. Siihen jos yhdistyy vielä ei-niin-kaunis olemus niin se on rumuutta sisältä ja ulkoa. Fiksu ja ystävällinen nainen on aina jollakin tavalla kaunis.
Omaan napaan tuijottaminen on kyllä helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minusta löydy mitään kaueutta, eikä löytynyt nuorenakaan paitsi että olin hoikka. Yksikään poika ei minusta kiinnistunut, eikä yksikään mies ole kiinnostunut. Olen ilmaa. Ihan ahdistaa ajatella kouluaikoja kun tytöt ja pojat tajusivat toisensa, tajusin minäki, mutta minä olin ilmaa. Sama laulu lukio- ja opiskeluaikana, sekä työelämässä. Se on se ruman tytön ja naisen kihralo, olla ilmaa. Yksin saa olla.
Ootko koskaan seurustellu tai ollut/olet vakituisessa suhteessa?
Minusta on vähän outoa, että joidenkin mielestä vain seurustelu tai parisuhde todistaa, että joku ei ole ruma. Tai että vasta romanttinen suhde antaa itselle riittävää validaatiota omasta ulkonäöstä.
Ymmärrän pointtisi, mutta joskus on niin, ettei ihminen usko olevansa kaunis ja hyvä sellaisena kuin on ennen kuin hän tapaa ihmisen joka rakastuu hänessä kaikkeen.
Me tarvitsemme tänne oikein todenteolla rumia naisia ja miehiä sylkykupeiksi...
Ai-Androideja, jotka ovat mätähampaisia, paiseisia, syyläisiä kummituksia, joita kuppa ja lepra ovat runnelleet.
Sitten nämä ihmisten pilkkaajat voisivat haukkua näitä ja "ruminkin" ihminen olisi kaunis
Idioter
Ei mitään väliä millään muulla, jos naama on ruma.
Ei se kauneus pelkästään. Ratkaisevaa on asenne ja sopiva pilke silmäkulmassa. Eräs työkaveri, hiukan ylipainoinen ja aika persoonallisesti puettu/meikattu on käsittämättömän taitava löytämään miesseuraa. Jos pysähdymme huoltoasemalla 5 minuutiksi työporukalla, tämä jo kihertää jossain aulassa jonkun vieraan miehen kanssa. Aina juttuseuraa löytyy ja miehet selvästi tykkää hänen naisellisesta ja flirtistä tyylistään. On toki ollut naimisissa parikin kertaa ja ei ne aviomiehet ole mitään estäneet, kun keksii vaikka bussikuskista itselleen flirttikaverin.
Muistan aina, kun odoteltiin hotellin aulassa osaa työkavereista ja lähdin käymään vessassa. Kun palasin 2 minuutin päästä, niin tämä istui jo aulabaarin tiskillä jonkun miehen kanssa ja oli niin hauskaa. Jäin katsomaan suu auki, että miten ihmeessä tuo tekee tuon ja ei kyllä elämässään jäisi yksin missään.
Harvoin saan alemmuuskompleksia toisista naisista, mutta kerran sain ja pahan. Olin eräässä koulutuksessa ja sinne tuli reilu 10 vuotta nuorempi nainen. Olin itse 37 ja hän ehkä joku 25. Hoikahko/normaalivartaloinen. Oljenvaalea tukka, hieman ruskettunut iho, kauniit, suuret silmät, täydellinen hammasrivistö. Iho kuin nukella. Jessus, miten täydellinen ilmestys. Miten jollain voi jokainen kasvojenpiirre olla juuri optimi ja virheetön. Vilkuilin ko. naista jatkuvasti, koska en vain saanut silmiäni irti.
Sitten se piru avasi suunsa ja voi nyt helvetti... Se oli aivan älyttömän ystävällinen ja herttainen luonne. Jotenkin olisi kuulunut kuvioon paskamainen ja ylimielinen persoona, niin olisi voinut edes ajatella jotain negatiivista. Ei, ei. Hän oli valtavan ystävällinen ja säteilevä kaikille, ja ei yhtään täynnä itseään. Miten joku voi olla niin mukava, toisia huomioiva, ystävällinen ja samalla rennon huumorintajuinen sen lisäksi, että on täydellisen kaunis?