Aviomieheni oli minulle uskoton. Maksoin samalla mitalla, ja nyt hän haluaa avioeron.
On se vaan kummallista: toinen saa kyllä pettää, mutta sitten, kun häntä petetään, se on vääryyden huippu.
Kommentit (119)
Mies on suunnitellut eroa kauan ...
Mies pettää, vaimon pitäisi jaksaa ymmärtää.
Vaimo pettää, miehen mielestä KATASTROFI, koska vaimoon ei voinut luottaa. :D
Eroa nilviäisestä, niin toivottavasti vältyt kiusallisilta kihiseviltä taudeilta.
Noin käy, kun kaksi lapsellista on yhdessä. Koettakaa kasvaa aikuisiksi molemmat!
Minulla oli aikanaan työkaveri, jolla oli oman havaintoni mukaan noin 50 syrjähyppyä. Myöhemmin keskustelin kaverin kauemmin tunteneen kanssa, hän sanoi "ainakin 200".
Tällä taustalla kaveri sanoi lemppaavansa vaimonsa ekasta ereehdyksestä ja muuttuvan laakista 'pilaantuneeksi lihaksi' ja hommaavansa saman tgein avioeron. Pari lasta jne. Tuo kommentti kumpusi vitsailusta, jossa arveltiin tuon mainitun kaverin vaimon jossain kohtaa maksavan potut pottuina.
Meitä on moneksi.
Kyllä se on parempi panna kuin ottaa eli nainen teki aviorikoksen. kivitettäväksi !
Abdullah 30v
Eikös se molempien pettäminen ole vääryyden huippu , siis tasoissa olette.
Vieraissa käynnistä jää kiinni ainoastaan siihen halukkaat. Tai typerykset.
Vierailija kirjoitti:
Vieraissa käynnistä jää kiinni ainoastaan siihen halukkaat. Tai typerykset.
Kyllä vieraissa saa käydä, mutta kiinni ei saa jäädä, kumpikaan.
Saiko hoitosi sinut tulemaan, oliko hänellä kookas ja käytittekö kumia?
Missä olitte? Miehen luona, sinun kotona vai hotellissa? Kumpi maksoi hotellin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on parempi panna kuin ottaa eli nainen teki aviorikoksen. kivitettäväksi !
Abdullah 30v
SAIRAS
Jos te olette kummatkin pettäneet toisianne, niin miehesi on silloin ihan oikeassa että suhteessa ei ole varmaan enää mitään pelastettavaa vaan parempi erota.
"Ainahan on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu".
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikanaan työkaveri, jolla oli oman havaintoni mukaan noin 50 syrjähyppyä. Myöhemmin keskustelin kaverin kauemmin tunteneen kanssa, hän sanoi "ainakin 200".
Tällä taustalla kaveri sanoi lemppaavansa vaimonsa ekasta ereehdyksestä ja muuttuvan laakista 'pilaantuneeksi lihaksi' ja hommaavansa saman tgein avioeron. Pari lasta jne. Tuo kommentti kumpusi vitsailusta, jossa arveltiin tuon mainitun kaverin vaimon jossain kohtaa maksavan potut pottuina.
Meitä on moneksi.
- - -
Miksi alanuolia? Samaistuuko alanuolittelija halpahintaiseen sarjapettäjään?
Kertokaa muutkin missä petätte ja jos maksatatte hotellin miehellä.
Tyhmä nainen, olihan tuo selvää että ero on tulossa ja tarvitsi silti vielä miehen sen hänelle kertomaan.
Vierailija kirjoitti: Kertokaa muutkin missä petätte ja jos maksatatte hotellin miehellä.
Työpaikan vessassa eikä kukaan maksa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kertokaa muutkin missä petätte ja jos maksatatte hotellin miehellä.
Työpaikan vessassa eikä kukaan maksa mitään
Minä maksan miehelle jotta tämä tulee luokseni panemaan.
Siitä sitten vaan.