Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joiden ulkonäössä ei ole mitään kaunista?

Vierailija
03.08.2025 |

Tuntuu, että kaikilla muilla on edes joku kaunis piirre (rinnat, silmät, hampaat, huulet, kapea vyötärö, lantion kaari, sirot kädet tms.)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on kuitenkin erilaisia. Esim. itse olen saanut samoista piirteistä kehuja ja haukkuja. Joku on pilkannut pieniä rintojani ja joku ollut niistä intona. Isoja etuhampaita on ivattu ja sitten taas hymyä toisaalla kehuttu. Kun olin kalju/siilitukkainen, se oli toisille hot ja toisille luotaantyöntävää.

Itse en ole pitänyt poikamaisesta pötkövartalostani jossa ei mitään vyötäröä tai lantion kaarta, mutta eräs poikaystävä oli aina yhteissuihkussa vatsani kimpussa. Pidin outona että huonoin piirteeni oli hänestä niin hieno. Hän oli sporttisen lookin perään.

Itse vastaavasti olen ihaillut isoja neniä joita toiset ovat arvostelleet.

Olisi parempi jos me kaikki vanhan ohjeen mukaisesti pidettäisiin mölyt mahassa jos ei ole mitään kivaa sanottavaa.

Vierailija
22/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kiva luonne niin se on kaunis myös ulkoisesti. Ei se naamavärkki ole kaikki mitä naisessa on vaan persoona ja luonne. Kyllä naisen kanssa pitää viihtyä niin että se on kiva niin sitten se ulkonäkö on vähemmän tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian sanoin: Sul on kauniit polvet takaapäin kun katson pois päin. 

Vierailija
24/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Fatima kaunottaren pieni miinus röökinpoltosta.

Vierailija
25/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itsestäni samalla tavalla kuin ap, mutta sitten kuitenkaan en ole ikinä nähnyt ketään ihmistä, jossa ei olisi jotain viehättävää. 

Vierailija
26/61 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen itsestäni samalla tavalla kuin ap, mutta sitten kuitenkaan en ole ikinä nähnyt ketään ihmistä, jossa ei olisi jotain viehättävää. 

Minä olen montakin. Olen myös yksi niistä. 

Vierailija
27/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 

19/26  03. 08.2025  17.01

Peruskoulu- ja lukioaikoina olin aktiivinen ja porukkaan pyrkivä, lähestyin myös poikia ilman vastakaikua. Osallistuin kuitenkin kaikkeen mihin muutkin ikäiseni eli parhaani tein. Yliopisto-aikaan kyllä hieman erakouduin eli en osallistunut opiskelijoiden rientoihin kuin harvoin. Alkuun kyllä, mutta itsetuntoni romuttui muutamankin tapauksen vuoksi eli ei sutten kun seura ei kelpaa. 

Työelämässä olin pidetty ja arvostettu kun olin hyvä työssäni. Osallistuin jokaviikkoisiin terde/ravintola-iltoihin, lähdin mukaan myös yökerhoon tai jotain tanssipaikkoihin, mutta sain istua seinäruusuna ellen itse hakenut ketään tanssimaan. Senkin häpeän sain muutaman kerran kokea että mies kieltäytyi, mutta purin hammasta. Lopulta jätin tanssikeikat väliin. Minulla oli myös harrastus jossa sekä miehiä että naisia, mutta silloinkin olin muille näkymätön. 

Eikä tässä vielä kaikki. Mm. lomamatkoillani olen hakeutunut ihmisten seuraan, mutta edes saanut edes vanhojen gigolojen huomiota itselleni. Hitto, olisipa edes kerran joku mies edes iskenyt silmää tai hymyillyt. Eli jokin vika minussa on ollut ja on että kukaan poika tai mies ole ollut minusta kiinnostunut, ei romanttisessa mielessä, ei edes kaverina. Syy on se että olen ruma. 

Vierailija
28/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Akimof

Vierailija
29/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käly kun uskovainen naama on aina norsunvitulla. 

Vierailija
30/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heitä kuitenkin on. Paljon. Miehiä ja naisia. Katsohan seuraavalla Prisma-reissulla ympärillesi. Kaikenlaisia suohirviöitä siellä tulee vastaan; ihmisiä, joilla on rumat mittasuhteet, iho, hiukset, ryhti, silmät, nenä, suu, olemus, jne. Yksinkertaisesti kaikki pielessä. Riippuu paljon toki paikasta. Esim. Itä-Suomessa näitä näkee yhtenään, HKI-Espoo -akselilla vähemmän. 

n44

Vierailija
31/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heitä kuitenkin on. Paljon. Miehiä ja naisia. Katsohan seuraavalla Prisma-reissulla ympärillesi. Kaikenlaisia suohirviöitä siellä tulee vastaan; ihmisiä, joilla on rumat mittasuhteet, iho, hiukset, ryhti, silmät, nenä, suu, olemus, jne. Yksinkertaisesti kaikki pielessä. Riippuu paljon toki paikasta. Esim. Itä-Suomessa näitä näkee yhtenään, HKI-Espoo -akselilla vähemmän. 

n44

Elä sie hupsi, myö ollaan tiälä somia ja sorreita, vanhat mummottii kuin ruusunnuppui 😃

Vierailija
32/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein rumuus ei ole totta, vaan itse luotu vääränlainen mielikuva itsestä.

Jos on todella poikkeavat kasvonpiirteet tai muita epämuodostumia tms, voi kokea olevansa ruma. Silti ihmisessä voi olla monia kauniita kohtia, vaikka jokin osa olisi "ruma". Ja monelle asialle pystyy tekemään jotain: ihonhoidot, pienet tai suuret leikkaukset, kuntoilu, laihdutus, tyylin miettiminen... Tärkeintä on, ettei saa uskoa yleisiin kauneusihanteisiin. 

Olen huomannut, että positiivinen olemus kaunistaa, ja itsevarmuus. 

Surukseni olen vasta viisikymppisenä tajunnut, etten olekaan ruma. Olen aina pitänyt itseäni melko rumana, mutta nyt moni onkin sanonut, että olen kaunis, ja kuulemma olin kaunis myös nuorempana. Se tuntuu hassulta, mutta mukavalta. Olen nyt uskaltanut löytää ulkonäöstäni uusia, kivoja piirteitä.

Vierailija
33/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika piilossa noi mun mahdolliset kivat piirteet.. 

Vierailija
34/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ei ole yhtäkään kaunista kohtaa kasvoissa. Yhdessä ne muodostavat kokonaisuuden, josta jotkut jostakin syystä pitävät. Itse taas näen kauneutta heissä, joissa muut eivät näytä näkevän. Joillakin on ystävällinen hymy, toisilla näkyy positiivinen elämänasenne, tai eletty elämä. Joidenkin piirteet ovat niin mielenkiintoisia ja luonteikkaita, että haluaisin piirtää tai kuvata ne. Älkää aliarvioiko itseänne. 

Vierailija
35/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta en ole nähnyt ainoatakaan ap:n kuvailemaa naista. Jokaisessa on jotakin kaunista.

Et ole miekkonen, vaikka kuinka jankuttaisit täällä naikkosten palstalla. 🥱

Vierailija
36/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v nainen ja en ole ikinä seurustellut edes. Olen ollut miehille aina ilmaa. Paperilla kelpaisin, kun olen hoikka, tatuoimaton ja en värjää hiuksiani, mutta oikeassa elämässä mua ei nähdä. Joskus parikymppisenä menin kaverin järjestämille sokkotreffeille, mutta mies ei löytänyt minua, vaikka heilutin kättäni muutaman metrin päässä. :D Menin sitten itse lähemmäs ja alkuänkytyksen jälkeen mies yhtäkkiä kielsi olevansa se ketä tulin tapaamaan, vetosi kiireeseen ja lähti. 

Parisuhdehaaveet olen haudannut jo aikaa sitten, mutta työelämässä tuo on väliin ärsyttänyt. Miespuoliset johtajatkaan ei näe mua. Onneksi naisjohtajat on yleistyneet, heiltä saa tasa-arvoista kohtelua. 

Paksuista oli, kun olin vähän alle 30 ja voittanut työssäni erään alallani arvostetun palkinnon. Töissä oli perinteiset kakkukahvit ja toimitusjohtajan piti tulla onnittelemaan. Seisoin toimarin edessä kaikkien tuijotettavana ja hän siinä jaaritteli "niin missäs se N.N. onkaan, eikai hän vapaalla ole juuri tänään?" ja tuijottaa suoraan mun läpi. Hänen assari pelasti tilanteen lopulta, mutta jäi vähän traumaa siitäkin.

Joskus mietin, pitäisikö lihoa, hankkia tatuointi vai värjätä tukka, että mun olemassaolo edes huomattaisiin. Myöhäistä se toki nyt on, en mä osaisi enää jakaa elämääni kenenkään kanssa.

Vierailija
37/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on rumia. Naiset vain meikkaavat peittääkseen rumuutensa.

On ihan ok tykätä miehistä, Pentti. Rohkeasti vaan sinne homoklubille, ei sinua siitä tuomita.

Banana klubille🍌

Vierailija
38/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta en ole nähnyt ainoatakaan ap:n kuvailemaa naista. Jokaisessa on jotakin kaunista.

Niin. Et varmaankaan ole vaan "nähnyt" rumia naisia, koska et ole kiinnittänyt heihin mitään huomiota.

Ap

Tämä on totta. Ei ole olemassa rumia naisia, kun miehen katse automaattisesti ohittaa ne.

Ei ohita. Moni mies suorastaan  pitää henkilökohtaisena loukkauksena rumaa naista. Joillain miehillä on jopa tarve kommentoida heidän mielestään ruman naisen ulkonäköä. 

Vierailija
39/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi 80-luvulla, yksi äitini kaveri, nainen, oli kyllä erittäin kolhon näköinen (mutta mukava!). Hän itse kertoi äidilleni tämän tapauksen. Hän oli ollut pimeänä syysiltana lenkillä pururadalla, kun takaa oli alkanut kuulua lähestyviä askelia. Hän oli kiristänyt vauhtia, mutta hiippari lähestyi silti ja lopulta otti naista kovaa olkapäästä kiinni ja käänsi ympäri. Kun hiippari katsoi naista kasvoihin, hän kääntyikin ympäri ja juoksi tiehensä. Niin että erittäin onnekkaasti naisen kannalta tietysti, mutta silti kokonaisuudessaan vähän hämmentävä juttu :/

Vierailija
40/61 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa hoikissa on jotain kaunista mutta lihavuus on aina rumaa. Siitä kaikki ovat samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi