Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni oli minulle uskoton. Maksoin samalla mitalla, ja nyt hän haluaa avioeron.

Vierailija
03.08.2025 |

On se vaan kummallista: toinen saa kyllä pettää, mutta sitten, kun häntä petetään, se on vääryyden huippu.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse jätin miehen kun petti, en ruvennut takaisin pettämään. Ihan sama lopputulos, niin miks jaksaa ylimääräisiä sekoiluja?

Sinä olet sinä, joku toinen taas toimii toisin. Ymmärrätkö?

Vierailija
82/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tuako uliset? Miksi et itse eronnut? Jos pitää alkaa tarkoituksella kostamaan, niin mies teki oikein pistäessään pelin poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele toimintaasi ilmastonmuutoksella. Varmasti leppyy ja elätte onnellisena elämänne loppuun saakka.

Vierailija
84/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lapsia, niin yh:ksi pistät ukon.

Mä en tajua tuota logiikkaa. Miksi naisen pitäisi hylätä lapsensa? 

Sama. Minä en ikinä olisi luopunut lapsistani, ihan ihme asenne tuo, että lapset on joku kamala riesa, josta hankkiudutaan eroon heti kun mahdollista. 

Mun lapset on maailman ihanimmat ja rakkaimmat! Siinä jää kaikki maailman ukot kakkosiksi.

Sun lapset on kiljuvia ja ärsyttäviä penskoja

No ne on jo yliopisto-opiskelijoita ja yksi lukiolainen, että eivät varmaan ihan täytä tota sun määritelmääsi. 

Vierailija
85/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on halpamaista ja lapsellista. Ero ilman mitään kostamisia olisi aikuisen ja kypsän ihmisen teko. Vielä kypsempää olisi vain ollut antaa anteeksi, jos teko olisi jäänyt siihen yhteen kertaan, mutta jos suhde on muutenkin huono, sitten ero vaan. Vaikka provohan tämäkin aloitus oli.

Vierailija
86/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit tuako uliset? Miksi et itse eronnut? Jos pitää alkaa tarkoituksella kostamaan, niin mies teki oikein pistäessään pelin poikki.

Ai niin kun mies oli kuitenkin ihan vailla tarkoitusta, eli vahingossa mennyt pettämään. 

Miten tämä voikaan herättää niin paljon tuskaa ja tulistusta, kun nainen on vaan tehnyt juuri samalla lailla kuin mies. Miksi ei olisi saanut? Ettei miehelle olisi tullut paha mieli ja kolaus egoon?

Vierailija
87/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minä en ikinä olisi luopunut lapsistani, ihan ihme asenne tuo, että lapset on joku kamala riesa, josta hankkiudutaan eroon heti kun mahdollista. 

Mun lapset on maailman ihanimmat ja rakkaimmat! Siinä jää kaikki maailman ukot kakkosiksi.

No ne on jo yliopisto-opiskelijoita ja yksi lukiolainen, että eivät varmaan ihan täytä tota sun määritelmääsi. 

Ja yhä kiljuvat märissä vaipoissaan

Kaikki eivät ole kuin sinä, minkä ymmärrän olevan tuolla älykkyyden tasolla vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
88/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole kuin sinä, minkä ymmärrän olevan tuolla älykkyyden tasolla vaikeaa ymmärtää.

Tiedostan kyllä sinun ja muiden vajavuuden, ei tälle tasolla pääse edes kaikki mensalaiset

Vierailija
89/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Jokke siellä katkera kun on kärynnyt ja eksä löytänyt paremman.

Vierailija
90/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette suomalaisten eliittiä.

Vierailija
91/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä ei ole lapsia... Muuten heistä tulisi samanlaisia kuin vanhemmista.

Näinhän niistä tulee:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/dating-and-mating/202403/the-su…

Pro-tip jos muikkelin tai poikkelin perheessä on petetty, niin kannattaa harkita kahteen kertaan, että ryhtyykö mihinkään vakavampaan...

Vierailija
92/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt teit sen edes tyylillä? Eli petit parhaan ystävän tai veljen kanssa? Se olisi täydellinen kosto.

👍 niin minä ainakin tekisin... jos mies esittää avioerolla niin hae se ennen kuin hän tekee niin olet tadoissa... ittehän sen aloitti.

Vierailija
93/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet sitten.  Täytekakkua ja shampanjaa ystävät koolle ja sukulaiset naapurit. Ukko tulee kotiin töistä niin lasi käteen . Liity juhlaan.  Ukko kysyy mikä juhla . Sanot sitten no erojuhlat. Ilojuhlat. 

Vierailija
94/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ukko tulee kotiin seuraavaksi olet lainannut gigolon sänkyyn maksatte no vaikka sohvalla alasti . Sanot että tää tuli mukaan kun katseet kohtasi.  Että kumpikin tuijotti. 

Vierailija
95/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suuttuu samasta mitä ne itse tekee muille.  Jeesus oikein opetti että muille niinkuin itsellesi tahtoisit.  Kun kerran haluaa että vaimo lähtee pettämään kun mies pettää kerran. Olisi kunnolla. 

Vierailija
96/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikea toimintatapahan olisi ollut erota ennen sitä ensimmäistä pettämistä, että vähän myöhässähän tuo oli, mutta ainoa fiksu ratkaisu toki.

Vierailija
97/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostaminen on halpamaista ja lapsellista. Ero ilman mitään kostamisia olisi aikuisen ja kypsän ihmisen teko. Vielä kypsempää olisi vain ollut antaa anteeksi, jos teko olisi jäänyt siihen yhteen kertaan, mutta jos suhde on muutenkin huono, sitten ero vaan. Vaikka provohan tämäkin aloitus oli.

Olen kyllä eri mieltä siitä, että uskottomuuden anteeksianto olisi jotenkin erityisen ihailtavaa tai kypsää. Se voi sitä toki olla, mutta vielä useammin se on lähinnä läheisriippuvuutta ja itsekunnioituksen puutetta. Ja yhtälailla ero voi olla se kypsän ihmisen ratkaisu.

Vierailija
98/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä ulisette että miksei ap ottanut eroa? 

Mitäs jos kysyisitte siltä pettävältä ukolta ihan samaa? 

Mikä helvetti siinä on niin vaikea ottaa ero ennen loikkaamista seuraavaan sänkyyn? 

Ihan oikein typerälle ukolle että sai maistaa vähän omaa lääkettään. Tyhmä saa olla jos odottaa anteeksiantoa ja elämän jatkumista kuin ennenkin pettämistä ja sitten itkee kun saa kokea saman loukkauksen :D

Vierailija
99/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Saiko hoitosi sinut tulemaan, oliko hänellä kookas ja käytittekö kumia?

""" ja tuo ei varmaankaan meille kuulu kuinka kuivsksi sai.                                          Vanha sanonta; kyllähän sinäkin  sen ehkä märäksi saat mutta jos sen lopuksi kuivaksi viet on taas toinen juttu.

Vierailija
100/119 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"""" miksi olet noin katkera koska kuitenkaan nyt ei keskustella sinusta. Vai kuin ?  Jospa mies pistäskin pelinsä poikki.  Niin olisi yksi häntäheikki vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi