Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivittömyys julkisilla paikoilla?

Vierailija
03.08.2025 |

Olen tässä nyt viettänyt kaupunkikesää hesassa ja pistänyt merkille yhden silmiin pistävän asian. Naiset kulkee tuolla kaupungilla ilman rintaliivejä selvästi enemmän kuin ennen. Onhan tästä puhuttu jo pitkään että nainen saa ja voi olla luonnollinen ja kulkea ilman rintaliivejä. Onhan se tietenkin mukavampaakin. Mutta nyt ihan viime aikoina tämä ilmiö on kasvanut rajusti, niitä rintaliivittömiä naisia on todella paljon. Näin plus 50 miehenä ajattelen , että onko se sittenkään hyvä asia. Vai sittenkin hyvä asia? Jos ajattelee kahdelta kantilta; tuleeko tässä jokin itsetunnon ongelma koska on toki paljon sellaisia naisia ketkä eivät tykkää rinnoistaan ja häpeävät niitä, väärän muotoiset, löysät, pienet, liian isot yms. Ja sitten on naisia ketkä taas todellakin tiedostaa omaavansa täydelliset rinnat joita on kelpo esitellä. Toinen aspekti mikä tässä on, altistaako se seksuaaliselle häirinnälle? Eri kulttuureista tulevilla miehillä saattaa olla siitä hyvinkin eri näkemys mitä nainen viestittää kun kulkee ilman rintaliivejä. Vaikka tästähän ei ole kyse missään nimessä vaan omasta vapaudesta pukea ja kulkea miten haluaa. Mitä mieltä vauva palstan osallistujat? kommentteja kaipaan etenkin muilta miehiltä, ja siis asiallisia eikä mitään lääh puuh kommentteja! 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan viitsi tuijotella miten kukin on pukeutunut. Miten asia edes kiinnostaa jotain.

Vierailija
22/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet saavat hillua ilman paitaa ja silloinkin kun paita on päällä, niin nännit saavat nöpöttää vapaasti?

Itse en kerta kaikkia pysty pitämään rintsikoita 30 asteen helteellä. Hikoilun mukana tulee hiertymiäkin. Toivottavasti yhä useampi nainen jättäisi liivit pois, omanlaistaan naisten alistamista tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelu on aina paikallaan. Kuten näette, tässä ei ole mitään seksuaalista haettu vaan yritetään keskustelua nostaa aikamme ilmiöstä. Onhan se nyt yhteiskunnallisesti merkittävä asia jos naiset lopettaa rintaliivien käytön. Toki niitä käytetään silloin kun fysiikka sitä vaatii mutta jos se ei ole esteenä , niin mielestäni aika iso asia. Tähän mennessä , rintaliiviä käytetään suurimmalta osaltaan siksi että rinnat pysyy piilossa eikä nännit näy. Tähän meillä opetetaan jo teini iässä kun rinnat alkaa kasvaa. Mutta miksi? Miksi niitä pitää hävetä, miksi niitä pitää seksualisoida? Uskon että monikin nainen olisi mielellään ilman rintaliivejä, jos se vaan olisi yhteiskunnallisesti hyväksyttävää ja muutkin tekisi niin. Me ihmiset itse keksimme ja muodostamme omat hyväksytyt sääntömme ja vaatimuksemme. Itse siis olen sitä mieltä että nainen saa ja voi olla täysin vapaasti ilman rintaliivejä niin halutessaan ja siihen ei kellään ole mitään sanomista. Ihanaa kun vapaudumme yhteiskunnan typeristä normeista pikkuhiljaa. Ymmärrän jos on isot rinnat niin kivempi ollakin rintaliivit mutta jos on normaalit A-C kupin rinnat, miksei D.kupin myös niin mitä sitten??

Vierailija
24/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan viitsi tuijotella miten kukin on pukeutunut. Miten asia edes kiinnostaa jotain.

Rinnat pomppii ja nännit näkyy. Kyllä sen huomaa jos sattuu katsomaan vastaantulijaa päin.

Vierailija
25/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat pomppii ja nännit näkyy. Kyllä sen huomaa jos sattuu katsomaan vastaantulijaa päin.

Samalla tavalla miesten nännit näkyy paidan läpi. Vai käyttääkö joku mies toppauksia tai nänniteippejä? 

Vierailija
26/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko helle aikana pitänyt kertaakaan rintaliivejä, ihan sama mitä muut ajattelee, muutenkin olen atooppikko miksi siis hiostavia liivejä pitäisin, siksikö että saisin ihottumaa enemmän ?

Vierailija
28/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat yksityisasia, myös siksi käytän liivejä. Kyky pukeutua hyvin kertoo ihmisestä paljon. En tarkoita kuitenkaan pönötystä. Ei kiinnosta nähdä liikaa kenestäkään, se on vastenmielistä ja liian tuttavallista. 

Vierailija
29/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama miten kukin pukeutuu. 

M49

Vierailija
30/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kulttuurista tulevat joko sopeutuu tai painuu sinne mistä tulikin!

N43

Vierailija
31/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka yksinkertainen oikein olet?

Vierailija
32/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alusvaatteet ei kuulu muille kuin minulle - ei se, mitä käytän tai käytänkö mitään, eikä se, milloin ja missä käytän. Ei edes miehelleni, vieraista puhumattakaan.

Olen melko usein ilman rintaliivejä ja voin kertoa, että ap ei sitä huomaa, koska vaatteeni ovat sen verran väljät, ettei se näy. Kerran olin vahingossa myös tv-haastattelussa ilman, kun tuli vähän kiire lähtö. Siinä hieman mietin että mitäs nyt, kun tajusin asian kävellessäni studiolle sisään - mutta eipä sekään bleiserin ja kauluspaidan alta mihinkään näkynyt.

Vierailija
33/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään ok mennä töihinkin ilman rintaliivejä?  

Vierailija
34/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit tukevat rintoja ja kyllähän nainen näyttää paremmalle, kun hänellä on rintsikat päällä. Hölskyvät tai/ja heiluvat rinnat eivät ole mikään ilo silmälle. Rintaliivejä löytyy nykyään  ...jos jonkinlaista mallia 

Miksi koet, että rintojen pitäisi olla silmien ilo? Miten hölskyvä vatsa tai takamus, häiritseekö?

Vierailija
35/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit tukevat rintoja ja kyllähän nainen näyttää paremmalle, kun hänellä on rintsikat päällä. Hölskyvät tai/ja heiluvat rinnat eivät ole mikään ilo silmälle. Rintaliivejä löytyy nykyään  ...jos jonkinlaista mallia 

Näin pienirintaisena niin ei todellakaan löydy 🙄 braleteilla tai ilman mennään. Ja mieluummin on nyt menty ilman sillä braletit kun yleensä on keinoluitua hiostaa todella todella paljon. Ei ollenkaan mukavaa. Ja siis, voin luvata ettet huomaa asiaa onko bralettia vai ei. Pidän kuitenkin vaatteita missä rinnat ei pääse sillä tapaa heilumaan. Nännit jokatapauksessa näkyy läpi. Näkyi jopa silloin kun käytin topattuja liivejä. Että niin.

Vierailija
36/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer oli edelläkävijä hän oli aikoinaan ilman rintsikoita oikeudenkäynnissä 

Vierailija
37/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää rintaliivejä, koska viimeiset menivät rikki. Minulla ei ole varaa kunnon liiveihin enkä edes pääse kaupoille sairauksien vuoksi. Rintani ovat suuret ja roikkuvat. Joskus harvoin poistun kotoani esim. lääkäriin, jos liivittömyys on ongelma jollekulle, olkoon.

Vierailija
38/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat yksityisasia, myös siksi käytän liivejä. Kyky pukeutua hyvin kertoo ihmisestä paljon. En tarkoita kuitenkaan pönötystä. Ei kiinnosta nähdä liikaa kenestäkään, se on vastenmielistä ja liian tuttavallista. 

Millä tapaa liivittömyys näyttää "liikaa" kenestäkään? Itsestä ei ainakaan näy sen enempää oli sitten bralettia päällä tai ei 😅 Vaikea ymmärtää mitä tässä haetaan takaa.

Vierailija
39/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rinnat nähdään varmasti aina miesten viihdekeskuksena, ja siksi naisten on melkein mahdotonta liikkua julkisella paikalla ilman rintaliivejä. Rinnat pitää sitoa piiloon ja kytkeä liikkumattomiksi ja nännit näkymättömiksi, ettei aiheuta kenessäkään mielenliikutuksia. 

Vierailija
40/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään ok mennä töihinkin ilman rintaliivejä?  

Eivätkö suunnilleen kaikki miehet mene töihin ilman rintaliivejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan